Everglide matta, böjd?

Permalänk
Avstängd

Everglide matta, böjd?

HAr fått hem en sweclockers everglide musmatta, men den är inte rak undertill, den står på två av sina 5 gummidynor och vikkar fram och tebax, brukar everglidemattor vara så? är det bara å böjja tebax lr måsste jag sticka iväg o köpa egna gummiploppar och fixa det?

Men kompis köpte en oxå, hans var nästan helt rak, den vipaade pyttelite men det märktes inte ens när man spelade, min får upp en gummigrejj typ 2-3 mm upp i luften för att sedan vippa över när jag komer där med musen, mycket irrriterande, det går inte att spela när det är så....

annars tycker jag att sweclockerstrycket på den äger!

Visa signatur

[size="1"]Chip-Con Prometeia || Xtreme DDR 512MB || EPoX 8K5A2+ || AMD 1700+@2860MHz || Creative Gf4 Ti 4400 || Gentoo linux
[/size]

Permalänk
Medlem

Då har du nog fått en sne sweclockersversion, vore väl rätt konstigt om dom SKULLE vara så?

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av budbrain
Då har du nog fått en sne sweclockersversion, vore väl rätt konstigt om dom SKULLE vara så?

nej jag tror inte heller att dom ska vara så här men om det är ganska vanligt att dom är så här känns det ju dummt att skicka tebax den.....jag ska fösöka böja den rätt, om jag inte lyckas så tror jag nog att jag vill ha en ny, men det känns ju lite dummt mot sweclockers eftersom dom kommer få betala mig en ny =/

Visa signatur

[size="1"]Chip-Con Prometeia || Xtreme DDR 512MB || EPoX 8K5A2+ || AMD 1700+@2860MHz || Creative Gf4 Ti 4400 || Gentoo linux
[/size]

Permalänk
Hedersmedlem

Dr.SnuggleZ: Din signatur är för stor. http://forum.sweclockers.com/regler.html

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

YYY, men vaffan spelar det för roll om jag har för stor sign, den är ju bara lite för stor ju...jag har slitit med den i flera timmar (nästan)

aja, men jag då la ta o ändra på skiten

EDIT: fan vad ful den blev nu

Visa signatur

[/size]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr.SnuggleZ
........... men det känns ju lite dummt mot sweclockers eftersom dom kommer få betala mig en ny =/

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=86326...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av edin

Vi drar nästan inte in någonting på shoppen, det är ett annat företag (GTek) som sköter allt som har med shoppen att göra.

Det är GTek som får ta "smällarna"...

Visa signatur

Powered by AMD 3900X

Permalänk
Medlem
Citat:

YYY, men vaffan spelar det för roll om jag har för stor sign, den är ju bara lite för stor ju...jag har slitit med den i flera timmar (nästan)

aja, men jag då la ta o ändra på skiten

EDIT: fan vad ful den blev nu

alltså jag är ledsen att behöva säga det, men man får bara ha 2 färger i signen (svart räknas som färg)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omnibüs

alltså jag är ledsen att behöva säga det, men man får bara ha 2 färger i signen (svart räknas som färg)

Svart är igentligen ingen färg men men......
Själv förstår jag inte deta gnäll med sign.......

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omnibüs

shhh, tyst så ingen moderator hör nej men fan jag vet att man bara får ha två färger men asså det känns typ löjligt...är det så krävande att ha 3 färger? det tycker inte jag iaf, men jag e ju bara lilla jag....

Visa signatur

[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

shhh, tyst så ingen moderator hör nej men fan jag vet att man bara får ha två färger men asså det känns typ löjligt...är det så krävande att ha 3 färger? det tycker inte jag iaf, men jag e ju bara lilla jag....

personligen tycker inte jag heller det är så farligt med flera färger, men vissa uppfattar det tydligen som "störande" så det är förbjudet... är nog bäst att du själv tar bort en färg innan du får hela signaturen raderad av en moderator...

Permalänk
Medlem

Löjligt...

Visa signatur

Core 2 Duo T7200, 2048MB 667mhz, ATI x1700

Permalänk
Hedersmedlem

Kan man inte spola varmvatten på "mattan" och böja den som man gör med innebandy-klubbor?

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Kan man inte spola varmvatten på "mattan" och böja den som man gör med innebandy-klubbor?

Jo jag funderade oxå på det...bara inte trycket är typ vattenlösligt lr nåt...det vore ju meningslöst att ha en enverglide utan sweclocekrs tryck på den

EDIT: det var inte jag som tog bort färgerna i min sign, det var en stygg moderator....dessutom såg jag en på forumet här idag so hade 4 färger i sin sign, ska jag anmäla honom?

Visa signatur

[/size]

Permalänk
Hedersmedlem

Håller med dig Dr.SnuggleZ om att swectrycket äger på mattan, mkt snyggt. Men som nån sa så borde du väl kunna värma upp den på nåt sätt, och sedan böja tillbaks den under tryck?! ...om du förstår vad jag menar :).

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Avstängd

Begär en ny.
Om du förstör den så blir det nog svårare att få en ny.

Permalänk
Hedersmedlem

Just precis, begär en ny

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem
Citat:

nej jag tror inte heller att dom ska vara så här men om det är ganska vanligt att dom är så här känns det ju dummt att skicka tebax den.....jag ska fösöka böja den rätt, om jag inte lyckas så tror jag nog att jag vill ha en ny, men det känns ju lite dummt mot sweclockers eftersom dom kommer få betala mig en ny =/

dumt?? om man köper något som inte e som de ska e de klart man sk aha nytt lr lagat. Jag har en Everglide Gignata o den vickar inte ett sugg står perfetkt.