WildStar - [Inget guestpass-tiggande /Mod]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mars SSX:

Hoppas att det blir B2P och att man kan köpa det online via PayPal eller något sånt. Men förmodligen så blir det P2P. = ( Hoppas bara på bra priser iallafall.

Jag bryr mig inte så mycket, är det ett bra spel så köper jag collectors edition, bryr mig inte om vilken modell de kommer använda för hur jag än vrider och vänder så sparar jag en förmögenhet att spela MMO. Skippar jag en ute kväll på krogen ja då har jag sparat en hel del

Vi ses i nexus, glöm ej, Denied-eu.com om ni vill ha en plats. Låser guildet vid 60 pers.

Permalänk
Medlem

Glömde nästan, Wildstar Junkies som är en fansite har skrivit om oss
http://wildstar.junkiesnation.com/2013/05/16/guild-spotlight-...

Permalänk
Medlem

Slängde in en ansökan till guildet,ser verkligen fram mot detta kan bli grymt bra.

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk

Ansökan är inskickad.

Visa signatur

Min E-penis:Chassi: Prodigy | CPU: I5-3570K | Grafikkort: Gigabyte 670 OC | MOBO: MSI Z77IA-E53 mITX | Nätagg: HX650 | Lagring:1x 840 256GB, 1x 520 120GB | RAM: G.skill 8GB 1866Mhz |Kylning: H100i, 230mm Bitfenix spectre, 1X 140 Fractal, 2x 120 Noctua |

Permalänk
Medlem

tackar, tror det blir bra. Jag ser fram emot detta, tänk på att varje onsdag och söndag har jag 1-2h sessioner där vi spelar tillsammans lite f2p spel men rätt skoj att lära känna folk innan det drar igång..på riktigt.. där Prio blir W* och allt annat nedprioriteras.

Permalänk
Avstängd

Ser kul ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frakko:

tackar, tror det blir bra. Jag ser fram emot detta, tänk på att varje onsdag och söndag har jag 1-2h sessioner där vi spelar tillsammans lite f2p spel men rätt skoj att lära känna folk innan det drar igång..på riktigt.. där Prio blir W* och allt annat nedprioriteras.

Dock ska du söka folk i en annan forumsdel och inte i den officiella tråden för WildStar.

Detta postades för några timmar sedan, inte länkats i tråden så någon kanske har missat det.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/45494722/wildstar.jpg

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

En väldigt lång intervju med JG gällande Wildstar:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EMvNFI...

Permalänk

Tycker att detta ser riktigt skoj ut :).
Har dock väldig otur med just att få beta keys...

Permalänk
Medlem

En dag till, sen ska de annonsera nått misstänker de två klasserna/raserna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frakko:

En dag till, sen ska de annonsera nått misstänker de två klasserna/raserna.

Känns som ett måste om det ska bli launch i år Fan vill ha BETA KEY NU!

Visa signatur

Dator: Taurus eSport GTX680 CPU:Intel i7-3770K GPU:EVGA GTX 680 2048 MB Moderkort: ASRock Z77 RAM: Corsair Vengeance LP 2x8192 MB 1600Mhz CHASSI: Silverstone Sugo SG08B 600W SSD: Samsung 840 250 GB HDD: 3TB 7200RPM

Permalänk
En ny devspeak också =)
Permalänk
Medlem

Yep såg dem, ser awesome ut. Jag hoppas på detta spel, synd att man inte har beta dock.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

mer ny gameplay http://www.youtube.com/watch?v=h0NXP-QhZX8

development demo, 14min scientist och settler gameplay

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk

Lär väl bli settler

Permalänk
Medlem

de har skickat beta till stresstest denna vecka, kolla era inboxar och spamm. jag har som vanligt inte fått. sucks.

Permalänk
Medlem

Är det någon särskilt path som kan fånga world bosses och lägga in i sin warplot? Känns som path för mig + jag vill gärna göra egna warplots

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teagirl:

Är det någon särskilt path som kan fånga world bosses och lägga in i sin warplot? Känns som path för mig + jag vill gärna göra egna warplots

Nej, detta med att ha bossar i sin warplot kommer från pve raid dungeons, tror inte de sakt något om worldbosses dock är det inte mycket info kommit om warplots.

Angående path utan att ha facit i hand så är det med ett tillägg i spelet för att framhäva det du gillar och göra i ett spel.
Ett exempel är ifall man gillar att utforska visa grottor mer än att bara gå in göra questen och sen ut då passar explorer path. typ du går och gör ett quest där du ska sno bananer från apor, och är du explorer så kanske får du en extra quest som har med att kolla vart bananerna kommer ifrån och slussas vidare till kanske en hamn där bananerna blivit skeppade från via en underjordisk tunnel (förlåt, exemplet var inte bra men men )

20% av ditt spelande kommer utföras i din path.
Som jag är en som älskar action, gillar nya gadjets och att utplåna stuff så det blir soldier för mig.

Permalänk
Skrivet av krythorian:

Lär väl bli settler

Kör nog på warrior

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Skickar de ut beta keys i vågor eller lite då och då? Dvs när man optat in.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Skickar de ut beta keys i vågor eller lite då och då? Dvs när man optat in.

för helgens stress test är de nog redan skickat. sen skickar de beta nycklar var 5e vecka har jag läst.
Det är nog random vem som får, jag reggade mig ca 5 månader sen o jag fick ingen beta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frakko:

för helgens stress test är de nog redan skickat. sen skickar de beta nycklar var 5e vecka har jag läst.
Det är nog random vem som får, jag reggade mig ca 5 månader sen o jag fick ingen beta.

Vad synd. Nåja, nästa gång kanske.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Blivit lite diskussioner kring de olika sidorna sedan folk började twittra ut posters. Måste nog visa upp några som mina kära guildmates gjorde
http://i.imgur.com/JAQGh3N.png Exile
http://i.imgur.com/REk1GAP.jpg Dominion
http://i.imgur.com/zrFXg8q.png Dominion

Så vilken sida ska ni spela? Jag är själv delad för första gången på väldigt länge gällande MMO.

Permalänk
Medlem

Cool bild, gillar dem.

Vi i Denied kommer spela på exile sidan, gillar deras raser mer samt animationerna. Dock återstår det en ras.

Permalänk
Medlem

Dominion för mig del, lite mer Empire känsla över dem.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Har folk redan börjat skapa guilder? Vart kan man hitta lite info om de olika och finns det någon guild som inte är hel svensk med med många svenska medlemmar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbodjur:

Har folk redan börjat skapa guilder? Vart kan man hitta lite info om de olika och finns det någon guild som inte är hel svensk med med många svenska medlemmar?

Yes, folk har skapat guilder för ett bra tag sen.

Här finns info om olika guilder.
http://wildstar.guildex.org/guilds

Vi är EU guild.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.