Söker spelare till Simcity 5

Permalänk

Söker spelare till Simcity 5

Tjenare! Tänkte kolla lite om det är någon som vill köra lite Simcity 5, beroende på antalet som vill så kan jag starta en större region. Server-val är flexibelt.

Adda mig på Origin (DygnMeister) om ni är sugna!

Visa signatur

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Currybarnet:

Tjenare! Tänkte kolla lite om det är någon som vill köra lite Simcity 5, beroende på antalet som vill så kan jag starta en större region. Server-val är flexibelt.

Adda mig på Origin (DygnMeister) om ni är sugna!

Kanske är något att fundera över

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Skrivet av Cenorida:

Kanske är något att fundera över

Bara att adda mig och skicka ett meddelande när du funderat klart!

Visa signatur

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Permalänk
Medlem

Men.. Communting, dela på soptransport, polis, brandkår, ambulanser, marknadspriser, återvinning och Great works är alltihop trasigt i spelet? Vad är det för poäng att spela ihop?

'Edit, studenter pendlar inte heller.

Permalänk
Skrivet av mynick:

Men.. Communting, dela på soptransport, polis, brandkår, ambulanser, marknadspriser, återvinning och Great works är alltihop trasigt i spelet? Vad är det för poäng att spela ihop?

'Edit, studenter pendlar inte heller.

Finns fortfarande personer som tycker det är ett roligt spel

Visa signatur

|Fractal Design XL|MSI Z77A-GD65|MSI GTX 660Ti 2GB|Corsair 4GB Dominator DHX+|Intel Core i5 3570K 4.5GHz| Noctua NH-D14|Samsung SSD 830-Serien 128 GB + 250 GB|Samsung DVD±RW SH-S223C|Western Digital Caviar® GreenPower 1TB|3TB WD Caviar Green|Cougar 700CM|

Permalänk
Medlem
Skrivet av mynick:

Men.. Communting, dela på soptransport, polis, brandkår, ambulanser, marknadspriser, återvinning och Great works är alltihop trasigt i spelet? Vad är det för poäng att spela ihop?

'Edit, studenter pendlar inte heller.

Spelet har genomfört en hel del uppgraderingar, Numera så fungerar allt. Till och med studenterna pendlar

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Currybarnet:

Adda mig på Origin (DygnMeister) om ni är sugna!

Har inte spelat på ett bra tag och skulle gärna pröva lite igen. La till dig på Origin.