Permalänk
Melding Plague

Spelhösten 2013

Konsolspelarna håller andan inför nästa generation, men den som föredrar mus och tangentbord kan redan förbereda sig för en fullspäckad spelhöst. Här är datumen att kryssa för i almanackan.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Synd att GTA V inte släpps till PC samtidigt som till konsol.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Castlevania: Lords of Shadow kommer att bli episkt

Permalänk
Medlem

Längtar mest till command and conquer...

Permalänk
99:e percentilen

Det enda jag ser är Battlefield 4. Det måste vara något fel på mig.

Nu återstår bara att vänta till 31 juli för att se om jag kan plocka ner mitt ena 7970 från hyllan och sätta det i datorn igen.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk

Saints Row IV låter spännande! Gillade 3an!

Permalänk
Medlem

Här fanns det några spel man måste investera i till hösten!

Permalänk
Medlem

Som jag önskar att GTA V stod med här.

Permalänk
Medlem

Kommer att bli en tung höst för plånboken... Aja, gäller väl att skörda väl nu under sommaren så att man sen kanske kan köpa lite godare nudlar i höst

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk

Total War: Rome 2 <3

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Indie spelen C&C Renegade X samt DayZ väntas även dom till hösten!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Spelen jag ser fram emot mest är just tillverkade i Sverige och det är: Payday 2 (Overkill) och Battlefield 4 (DICE).
Men även Watch Dogs verkar intressant.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Atlas Tasume:

Indie spelen C&C Renegade X samt DayZ väntas även dom till hösten!

Jag avgränsade listan till spelen med officiella lanseringsdatum, men är det något jag missat är det bara att säga till.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

GTA V ett lätt köp till 360.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F / Ryzen 7 3700X @4.3 / Hyperx 16 Gig / ASUS RTX 2070 SUPER 8 gig

Permalänk
Medlem

WOHO!

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Är sugen på Batman, Batman nörd som är ^^ Hoppas bara att det går att spela på Win8 för dom gamla funkar ju inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av HurMycket:

Det enda jag ser är Battlefield 4. Det måste vara något fel på mig.

Nu återstår bara att vänta till 31 juli för att se om jag kan plocka ner mitt ena 7970 från hyllan och sätta det i datorn igen.

Är du är så konstig, så är jag konstigare Om det är fel på dig, så är det mer fel på mig O s v

Ser verkligen framemot BF4 (och alla buggar & klagomål vill jag väl strunta i, så det är inte lönt att citera det ens, för jag skiter i vilket)

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Watch dogs och bf4 är väl det man ser mest fram emot!

Permalänk
Hedersmedlem

Ser fram emot Batman och Splinter Cell, hoppas utvecklarna inte ändrar allt för mycket.

Skrivet av teardrop242:

Är sugen på Batman, Batman nörd som är ^^ Hoppas bara att det går att spela på Win8 för dom gamla funkar ju inte

Mjo det funkar. Du måste bara installera Windows Live games i Windows 7 kompatibilitetsläge, då ska det fungera att spara spel.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Har redan förhandsbokat Total War Rome II. Annars är man sugen på Civilization V Brave New World, Europa Universalis IV och Watch Dogs.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

GTA V, GTA V , GTA V! ...
.
.
.
. GTA V? :'(

Permalänk
Medlem

Rome Total War 2!!!!!!

Shogun 2 tyckte jag var kul. Men den japanska kulturen, historien och kartan intresserar inte mig.

Visa signatur

AMD Ryzen 1700 | Vega RX 56 | 32gb DDR4

Permalänk
Inaktiv

Det spelet jag ser mest fram emot är i alla fall Amnesia: A machine for pigs

Permalänk
Medlem

Skulle så gärna vilja se DayZ på den listan. Får se om det blir BF4 med, då det är vad BF3 borde varit.

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem

Tja näst största spelet för mig den här hösten trillade ner i brevlådan idag. Shin Megami Tensei 4 Vad jag har väntat... i ca 10 år. Det största kommer om 3 veckor Tales of Xillia.

Men men vist, inga PC spel.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Rome II: Total War. Kommer bli vansinnigt bra!

Och BF4. Skolan kommer gå bra till hösten ser jag

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Det var ingen dålig lista! Blir spännande att se vilka titlar som är bra och dåliga i gameplays

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk
Medlem

Blir Rome total war samt Watch dogs! de spelen ser helt otroliga ut, sedan får man la skaffa sig bf4 också

Visa signatur

Jag är som en gåta fast mycket snällare ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuffinManxD:

Saints Row IV låter spännande! Gillade 3an!

Givet köp. Har sällan haft så roligt så många timmar, för så lite pengar Köpte trean på någon rea, utan att förvänta mig något speciellt, men oj så skoj med co-op!

Är ju fan att inte fler utvecklare anammar co-op i själva storyn.

Visa signatur

Did you grab my ass?

Permalänk
Avstängd

Grönt är saker jag säkert kommer spela och gissar på att jag kommer tycka om i någon mån.
Gult/orange vetefan
Grått är jag helt utan opinion om
Överstruket kan gå dö i en eldsvåda