WildStar - [Inget guestpass-tiggande /Mod]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

Rätt säker på att våg 1 är över då någon på reddit hade sett att betan börjar i dag klockan 6. Men alla stresstestare kommer att skickas in eftersom i denna beta iaf, kan ta lite tid bara.

Isåfall ganska precis nu med tanke på att de postades för ett par timmar sedan att det just skulle hålla på ett par timmar till. Men som sagt, det kommer komma ut fler vågor för de som inte lyckats få någon ännu. Ni som inte fått någon hoppas jag gjort http://www.surveymonkey.com/s/WSWinterBeta. Vilket ökar era chanser.

Lycka till.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Isåfall ganska precis nu med tanke på att de postades för ett par timmar sedan att det just skulle hålla på ett par timmar till. Men som sagt, det kommer komma ut fler vågor för de som inte lyckats få någon ännu. Ni som inte fått någon hoppas jag gjort http://www.surveymonkey.com/s/WSWinterBeta. Vilket ökar era chanser.

Lycka till.

Vad jag vet skickades betorna ut igårnatt, inte idag? Har inte sett att dom snackat om det alls faktiskt, men du kanske har rätt. Tydligen måste man ansöka genom NCsofts sida nu också, om jag inte läste helt fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

Vad jag vet skickades betorna ut igårnatt, inte idag? Har inte sett att dom snackat om det alls faktiskt, men du kanske har rätt. Tydligen måste man ansöka genom NCsofts sida nu också, om jag inte läste helt fel.

Möjligt. Jag läste bara att förseningar blivit därav mitt påstående. Hur som helst, oavsett vad så kommer det fler vågor

Att ansöka genom NCSofts sida var ett missförstånd emellan Scooter och ett par andra på Carbine. Citat från Scooter på reddit för 5 timmar sedan:

Skrivet av CRB_Scooter:

Sorry for the confusion on this one, folks. Customer Service and I were on different pages, which isn't common but it happens.
I maintain the beta lists and can absolutely confirm that we pull from ALL places (old beta app, new beta app, PAX, Gamescom, other events, etc.) when doing beta invites.
You definitely have an increased chance to be invited if you fill out our Winter Beta Survey, so make sure you do that!

Och för er som undrar om "Winter Beta Survey" är den länkad i min tidigare post.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Möjligt. Jag läste bara att förseningar blivit därav mitt påstående. Hur som helst, oavsett vad så kommer det fler vågor

Att ansöka genom NCSofts sida var ett missförstånd emellan Scooter och ett par andra på Carbine. Citat från Scooter på reddit för 5 timmar sedan:

Och för er som undrar om "Winter Beta Survey" är den länkad i min tidigare post.

Ah, det var ett jäkla hallå om det där på reddit märkte jag, tur det reddes ut iaf, och att alla som registrerat sig tidigare inte behöver göra om det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

Ah, det var ett jäkla hallå om det där på reddit märkte jag, tur det reddes ut iaf, och att alla som registrerat sig tidigare inte behöver göra om det.

Absolut

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Hoppas man får en nyckel. Spelet verkar riktigt skoj!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Ny livestream på g, kl 21.00
http://www.twitch.tv/wildstar

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Märkte i förrgår att även om man har ett GW2 konto så betyder det inte att man har ett NCSoft konto. Fick regga mig på NCSoft och där finns inte ens GW2 representerat. Fyllde i surveyn igen nu och hoppas att jag får en nyckel. Kollade på hela Warrior streamen i efterhand och blev riktigt taggad på spelet.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Märkte i förrgår att även om man har ett GW2 konto så betyder det inte att man har ett NCSoft konto. Fick regga mig på NCSoft och där finns inte ens GW2 representerat. Fyllde i surveyn igen nu och hoppas att jag får en nyckel. Kollade på hela Warrior streamen i efterhand och blev riktigt taggad på spelet.

Har stått i beta 'kön' sedan april - har även reggat mig för nya beta och gjorde surveys. Det enda jag märker av NCSoft och Wildstar är mail om Wildstar Devspeak!
Antingen är betan väldigt smal eller så har jag bara riktig otur. Jag och polare skulle gärna vilja sätta tänderna i spelet och jämföra emot vanilla/tbc wow.

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeVVa:

Har stått i beta 'kön' sedan april - har även reggat mig för nya beta och gjorde surveys. Det enda jag märker av NCSoft och Wildstar är mail om Wildstar Devspeak!
Antingen är betan väldigt smal eller så har jag bara riktig otur. Jag och polare skulle gärna vilja sätta tänderna i spelet och jämföra emot vanilla/tbc wow.

Eptk verkar ha haft en nyckel i flera månader. Men de pratade ju om att bjuda in en mängd spelare under de kommande veckorna men så pratar folk om att första vågen nycklar redan gått ut. Hoppas du och jag får en nyckel då

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Huh... Verkar som min gamla beta signup från den 16 januari inte gäller längre. Stod att jag ej var registrerad och skulle göra det för att signa upp för beta. Väldigt konstigt eftersom då behövde man inte ens en användare. Gjorde även en beta survey för ett antal månader sen. Så om ni som mig har suttit och väntat och signade upp ungefär när jag gjorde så kan det vara hög tid att kolla så ni verkligen har en användare registrerad.

Visa signatur

Jag har en processor, ett grafikkort, två hårddiskar, fyra ram minnen, ett nätaggregat och ett moderkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeVVa:

Har stått i beta 'kön' sedan april - har även reggat mig för nya beta och gjorde surveys. Det enda jag märker av NCSoft och Wildstar är mail om Wildstar Devspeak!
Antingen är betan väldigt smal eller så har jag bara riktig otur. Jag och polare skulle gärna vilja sätta tänderna i spelet och jämföra emot vanilla/tbc wow.

Skrivet av Mocka:

Eptk verkar ha haft en nyckel i flera månader. Men de pratade ju om att bjuda in en mängd spelare under de kommande veckorna men så pratar folk om att första vågen nycklar redan gått ut. Hoppas du och jag får en nyckel då

Det spelar ingen roll när ni reggade er för betan. Om det var 2 år sedan eller 6 månader sedan spelar alltså ingen roll i huvud taget. Att ha ett NCSoft konto är inte heller ett krav som det verkade som för ett tag sedan. Det var bara en misskommunikation emellan några på Carbine. Detta klargjordes på Reddit för några veckor sedan. Enda gången du behöver ha ett NCSoft konto är när du väl får tillgång till betan för att registrera nyckeln.

Att göra surveyn ökar chanserna för betan, som ni säkert vet. Så den är såklart bra att ni fyllt i.

Och ja, första vågen nycklar har passerats. Vet inte om det kommer fler nu i November men det kommer garanterat fler vågor. I December vet jag att de kommer börja gå igenom betalistorna igen i alla fall, källa från reddit (orkar inte leta upp inlägget).

Hoppas detta klargjorde lite grabbar.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Info angående open beta.

Citat:

Winter Beta is still closed beta. You should expect open beta around a month before we launch!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Hoppas detta klargjorde lite grabbar.

Thx. Men jag är fortfarande extremt arg för att jag inte är med i Closed Beta. Behöver verkligen ett MMO nu i vintermörkret när man är som mest ensam

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Thx. Men jag är fortfarande extremt arg för att jag inte är med i Closed Beta. Behöver verkligen ett MMO nu i vintermörkret när man är som mest ensam

Jag förstår verkligen vad du menar. Om det är till någon tröst ska jag njuta för din skull också. Jag sitter och letar så mycket buggar som möjligt i spelet som man kan rapportera vidare. Men jag kan i alla fall säga att spelet är verkligen underbart!

Vad tyckte folket om duellen de visade upp då?
http://www.twitch.tv/wildstar/c/3289134

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Är det någon som har kommit in i betan än? Känns som första gången man inte kommer in i en beta direkt, man fick ju till och med vara med i Planetside 2 techtestet långt innan betan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Jag förstår verkligen vad du menar. Om det är till någon tröst ska jag njuta för din skull också. Jag sitter och letar så mycket buggar som möjligt i spelet som man kan rapportera vidare. Men jag kan i alla fall säga att spelet är verkligen underbart!

Vad tyckte folket om duellen de visade upp då?
http://www.twitch.tv/wildstar/c/3289134

Telegraph-systemet känns lite underligt för pvp. Auto-attack konen går i princip inte att undvika några längre stunder medan all gtaoe i princip negligeras av att bara röra på sig konstant. Vore kul att se en duell från warrior POV för övrigt, tror inte att jag såg någon i warriorstreamen. :/

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Jag förstår verkligen vad du menar. Om det är till någon tröst ska jag njuta för din skull också. Jag sitter och letar så mycket buggar som möjligt i spelet som man kan rapportera vidare. Men jag kan i alla fall säga att spelet är verkligen underbart!

Vad tyckte folket om duellen de visade upp då?
http://www.twitch.tv/wildstar/c/3289134

Det får du göra tycker jag Får stå ut med att titta på class streams så länge.

Jag såg den och tyckte det var intressant med ranged mot ranged. Skönt att man inte dör så lätt som i WoW iaf. Fanns det PvP gear som sänker skadan lite som PvP gear i WoW?

Skrivet av Thailandur:

Är det någon som har kommit in i betan än? Känns som första gången man inte kommer in i en beta direkt, man fick ju till och med vara med i Planetside 2 techtestet långt innan betan!

Personen ovan jag citerar spelar för fullt Samma här, har varit i fyra closed betas vad jag kommer ihåg men denna gången gick det inte.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av v1ctory:

Telegraph-systemet känns lite underligt för pvp. Auto-attack konen går i princip inte att undvika några längre stunder medan all gtaoe i princip negligeras av att bara röra på sig konstant. Vore kul att se en duell från warrior POV för övrigt, tror inte att jag såg någon i warriorstreamen. :/

Har bara kört några få dueller själv men det jag kört har varit riktigt kul. Tycker faktiskt Telegraph-systemet ger ett nytt skönt lyft till spelsättet ändå. Jag har kört många MMOs i mina dagar och jag får nog säga att såhär roligt har i alla fall inte jag haft sedan vanilla-wow.

Skrivet av Mocka:

Det får du göra tycker jag Får stå ut med att titta på class streams så länge.

Jag såg den och tyckte det var intressant med ranged mot ranged. Skönt att man inte dör så lätt som i WoW iaf. Fanns det PvP gear som sänker skadan lite som PvP gear i WoW?

Personen ovan jag citerar spelar för fullt Samma här, har varit i fyra closed betas vad jag kommer ihåg men denna gången gick det inte.

Jag är inte så insatt i det, faktiskt inte kollat upp det in-game och jag tror inte ens det finns inne i builden vi kör på. Men vad jag hört så är fallet så att det kommer alltid finnas en chans för en som kör PvE att döda en PvPare ändå (Tänk dig vanilla-wow jämfört med hur wow är idag med PvP-Power eller vad det är). Det var i alla fall vad jag läste på reddit för någon månad sedan då någon frågade samma sak. Sen får vi väl se hur Carbine jobbar angående det och vad som kommer ändras och inte

Som jag skrev ovan så de få duellerna jag kört i alla fall har jag haft riktigt kul

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Det får du göra tycker jag Får stå ut med att titta på class streams så länge.

Jag såg den och tyckte det var intressant med ranged mot ranged. Skönt att man inte dör så lätt som i WoW iaf. Fanns det PvP gear som sänker skadan lite som PvP gear i WoW?

Personen ovan jag citerar spelar för fullt Samma här, har varit i fyra closed betas vad jag kommer ihåg men denna gången gick det inte.

Hade haft sidan uppe ett tag så jag hade visst missat ett par uppdateringar/posts. Kul att se att lite folk kommer in iallafall! Hoppas på bättre tur när de skickar ut invites nästa gång helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Jag är inte så insatt i det, faktiskt inte kollat upp det in-game och jag tror inte ens det finns inne i builden vi kör på. Men vad jag hört så är fallet så att det kommer alltid finnas en chans för en som kör PvE att döda en PvPare ändå (Tänk dig vanilla-wow jämfört med hur wow är idag med PvP-Power eller vad det är). Det var i alla fall vad jag läste på reddit för någon månad sedan då någon frågade samma sak. Sen får vi väl se hur Carbine jobbar angående det och vad som kommer ändras och inte

Som jag skrev ovan så de få duellerna jag kört i alla fall har jag haft riktigt kul

Det låter väldigt bra. Lite jobbigt att man måste ha PvP gear på sig när man PvEar ifall någon läskig snubbe hoppar på en ute i vildmarken och man behöver försvara sig själv. Sen var det inte riktigt oneshot heller vilket jag som sagt var gillade. Man har en chans på sig att kanske springa undan lite och hoppas att skölden regenereras.

Skrivet av Thailandur:

Hade haft sidan uppe ett tag så jag hade visst missat ett par uppdateringar/posts. Kul att se att lite folk kommer in iallafall! Hoppas på bättre tur när de skickar ut invites nästa gång helt enkelt.

Det hoppas jag också

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Vad sägs på CB forumet? Vad klagar de mesta på? Någon klass som är OP/Gimpad?

Lite orolig för att stalker kommer vara gimpad medium armor/medium dmg berserker klass istället för en rogue

Visa signatur

Registrerad 2001-12-24 15:10
Jul med Kalle Anka och Sweclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Det låter väldigt bra. Lite jobbigt att man måste ha PvP gear på sig när man PvEar ifall någon läskig snubbe hoppar på en ute i vildmarken och man behöver försvara sig själv. Sen var det inte riktigt oneshot heller vilket jag som sagt var gillade. Man har en chans på sig att kanske springa undan lite och hoppas att skölden regenereras.

Det hoppas jag också

Ja, jag har sett när folk som varit lik-skillade vänt matcher där den ena varit på 100% hp och den andra på typ 20% för att den med 100% missat en viktig skillshot. Jag håller med, det är tungt som fan

Skrivet av Selo:

Vad sägs på CB forumet? Vad klagar de mesta på? Någon klass som är OP/Gimpad?

Lite orolig för att stalker kommer vara gimpad medium armor/medium dmg berserker klass istället för en rogue

Faktiskt inte hängt så mycket där men det var en god idé, ska börja göra det faktiskt.

När det kommer till NDA finns det ett ställe där de uppdateras ganska frekvent. De flesta vet nog vad det är jag menar. Jag tänker inte länka någonting här för det är lite överdrift men PMar ni så skickar jag länk. Dumförklara mig dock inte om ni redan vet vad jag syftar på. Alla kanske inte vet :).

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Kommer lätt testa detta spel. Ser ut som att action och rörelser har fått mycket kärlek, hoppas det inte blir ett 1,2,3...oh shit button...1,2,3,1,2,1,2,1,2,3 - spel i endgame. Kanske någon här som har insikt om det?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Team Sweden Gaming < www.teamsweden.net >
Elder Scrolls Online | FF:XIV ARR | Guild Wars 2 | Rift | LoL | SW:tOR

Permalänk
Medlem
Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Stalker AMA

Ifall ni missat någon tidigare AMA så hittar ni dem här:
Warrior
Esper
Spellslinger

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Stalker AMA

Ifall ni missat någon tidigare AMA så hittar ni dem här:
Warrior
Esper
Spellslinger

Vet inte om jag orkar kolla på de filmerna längre. Blir alldeles för sugen på att spela Wildstar :/ Och eftersom jag inte kan så blir det bara frustrerande.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Vet inte om jag orkar kolla på de filmerna längre. Blir alldeles för sugen på att spela Wildstar :/ Och eftersom jag inte kan så blir det bara frustrerande.

Det är inga filmer, det är frågor&svar om klasserna i fråga

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Det är inga filmer, det är frågor&svar om klasserna i fråga

Du vet vad jag menar. De kör ju alltid gameplay

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Du vet vad jag menar. De kör ju alltid gameplay

Ryck upp dig kompis, deppa inte ihop.. Du kanske har lite flyt fram i juletider nu och ror hem 3 nycklar

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.