Permalänk

Men på en del banor har jag hittat burkar där det står Dr.Petter

Visa signatur

CPU: Amd FX 8120 @ 4,55Ghz, RAM: Corsair Vengeance 32GB Röd,
Grafikkort: MSI TwinfrozrIII GTX 660, Kylare: Corsair H80i,
Chassi: Cooler master 430 Elite, PSU: Fractal designTesla R2 800W,
Moderkort: ASUS Crosshair V Formula-Z 990FX,
Lagringsenheter: Samsung SSD 840 PRO-Series 128GB ,1TB Hitachi, 4st seagate barracuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

där har du ju 104 FPS inne i menyn?
Inte för att jag kör BF3, men FPSen brukar stiga skyhögt när man är inne i menyn i de flesta spelen

Inte i BF3, det kan vem som helst bekräfta. Fpsen är densamma även om man är inne i menyn eller inte, bara man kommit in i spelet så.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Skrivet av DavidtheDoom:

Jag lyckas inte ens med 32FPS om jag kör ultra med mitt 7770. Så länge jag inte står på kanten av caspian och kollar på typ 63pers som dansar tango. Men då blöder nog ögonen innan den dippar under 32fps. xD

Det var som tusan!

Själv var jag nere på 10 ibland med dubbla HD5970. På high gick det i princip aldrig under 50 och låg i medel runt 70-90.
Ultra var ospelbart nästan.

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedZi:

Inte i BF3, det kan vem som helst bekräfta. Fpsen är densamma även om man är inne i menyn eller inte, bara man kommit in i spelet så.

okej

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av crownofthorns:

Var hittar man allt detta??

Värmlandsvisan hittar du på varenda M-com, fräckt

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av FaniSkogen:

Det var som tusan!

Själv var jag nere på 10 ibland med dubbla HD5970. På high gick det i princip aldrig under 50 och låg i medel runt 70-90.
Ultra var ospelbart nästan.

7770 är en BEST!
Den är faktiskt inte helt fel.
77FPS ~medel med 7770 i Low.
47 i medium
43 High.
Ultra Preset 34.

Kör man custom och maxar allt så kommer den nog trilla lite. Tror inte jag tog och ändrade allt nämligen när jag testade.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Eller SIMON är NOWIS

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Skrivet av DavidtheDoom:

7770 är en BEST!
Den är faktiskt inte helt fel.
77FPS ~medel med 7770 i Low.
47 i medium
43 High.
Ultra Preset 34.

Kör man custom och maxar allt så kommer den nog trilla lite. Tror inte jag tog och ändrade allt nämligen när jag testade.

Det förklarar saken. I medel hade jag högt fpsvärde även i ultra. Men de korta dropparna var inte nådiga

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedZi:

. Sitter med 120hz skärm och ett 680 på ultra med runt 100+ fps i singleplayer så oroa er inte

Pic or it diden't happend antar jag?

http://i.imgur.com/TDrUEio.jpg

ja men i singleplayer lol. vem benchmarkar singleplayer när det är multiplayer som gäller!

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av FaniSkogen:

Det förklarar saken. I medel hade jag högt fpsvärde även i ultra. Men de korta dropparna var inte nådiga

Okej, nej jag har faktiskt inte upplevt några direkta dropps.
Vet att 1GB Vram flaskar för går man upp till medium och high så ligger det på ungefär samma FPS.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

där har du ju 104 FPS inne i menyn?
Inte för att jag kör BF3, men FPSen brukar stiga skyhögt när man är inne i menyn i de flesta spelen

I BF3 så sjunker den faktiskt i menyerna går ner på 60 när jag väljer vart jag ska spawna och upp på 100 igen när jag hoppar in i spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

ja men i singleplayer lol. vem benchmarkar singleplayer när det är multiplayer som gäller!

Herregud, det var ju Singleplayer vi pratade om nu? Dom trodde jag hade 32fps i Singleplayer, varför i gatan skulle jag vilja visa vad jag har i MP då? Läs innan du kommer med onödiga kommentarer.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Sötast
Skrivet av SwedZi:

Svarar alla er på en gång, nej jag lirar verkligen inte i 32fps. Men den inbyggda fps mätaren buggar fast ibland, då måste man ändra något i grafikinställningarna så släpper den. Sitter med 120hz skärm och ett 680 på ultra med runt 100+ fps i singleplayer så oroa er inte

Pic or it diden't happend antar jag?

http://i.imgur.com/TDrUEio.jpg

Prova byt till Field of View 90 istället så ska du se en enormt skön känsla!