Black Ops 2 på vac bannat steam konto

Permalänk

Black Ops 2 på vac bannat steam konto

Tjena!

Har precis fått hem BO2 och undrar om det är säkert att ha det på ett vacbannat konto utan att något händer med det,
som att jag skulle bli bannad på BO2 med.

Tacksam för snabba svar!

MvH

Visa signatur

Fractal Design Nano S - Asus Z170I Pro Gaming - Asus 1060 OC - 8GB Kingston Hyper X - 250GB Samsung 850 Pro

Permalänk
Medlem

Gör ett nytt konto och fuska inte!

Visa signatur

Dator:Ryzen 9 3900X, MSI B450 Tomahawk, 16 GB Ram, RTX 2070 Super.
Kameror: Panasonic G80, Canon G7xmk2 Gopro Hero7 black mm.
www.youtube.com/c/ronniejossan

Permalänk
Medlem

"You can not transfer your games to a different account

Steam Support will not release your CD Key(s) to be used on other accounts. Do not register retail products or purchase new Steam subscriptions on a VAC banned account.
If you choose to purchase a new copy of the game, please register it or install it under a newly-created Steam account. Prior to installing, remove all cheats from your system - if you do not know how or where the cheats were installed, you may want to consider reformatting your hard drive(s) and starting over with a fresh installation of your operating system."

Permalänk
Medlem

bo2 använder inte vac, så nej blir inga problem

och helt ärligt sluta fuska, jag lärde mig på det hårda sättet (4 vacbannade kontot, alla på cs 1.6)
nu var det här från några år sedan..men nu har jag ett mainkonto med massviss med spel på och skulle dö pm det vart hackat(skulle aldrig hacka igen själv) =O

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brudo:

"You can not transfer your games to a different account

Steam Support will not release your CD Key(s) to be used on other accounts. Do not register retail products or purchase new Steam subscriptions on a VAC banned account.
If you choose to purchase a new copy of the game, please register it or install it under a newly-created Steam account. Prior to installing, remove all cheats from your system - if you do not know how or where the cheats were installed, you may want to consider reformatting your hard drive(s) and starting over with a fresh installation of your operating system."

Läs om, läs rätt

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ronnie60:

Gör ett nytt konto och fuska inte!

Så länge man inte spelar något "VAC-spel" så behöver man inget nytt konto.

Permalänk
Medlem

Beror på vilket spel du blev bannad på innan. Tex om du blir banned på CS:S så blir du också bannad på CS:GO, TF2, CS osv. men om du blir bannad på CS:GO så berör de inte andra spel. Finns en lista med alla spel och vilka som bannar vilka spel på steams hemsida någon stans.

Men jag skulle skapa ett nytt konto

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Skrivet av Ronnie60:

Gör ett nytt konto och fuska inte!

Skrivet av Xenoz:

bo2 använder inte vac, så nej blir inga problem

och helt ärligt sluta fuska, jag lärde mig på det hårda sättet (4 vacbannade kontot, alla på cs 1.6)
nu var det här från några år sedan..men nu har jag ett mainkonto med massviss med spel på och skulle dö pm det vart hackat(skulle aldrig hacka igen själv) =O

Har inte fuskat, eller jo, har använt en mod i privatematch med mig själv bara.

Skrivet av qMetal:

Så länge man inte spelar något "VAC-spel" så behöver man inget nytt konto.

Skrivet av Daavido:

Beror på vilket spel du blev bannad på innan. Tex om du blir banned på CS:S så blir du också bannad på CS:GO, TF2, CS osv. men om du blir bannad på CS:GO så berör de inte andra spel. Finns en lista med alla spel och vilka som bannar vilka spel på steams hemsida någon stans.

Men jag skulle skapa ett nytt konto

Gör ett nytt steam konto då

Visa signatur

Fractal Design Nano S - Asus Z170I Pro Gaming - Asus 1060 OC - 8GB Kingston Hyper X - 250GB Samsung 850 Pro

Permalänk
Skrivet av qMetal:

Så länge man inte spelar något "VAC-spel" så behöver man inget nytt konto.

Lagom roligt att ha en röd ban på profilen xd
Man kan iofs få ban av andra saker men ändå... jag dömer.

................

Om du vill ha någon framtid med kontot så tycker jag som Steam, som Brudo skriver, att du ska skaffa ett nytt konto.
Har du fått en gåva eller redan köpt det, kör på det. Du kan ändå inte göra annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Läs om, läs rätt

Jag syftade på raden "Do not register retail products or purchase new Steam subscriptions on a VAC banned account."
Sen att rubriken var något helt annat är en helt annan femma, men jag skulle gjort det tydligare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SoilBleed:

Lagom roligt att ha en röd ban på profilen xd
Man kan iofs få ban av andra saker men ändå... jag dömer.

................

Om du vill ha någon framtid med kontot så tycker jag som Steam, som Brudo skriver, att du ska skaffa ett nytt konto.
Har du fått en gåva eller redan köpt det, kör på det. Du kan ändå inte göra annat.

Mjo, det beror ju på hur många spel man spelar som är utvecklade av Valve.

Permalänk
Moderator
Moderator
Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.