WildStar - [Inget guestpass-tiggande /Mod]

Permalänk
Medlem
Skrivet av antzzo:

Jag tankade hem spelet igår faktiskt. men hann inte spela mer än tutorial och en match Ska testa spela mer antingen idag eller imorgon. vi kan väl köra ett par matcher ihop?

Yes det gör vi. imorrn är jag ledig me från jobb så bara lägg till mig "Frakko". jag tyckte det va ball.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Yep, jag lyssnade på den oxå, blir skoj.
Vill att betan ska komma igång för oss EU folk, önskade att de hade pre-order = garanterad beta inv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frakko:

Yep, jag lyssnade på den oxå, blir skoj.
Vill att betan ska komma igång för oss EU folk, önskade att de hade pre-order = garanterad beta inv.

Jag är taggad som fan på att testa spelet, tror dock inte det skulle vara lika roligt om man gör en pre-order och får beta inv (Om du menar så att man får en invite direkt när man har förhandsbokat) För det skulle förstöra lite av uppbyggnaden till spelet. Såklart vill man spela men jag tror de gör en bra "line up" De har också sagt det att de har jobbat mycket för att få en bra uppbyggnad till release och säkert efter spelet också för de pratar om content efter release.

Permalänk
Medlem

Yes, det som är sjukt dock är community för spelet. Aldrig varit med om att folk skriver så mycket om ett spel med så lite info som finns. Hoppas de levererar. Jag vill mest få beta för att rå testa vilken klass jag ska satsa på så att jag inte skapar så många alts hehe. Samt försöka recruita lite till guildet oxå. Tror det blir bra.

Permalänk
Medlem

Håller med, tittar på så sjukt många podcast för detta spel. Känns som att det finns en riktig skönt community bakom spelet som kommer verkligen hjälpa carbine. Det skulle jag också vilja göra, mest det här med paths för jag är sjukt nyfiken hur det kommer se ut. Också "Crossing-paths" och hur allt kommer funka ihop.

Permalänk
Medlem

Mest för info:
Vår förra guild har flyttat och har en ny address, ni som reggade er har fått personliga meddelanden och till er andra titta in på:

http://denied-eu.com/

Permalänk
Medlem

Nu är det dags för oss "vanliga" spelare att få testa på en beta!! kan fan inte vänta längre...... haha

Visa signatur

Dator: Taurus eSport GTX680 CPU:Intel i7-3770K GPU:EVGA GTX 680 2048 MB Moderkort: ASRock Z77 RAM: Corsair Vengeance LP 2x8192 MB 1600Mhz CHASSI: Silverstone Sugo SG08B 600W SSD: Samsung 840 250 GB HDD: 3TB 7200RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av antzzo:

Nu är det dags för oss "vanliga" spelare att få testa på en beta!! kan fan inte vänta längre...... haha

Som mästare Yoda hade sagt, patient my young padawan där satt den

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av der_keiser:

Nice, den hade jag missat

Permalänk
Medlem
Skrivet av der_keiser:

Härligt fredagsnöje

Visa signatur

Dator: Taurus eSport GTX680 CPU:Intel i7-3770K GPU:EVGA GTX 680 2048 MB Moderkort: ASRock Z77 RAM: Corsair Vengeance LP 2x8192 MB 1600Mhz CHASSI: Silverstone Sugo SG08B 600W SSD: Samsung 840 250 GB HDD: 3TB 7200RPM

Permalänk
Medlem

Indeed, lite info gällande guildet blir att vi kommer nog begränsa det till en 50-60 pers, mest för att ha ett tight gäng där alla i guildet oavsett hur mkt speltid man har blir någon och inte bara en siffra som de stora guilderna + att det blir lite lättare att administrera.
Tanken är oxå för varje 10-15:e medlem ska det gå en officerare för guildet ska inte vara guildledarens guild utan det ska mer vara medlemmarnas guild vilket vi diskuterade innan. Guildet kommer vara ett EU guild, än så länge är det bara svenskar med dock kommer det lite folk utifrån från ett annat guild och de är från Norge samt Skottland.

Att begränsa guildet är både på gott och ont men jag ser att jag hellre spelar med folk (gamla som nya) jag lärt känna och känner än ha en ständig ruljans på spelare samt när man gör raid/warplots etc och om man ser på det är 60 pers rätt mkt om man bortser från gw2 där man såg 300manna guilds Vi kommer satsa på PvP progression men även spela PvE casual, jag vill helst ha en raid i veckan om nu spelet blir bra men vi håller tummarna.

Lite nyheter om Denied guildet är att mumble finns uppe dock bara 10kanaler men kan uppdatera lätt när fler folk som tvekar joinar.
De som vill lira lite smashmuck champions till helgen är bara till att hojta till, jag är rätt mkt inne på guildsidan o moddar

@Antzoon, har du reggat dig och messa när du ska lira smashmuck

Permalänk
Skrivet av Frakko:

Indeed, lite info gällande guildet blir att vi kommer nog begränsa det till en 50-60 pers, mest för att ha ett tight gäng där alla i guildet oavsett hur mkt speltid man har blir någon och inte bara en siffra som de stora guilderna + att det blir lite lättare att administrera.
Tanken är oxå för varje 10-15:e medlem ska det gå en officerare för guildet ska inte vara guildledarens guild utan det ska mer vara medlemmarnas guild vilket vi diskuterade innan. Guildet kommer vara ett EU guild, än så länge är det bara svenskar med dock kommer det lite folk utifrån från ett annat guild och de är från Norge samt Skottland.

Att begränsa guildet är både på gott och ont men jag ser att jag hellre spelar med folk (gamla som nya) jag lärt känna och känner än ha en ständig ruljans på spelare samt när man gör raid/warplots etc och om man ser på det är 60 pers rätt mkt om man bortser från gw2 där man såg 300manna guilds Vi kommer satsa på PvP progression men även spela PvE casual, jag vill helst ha en raid i veckan om nu spelet blir bra men vi håller tummarna.

Lite nyheter om Denied guildet är att mumble finns uppe dock bara 10kanaler men kan uppdatera lätt när fler folk som tvekar joinar.
De som vill lira lite smashmuck champions till helgen är bara till att hojta till, jag är rätt mkt inne på guildsidan o moddar

Skickar en applikation så fort jag kommer till datorn!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Limerence:

Skickar en applikation så fort jag kommer till datorn!

Såg det, accepterat. välkommen Hjärtat hoppar till varje gång man ser att spamfoldern innehåller mail... återigen blir man besviken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frakko:

Jag har reggat mig nu

Visa signatur

Permalänk
Medlem

såg det, kanon. va tycks om nya sidan? bättre eller hur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frakko:

såg det, kanon. va tycks om nya sidan? bättre eller hur?

Ja den är riktigt snygg ser bra och professionell ut

Visa signatur

Permalänk
Medlem

tackar, jag och Wquad har jobbat på den. Om du har smartphone, testa den där, hur grymt som helst

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Grymt jobbat Wquad

Permalänk
Skrivet av Frakko:

tackar, jag och Wquad har jobbat på den. Om du har smartphone, testa den där, hur grymt som helst

Riktigt bra smartphone anpassat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Limerence:

Riktigt bra smartphone anpassat!

Yep gillar den starkt.
Ni som appliat, lägg gärna nått i forumet, även på fredag joina vårt guildmöte. kommer inte bli så mkt möte utan mer prat
Wquad har lovat att öva på sina roliga historier

Permalänk
Medlem

Undrar när de ska presentera de två andra klasserna samt raserna, känns som om det inte varit så mkt nyheter de senaste veckan. De har gått ut på twitter och sakt ifall community gillar "streams" så kommer carbine att lägga upp en stream där de visar spelet.. hade varit ganska nice om man fick se mer.

Edit:
Känner mig som en 13årig tjej som precis fått info att hon ska gå på Justin Bieber koncert men vet inte när det blir av... scratch that... ahh jag postar ändå för communitiet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frakko:

Undrar när de ska presentera de två andra klasserna samt raserna, känns som om det inte varit så mkt nyheter de senaste veckan. De har gått ut på twitter och sakt ifall community gillar "streams" så kommer carbine att lägga upp en stream där de visar spelet.. hade varit ganska nice om man fick se mer.

Edit:
Känner mig som en 13årig tjej som precis fått info att hon ska gå på Justin Bieber koncert men vet inte när det blir av... scratch that... ahh jag postar ändå för communitiet

haha känner mig också som ett "bieber-fan" när det gäller wildstar... grymt hypead över det här spelet och hoppas att det inte kommer bli som de andra mmos som tappar karaktär så fort man börjar spela nu är vi ändå inne på månad 5 av 12 det här året... börjar bli dags för att visa återstående klasser samt raser + beta om det ens ska bli en release det här året!

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Frakko:

Yep gillar den starkt.
Ni som appliat, lägg gärna nått i forumet, även på fredag joina vårt guildmöte. kommer inte bli så mkt möte utan mer prat
Wquad har lovat att öva på sina roliga historier

Kommer in och skriver idag då. Fredag bokar jag guildmöte, inga problem!

Permalänk
Medlem

Det ända jag vill ha beta är att rå-testa alla klasserna samt guild funktionerna. Kommer sätta upp guildet i betan o locka lite fler folk men vi är ändå 10pers hitills vilket är bra. Ser framemot att lära känna alla oxå och eventuellt hitta något spel vi kan spela tillsammans innan launch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frakko:

Det ända jag vill ha beta är att rå-testa alla klasserna samt guild funktionerna. Kommer sätta upp guildet i betan o locka lite fler folk men vi är ändå 10pers hitills vilket är bra. Ser framemot att lära känna alla oxå och eventuellt hitta något spel vi kan spela tillsammans innan launch

Jag tycke du ska testa Neverwinter Online så länge Frakko har kört lite i helgen och det är ett rätt välgjort spel faktiskt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag spelade alfa, fick feta problem när man man är "rooted" varje gång man gör en spell. men jag kommer joina dig där o lira lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frakko:

Jag spelade alfa, fick feta problem när man man är "rooted" varje gång man gör en spell. men jag kommer joina dig där o lira lite

Perfekt. jag kör en control wizard men ska starta en rogue också. Spelar på servern Dragon och heter Revalia

Visa signatur