Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Black Ops: Koden "3arc intel" blockerar achievements

Permalänk
Avstängd

Black Ops: Koden "3arc intel" blockerar achievements

Jag har Black Ops 1 på Xbox 360 och använde en kod: 3arc intel. Nu ångrar jag att jag gjorde det, för det stod att jag inte kan låsa upp achievements. Hur tar jag bort fusket igen?

*Moderatornotis: Det är en singleplayer-kod.*

Permalänk
Medlem
Skrivet av swegaming:

Hej jag har black ops 1 på xbox 360 och använde ett fusk 3arc intel. Nu ångrar jag att jag gjorde de för det stod att jag inte kan låsa achminents hur tar ja bort fusket? Den låste upp alla Int vad Intels ärels och jag vet inte.

Skrivet av http://www.xbox360achievements.org/forum/showpost.php?p=3764625&postcount=4:

Once you've entered this code you will never be able to get the intel achievement. It cannot be disabled and deleting your save, clearing your cache makes no difference.

Från http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=278...

EDIT;
För er som inte vet så är det ett "fusk" som ligger i spelet, det är en kod som ligger i spelet, går att aktivera men inte avaktivera, tror inte att Xbox bryr sig

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

Det är väl bättre att hjälpa någon att få bort sitt fusk från spelet än att ha kvar det och förstöra mer för andra spelare?!

Visa signatur

-

Permalänk
Legendarisk

*Tråd rensad och rubrik uppdaterad*

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ferrat:

Från http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=278...

EDIT;
För er som inte vet så är det ett "fusk" som ligger i spelet, det är en kod som ligger i spelet, går att aktivera men inte avaktivera, tror inte att Xbox bryr sig

Fasen får väl skylla mig själv för det verkar inte gå att ta bort. Men vad är ens Intel????

Permalänk
Medlem
Skrivet av swegaming:

Fasen får väl skylla mig själv för det verkar inte gå att ta bort. Men vad är ens Intel????

"Intel" i Black Ops är ett samlar-achievement. Alltså, det ligger gömda små "datorer" som man kan plocka upp.

Man får ej något utav det förutom achievementet förstås.

Visa signatur

_______________________

Patience is a virtue

Permalänk

Har det inte alltid varit så att om man använder cheats i singlplayer i något spel på x360 så blockeras achievements?
Alltså inte bara just den koden som TS använt.

Visa signatur

Delat konto.

DrAg00nEn - #MultiplatformGamer
4thePlayers - #PlayStationGamer

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrAg00nEn-4thePlayers:

Har det inte alltid varit så att om man använder cheats i singlplayer i något spel på x360 så blockeras achievements?
Alltså inte bara just den koden som TS använt.

Inte "alltid". Det började bli så när Microsoft märkte att Achievement-hunting var något som faktiskt existerade. Och fusk är fusk och man bör bli lätt straffad för de.

Visa signatur

_______________________

Patience is a virtue

Permalänk
Skrivet av Noggiman:

Inte "alltid". Det började bli så när Microsoft märkte att Achievement-hunting var något som faktiskt existerade. Och fusk är fusk och man bör bli lätt straffad för de.

Ah ok. Tack.
Till TS:
Hur som helst så gäller det alla spel och inte enbart blops och den koden du använt.
Använder du cheats så av-aktiveras upplåsnings möjligheterna för achievments.

Visa signatur

Delat konto.

DrAg00nEn - #MultiplatformGamer
4thePlayers - #PlayStationGamer