[Arma2/DayZ] Privat dayz server - SE 1911

Permalänk

M107 har den funktionen/buggen, så bästa hade väl varit att ta bort det vapnet tills det är fixat. Om det blir fixat innan stadalone Dayz kommer

Permalänk

Är standalone spelet ute snart eller ngn som fåt reda på någon inside fakta eller rykten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av krusken86:

M107 har den funktionen/buggen, så bästa hade väl varit att ta bort det vapnet tills det är fixat. Om det blir fixat innan stadalone Dayz kommer

Den buggen är fixad i nästa uppdatering som kommer i dagarna! Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk

Men D01tY, det kanske förklarar varför du alltid använder den *host* *host*
Är man så gammal som dig måste man ju ha lite handikapp ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av krusken86:

Men D01tY, det kanske förklarar varför du alltid använder den *host* *host*
Är man så gammal som dig måste man ju ha lite handikapp ^^

Ohhhhhh! Haha xD

Ett slag under bältet med min åldersnojja haha!

Mvh

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ohhhhhh! Haha xD

Ett slag under bältet med min åldersnojja haha!

Mvh

Skulle inte du komma hem idag? Ser dig inte på servern

Permalänk
Medlem

Tack till den som lämnade en bil i skogen utanför cherno med dmr och m4a3 m.m. i

Permalänk
Medlem

Här e jag!
mvh
/Admin D01tY

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem
Skrivet av iRonNuke:

Skulle inte du komma hem idag? Ser dig inte på servern

Nu e jag på servern! Är ju lite romantisk med frugan min bara först!

Fixat AI,Bron och natt än?
mvh

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem
Skrivet av iRonNuke:

Det kommer nog bli ett event 22/4.

Kan inte det vara ett race då? Från plats A till plats B! Först så får deltagarna hitta och fixa ett fordon (Vilket dom vill som går på land). Med en timme som tidsgräns. Sedan typ ett "Deathrace" från punkt A till B?

Annars kanske en Warent hunt? En kille är tvungen att ta sig mellan olika checkpoints och resten som är med jagar han som har en warent på sig! Kan vara hela servern som är med under en kväll
Han som har ett pris på huvudet måste ta sig mellan checkpointsen på en viss tid oxå så han inte trycker i ett hörn bara

mvh

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk

D01ty va säger du om att köra en D01ty o cara hunt ute på ön du o ja mot resten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caramintz:

D01ty va säger du om att köra en D01ty o cara hunt ute på ön du o ja mot resten?

Låter som en ganska rolig ide

mvh

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem
Skrivet av NuZ:

Nu e jag på servern! Är ju lite romantisk med frugan min bara först!

Fixat AI,Bron och natt än?
mvh

AI Soldater är inlagda på Skalisty Island iaf. Mer om det på hemsidan. Bron har jag fixat ihop i editorn så den funkar, men kan inte lägga in den på "vanligt" sätt som jag gjort med andra byggnader pga på vatten.

Permalänk
Medlem

Lite info om uppdatering;

Det finns numer AI-soldater ute på Skalisty Island. Så om ni ska loota där, se upp! Vi får får tweaka svårighetsgraden/vapnen de har i efterhand. I detta nu har de AK47, M4A1 SD eller Remington 870.

Sedan har jag lagt in några ytterligare byggnader...

Permalänk
Skrivet av iRonNuke:

Lite info om uppdatering;

Det finns numer AI-soldater ute på Skalisty Island. Så om ni ska loota där, se upp! Vi får får tweaka svårighetsgraden/vapnen de har i efterhand. I detta nu har de AK47, M4A1 SD eller Remington 870.

Sedan har jag lagt in några ytterligare byggnader...

Du bör öka rejält på dem nu, visst de sitter i träd osv. Men när vi besköt dem från helin, så sprang de som yra höns. Samt besköt de inte mig på marken eller i fallskärmsläge. Så när man väl var på marken var det redan över fast jag hade DMR vs M4A2 SD 5m avstånd. Mot 2 st AIs. Så öka rejält !

ps. gillar hotellet där

Permalänk
Medlem
Skrivet av krusken86:

Du bör öka rejält på dem nu, visst de sitter i träd osv. Men när vi besköt dem från helin, så sprang de som yra höns. Samt besköt de inte mig på marken eller i fallskärmsläge. Så när man väl var på marken var det redan över fast jag hade DMR vs M4A2 SD 5m avstånd. Mot 2 st AIs. Så öka rejält !

ps. gillar hotellet där

Okej, fast det kan nog vara skillnad om man kommer från marken. Jag blev dödad när jag besökte platsen tidigare idag.

Permalänk

Ska inte vara någon skillnad.
Men att stå 5m ifrån och de vägra skjuta på en är det nått som är fel ^^

Bättre med en AI som är skjuk OP! med nice gear, den ska nästan vara för bra. Så det blir en svår sak att ta den ön ifrån AI.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krusken86:

Ska inte vara någon skillnad.
Men att stå 5m ifrån och de vägra skjuta på en är det nått som är fel ^^

Bättre med en AI som är skjuk OP! med nice gear, den ska nästan vara för bra. Så det blir en svår sak att ta den ön ifrån AI.

Jo det är iofs sant.

Permalänk
Medlem

servern dog?

ca kl 01:45

Visa signatur

Dator som går att spela med

Permalänk
Medlem
Skrivet av pr0ny:

servern dog?

ca kl 01:45

Den är uppe igen, automatic windows update :S

Permalänk
Medlem

Det är numer möjligt att plocka bort delar från fordon om delarna inte är för skadade. Du får upp en blå meny vid ett fordon och kan välja vilken del du ska strippa, den hamnar då i ditt inventory.

Permalänk

Titta Iron du förtjänar snart en kaka eller två
Då saknar jag bara en sak då:

Darth Vader skin för super banditen

Permalänk
Skrivet av iRonNuke:

Det är numer möjligt att plocka bort delar från fordon om delarna inte är för skadade. Du får upp en blå meny vid ett fordon och kan välja vilken del du ska strippa, den hamnar då i ditt inventory.

woot! awsome nuke! det gillas! får dock se hur många fordon utan däck osv som blir stående i skogen

Permalänk
Skrivet av krusken86:

Titta Iron du förtjänar snart en kaka eller två
Då saknar jag bara en sak då:

Darth Vader skin för super banditen

du har ju survivor skin atm ju hahah

Permalänk
Medlem
Skrivet av Metalhead \m/:

woot! awsome nuke! det gillas! får dock se hur många fordon utan däck osv som blir stående i skogen

Ja det finns väl risk för det eftersom man kan "ta med sig" ett hjul när man loggar. Men tror inte det ska vara ett stort problem ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Metalhead \m/:

du har ju survivor skin atm ju hahah

Han är überbanditen på servern så det tror jag inte

Permalänk

Iron, du måste fixa radio buggen... Är nu bannad från servern pga den...

Permalänk
Skrivet av iRonNuke:

Han är überbanditen på servern så det tror jag inte

jasså trodde han fortfarande hade survivor

Permalänk
Medlem
Skrivet av krusken86:

Iron, du måste fixa radio buggen... Är nu bannad från servern pga den...

Du blev kickad va? Det ska vara åtgärdat nu iaf!

Permalänk

Krusk mycket ledsen i ögat