Permalänk

Youtube buffrar inte som det ska?

Jag har haft problem med Youtube en längre tid nu.

Alla klipp buffrar upp 2cm ungefär och stannar sedan där. När den kommer ikapp så står den still i 30 sekunder, sen buffrar den upp 2cm till och stannar. Mellan "pauserna" så kan den hoppa mellan 1080p och 240p om vartannat.

Jag har provat att köra med chrome och firefox, jag har provat att installera om flash flera gånger etc.

Någon som har en snabb fix eller tips?

Permalänk
Medlem

Hehehe, 2cm xD

Anyways, prova växla till/från HTML 5

Visa signatur

3570K @ de-lid @ 4.8 GHz | Sabertooth Z77 | 8GB-2133MHz-CL9 | ATi R9 290 @ 1150/1375
3x F60 RAID0 + 3TB WD Green
{@Custom H2O Loop}
Dell 3007WFP 2560x1600 BLANK AG removed+BLbleed mod | Z-5500 @ cap-mod
Garage Band komposition!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jekean:

Hehehe, 2cm xD

Anyways, prova växla till/från HTML 5

Hur gör man det?

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pantsoff:

Hur gör man det?

https://www.youtube.com/html5

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk

Har samma problem som dig. Det brukar dock inte hända så ofta men fan va irriterande det är.

Visa signatur

| Intel i5-4670k @ 4.6Ghz | Noctua NH-U12P SE2 | Asus GTX 980 | ASUS Z-87 A| Några SSD | Corsair TX V2 750W PSU | 12GB DDR3 Ram|

Permalänk
Medlem

YouTube bara strular, igen, sedan dom bytte UI. För mig kan videor helt plötsligt börja om från början när jag var mitt i den...

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

HTML5 fungerar hyffsat bra.

Enda är när man pausar en längre tid så får man refresha för att filmen blir annars "unavaliable" när man trycker på play.
Använder Chrome som browser.

Permalänk
Medlem

Samma problem för mig.. det är förmodligen YouTube som inte fungerar som det ska