Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxsve99:

*Facepalm*
Först och främst.. Vad är din budget, vad får det max kosta?
Vad spelar du för något?

Det du länkat lämpar sig inte för spel.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk

ska du spel så ska du kolla efter grafikortet. minst ett nvidia 750m får du ha om du ska spela. kan kanske funka med nvidia 740m också

Permalänk
Medlem

Vad ska du spela för spel och hur pass bra vill du att de ska klara av dem (low/medium/high)? 7670m räcker ganska långt för lite äldre spel.

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd låst ***

Trots att du tidigare uppmärksammats på att det är förbjudet att skapa mer än en tråd om samma sak, har du nu brutit mot forumreglerna § 3.3 igen, den här gången genom att skapa ytterligare tråd om köpråd av bärbar dator. Att vi har den här regeln beror på att vi tycker att det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade. Om någon skapar mer än en tråd, trycks andras trådar undan snabbare, vilket blir orättvist.

I och med att du trots tidigare tillsägelser brutit mot regeln igen, är jag rädd att jag nu måste låsa alla dina trådar om köpråd av bärbar dator. Du får inte lov att skapa fler trådar om det efter att de här har låsts, så tyvärr har du förlorat din möjlighet att få hjälp med köpråd av bärbar dator. Jag beklagar verkligen att det behöver bli så här, men tyvärr kan jag inte se någon annan utväg i det här fallet. Jag hoppas att du har förståelse för mitt agerande, även om det drabbar dig negativt.

/KimTjik