Någon att spela med tråden(skriv om du vill spela här)

Permalänk
Medlem

Nån som har lust o hjälpa mig försöka skaffa hellfire ring? har 2 nycklar av varje + infernal machine plans redan men tror inte jag klarar bossarna själv. Brukar köra mellan MP3-5 (3 e lätt men brukar klara mig rätt okej på MP5 med)

Tänkte köra på MP5 eller om någon är stark nog o hjälpa mig på högre MP vore det schysst

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Marba-2835/hero/3206954
bnet tag: Marba#2385

glömde skriva bnet tag
Permalänk
Medlem

Zakuak#2334 CW Wizard 240k unbuffed söker polare lira med mp8-10 gärna ubers också har massa keys.

Permalänk

Efter ett litet uppehåll så har jag börjat lira lite sc igen och håller på att dra upp min wd (0-dog) så paragonfarm mp6-8 är intressant.

Bara att adda mig HerpDerp#2583.

Inte intresserad av att spela med någon stressad ww-babbe dock

Permalänk
Avstängd
Skrivet av the_weird:

Efter ett litet uppehåll så har jag börjat lira lite sc igen och håller på att dra upp min wd (0-dog) så paragonfarm mp6-8 är intressant.

Bara att adda mig HerpDerp#2583.

Inte intresserad av att spela med någon stressad ww-babbe dock

Även jag har börjat lira WD, kör dock COB men om du är fortf lirar om 1½ vecka är jag på kör dock mp10 mest... Är på semester och har sånt sjukt spelsug och det faktum att jag precis började lira en ny och rolig klass innan vi åkte iväg gör det inte bättre...

Har redan dig på D3, ElSvahnomano e jag

Funderar på att skaffa en sådan tal rash amu med 200+ vit som du har, vad fick du pröjsa för en sådan?

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Skrivet av mr_svahn:

Även jag har börjat lira WD, kör dock COB men om du är fortf lirar om 1½ vecka är jag på kör dock mp10 mest... Är på semester och har sånt sjukt spelsug och det faktum att jag precis började lira en ny och rolig klass innan vi åkte iväg gör det inte bättre...

Har redan dig på D3, ElSvahnomano e jag

Funderar på att skaffa en sådan tal rash amu med 200+ vit som du har, vad fick du pröjsa för en sådan?

Hehe ja mp10 funkar men jag har inte riktigt så mycket ehp jag behöver för att garanterat överleva ett elitepack med jobbiga affixer

Tal amu:n har legat i mitt inventory sedan förra året tror jag så vad den en gång kostade är en bra fråga

Hojta till när du är hemma!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av the_weird:

Hehe ja mp10 funkar men jag har inte riktigt så mycket ehp jag behöver för att garanterat överleva ett elitepack med jobbiga affixer

Tal amu:n har legat i mitt inventory sedan förra året tror jag så vad den en gång kostade är en bra fråga

Hojta till när du är hemma!

Will do! Kommer hem om 1 vecka så med lite tur har du löst dem problemen

Tror även att 0dog + en cob WD med ToTD låter som e smarrigkombo. Synd att Skorn är så mycket bättre än 1h+mojo i alla avseenden (utom pappers-dps).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Skrivet av mr_svahn:

Will do! Kommer hem om 1 vecka så med lite tur har du löst dem problemen

Tror även att 0dog + en cob WD med ToTD låter som e smarrigkombo. Synd att Skorn är så mycket bättre än 1h+mojo i alla avseenden (utom pappers-dps).

Skickades från m.sweclockers.com

Ja det återstår att se

Hehe tror jag har runt 16 i pick-up nu så man skördar globes rätt bra med tanke på att de poppar upp minst 1globe/sekund med 0dog... Gruesome feast är alltid max-stackad.... alltid!

Skorn suger hårt med 0-dog dock

Permalänk
Avstängd
Skrivet av the_weird:

Ja det återstår att se

Hehe tror jag har runt 16 i pick-up nu så man skördar globes rätt bra med tanke på att de poppar upp minst 1globe/sekund med 0dog... Gruesome feast är alltid max-stackad.... alltid!

Skorn suger hårt med 0-dog dock

Hehe kan tänka mig det...

Jo det vet jag, man ska väl ha över 2 aps för 0 dog? Skorn känns lite "fel" och skulle sänka min DPS grovt så det lutar åt att jag köper denna för 650m då den skulle funka bra även för 0 dog, archon wiz eller som offhand till barb eller munk ifall jag vill prova lite annat.

1497dps med Ruby http://img713.imageshack.us/img713/8343/u7uv.png

Står även i valet o kvalet mellan en ToTD eller DPS-offhand. Om jag kör på ToTD förlorar jag minst 10-15k dps men annars bör jag skaffa PUR på typ shoulders eller boots. Det är dock inget måste med COB-builden.

Kanske skulle ha en tråd om allmänt snack rörande D3 så vi slipper kapa trådar som denna, vad tror ni som är aktiva?

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Har en 200k ww/Hota barb som söker sällskap. Kör mestadels mp8. Har tänkt köra en del VotA runs ikväll vid 19:00 har jag tänkt börja.

Vill att ni har minst 200k dps gärna högre. Och självklart inte ha några problem med att köra mp8. Skriv här om ni är intresserade

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Har en 200k ww/Hota barb som söker sällskap. Kör mestadels mp8. Har tänkt köra en del VotA runs ikväll vid 19:00 har jag tänkt börja.

Vill att ni har minst 200k dps gärna högre. Och självklart inte ha några problem med att köra mp8. Skriv här om ni är intresserade

Jag kanske kan komma 19:00 Adda mig Zakuak#2334 CW/WW wiz 237k dps

Permalänk

kan väl hänga på nån runda. var ett tag sedan. köttar över 200kdps med en baba.

xelor#2256

Permalänk
Medlem

Ingen av er var online -.-

Permalänk
Medlem

Inga av dom jag brukade spela med spelar längre.. är gärna med, gärna mp8-10

WW barb 371k dps obuffad. Adda mig! maiky#2982

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem
Skrivet av maiky:

Inga av dom jag brukade spela med spelar längre.. är gärna med, gärna mp8-10

WW barb 371k dps obuffad. Adda mig! maiky#2982

Samma här.. börjar bli riktigt tråkigt.. SKulle vilja ha runt 5 som man spelar med rätt ofta.

Addar dig nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Samma här.. börjar bli riktigt tråkigt.. SKulle vilja ha runt 5 som man spelar med rätt ofta.

Addar dig nu

Trevligt! Köra lite ikväll kanske?

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Avstängd

Maiky, du får gärna adda mig också. Är på semester nu så kan inte adda dig i nuläget

ElSvahnomano#2997 Lirar Barb, Archonwiz eller CoB WD beroende på gruppen.

Jag kommer dock hem på lördag eftermiddag/kväll. Jag och HerpDerp (the_weird här på forumet) snackade om att försöka få ihop lite folk och göra något liknande det här:

http://www.sweclockers.com/forum/134-diablo-iii/1205893-sokes...

Som sagt så kan jag dock inte hela lördagen men söndag är inget planerat.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Maiky, du får gärna adda mig också. Är på semester nu så kan inte adda dig i nuläget

ElSvahnomano#2997 Lirar Barb, Archonwiz eller CoB WD beroende på gruppen.

Jag kommer dock hem på lördag eftermiddag/kväll. Jag och HerpDerp (the_weird här på forumet) snackade om att försöka få ihop lite folk och göra något liknande det här:

http://www.sweclockers.com/forum/134-diablo-iii/1205893-sokes...

Som sagt så kan jag dock inte hela lördagen men söndag är inget planerat.

Det lät jävligt nice! har dock svårt att komma loss i helgen.. Men en fråga bara, varför farma hellfire ringar? är inte alla paragon 100 redan?

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av maiky:

Det lät jävligt nice! har dock svårt att komma loss i helgen.. Men en fråga bara, varför farma hellfire ringar? är inte alla paragon 100 redan?

Ingen som säger att det måste vara ubers, jag kör lika gärna VoTA-rundor eller vanlig farm men just upplägget att man är ett par stycken som kan lira ett tag.

O nej, alla är inte para 100 för vissa klantiga jävlat tog bort sina gamla gubbar o har fått levla nya^^ hahaha

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Min barb är på plvl 40 Sålde alla grejjer jag hade på min Wiz och körde Barb istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Ingen som säger att det måste vara ubers, jag kör lika gärna VoTA-rundor eller vanlig farm men just upplägget att man är ett par stycken som kan lira ett tag.

O nej, alla är inte para 100 för vissa klantiga jävlat tog bort sina gamla gubbar o har fått levla nya^^ hahaha

Hehe, Mjo VoTA eller något liknanade känns lite mer värt än ubers

Skrivet av Dassh:

Min barb är på plvl 40 Sålde alla grejjer jag hade på min Wiz och körde Barb istället.

Hehe, de låter bra! barb is the way to go

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Tänkte ta min paragon 100, CMWW wiz letar folk.
Har lite låg dps för mp10 solo men kan frysa bra.

berger#2435,
150k sheet dps(över 800k egentligen), 300k ehp.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Har inte spelat på nån månad. Såg att min friends list var tom, konstigt nog.

Min main.

Adda om du är sugen, NaxoS#2580

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Vad är det som gör den så sjuk om jag får fråga? 192k dps obuff samt 482k ehp...

Gissar att du kanske loggat ut med fel vapen eller nåt?

Edit: Tar tillbaka det jag sa, tror inte det är fel vapen. Varför skulle man slösa 10m på att ta ur sina marquise gems o sätta i dåliga vapen? haha

Du har precis dumförklarat dig själv, en ww barb ska inte endast gå efter damage. Dessutom så sitter jag med mina xp ringar så sluta snacka skit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specter:

Du har precis dumförklarat dig själv, en ww barb ska inte endast gå efter damage. Dessutom så sitter jag med mina xp ringar så sluta snacka skit.

Varför inte bara förklara vad det är du tycker gör den sjuk?
Om det inte är damage vad är det då? Du har riktigt dålig EHP som är ett resultat av låg HP och genomsnittlig allres och armor.
Det enda som du faktiskt har mycket av är attack speed vilket visst är trevligt men det i sig självt gör knappast din barb till sjuk.
Och nu har du inga XP ringar så du kan inte skylla på det heller.
Med det sagt så är den knappast dålig och lär ta MP10 utan bekymmer men den är knappast sjuk

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Specter:

Du har precis dumförklarat dig själv, en ww barb ska inte endast gå efter damage. Dessutom så sitter jag med mina xp ringar så sluta snacka skit.

På vilket sätt har jag dumförklarat mig? Håller med ovanstående, förklara vad som gör den sjuk då? Jag står fast vid att 1,72m tDPS o strax över 500k ehp fullbuffad låter inte är så värst sjukt...

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Har återvänt efter ett års frånvaro, skulle vara kul att spela med någon som levlar en karaktär eller återvänt precis som mig.
Håller på att skaffa paragon levels på min munk.

Zleaze#1903

Visa signatur

n00b

Permalänk
Medlem

Någon som vill lira en runda nu? Kör på Mp8-mp10.

Adda Dassh#2777 isånnafall

Permalänk

Verkar mest vara höglevlade som söker sällskap, dags att bryta trenden!

Lvl 33, demon hunter, började för inte så länge sen på nightmare.

PerU#2733

Permalänk
Medlem

Jag försöker lira lite nu och då.
Har lite olika gubbar men ingen är speciellt jättebra.
Tar gärna lite spare-gear om ni har något

sunq#2308

Jag lirar väll mp7-8 ganska komfortabelt med min barbar. De andra mellan mp5-7.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Letar efter rend barbs som är ute efter att farma exp nu inför paragon 2.0. Använder mig av denna metoden: http://www.youtube.com/watch?v=jTgs-GGVmdY

Vore kul om vi kunde dra ihop ett gäng på 4st, då det är bättre exp, loot och dessutom är roligare. Lägg till mig nacias#2952 om du är intresserad.
Helst ska du ha över 180k dps unbuffed vilket är enkelt att skaffa sig i dagsläget. (Själv 233k)