Permalänk

Gamla spel

Hejsan!

Jag vill hitta två av de spel som jag spelade när jag var kring 6-9 år, alltså ungefär 2004 och nedåt.

Jag kommer inte ihåg exakt hur spelen såg ut men det som jag kommer ihåg av ett var att man skulle fly från ett fängelse, man började i sin cell och man skulle försöka ta sig ut utan att bli upptäckt.

Det andra spelet var man i en ubåt och skulle ta sig så långt ned så möjligt, men man var tvungen att ''uppgradera'' sin ubåt för att den skulle kunna åka längre ned. Har också för mig att det kunde hända saker när man for djupare nedåt i vattnet.

Skulle vara riktigt kul om någon hade någon aning om vad ett av spelen var, vill verkligen se hur det såg ut samt kanske spela nått.

Permalänk

Det enda jag kopplar det förstnämnda till är the Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay men det finns säkerligen andra titlar med ungefär samma grundstory.

Permalänk
Skrivet av blärkfnuskel:

Det enda jag kopplar det förstnämnda till är the Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay men det finns säkerligen andra titlar med ungefär samma grundstory.

Det ser för ''nytt'' ut, alltså grafiken är för bra haha