Permalänk

Tycker att det saknas svarta nitar
Vet du om det finns möjlighet och fixa de här clips? (de kommer från en Corsair Obsidian 550D chassi)

Permalänk
Medlem

Fick hem min krympslang och sleeve idag. Samt en massa gott godis
Jag är väldigt nöjd. Blir nog en till beställning den 18:e, skulle jag tro.

Permalänk
Medlem

Nya produkter!

Jag har i dagarna lagt upp lite nya produkter! Tyvärr har jag inte tillgång till min kamera förrän i helgen så produkterna är för tillfället bildlösa :/

Sleeve Small Gul - Den är precis som jag hoppades solid/banangul och inte den neongula varianten.
Sleeve Small Blå - En lite mörkare blå (precis samma färg som S-ATA-varianten)
Sleeve Small Ljusgrå - En ljusare grå helt enkelt (grymt snygg tillsammans med svart & mörkgrå)
P-clips i två storlekar - Dessa passar M3-skruvarna som jag säljer
8-pin PCI-E & 6+2-pin PCI-E - Äntligen!

Självklart ingår dessa nya sleeve-färger i sample-paketet som ni kan köpa för tjugo kronor (fraktfritt)!

Jag kommer att sätta mig nu i helgen och gå igenom vilka produkter som är slut i lager, samt beställa en del nya saker. Jag håller er uppdaterade På väg är iallafall 4-pin fläktkontakter vilka kommer inom 1-2 veckor.

Skrivet av don_dolarson:

Tycker att det saknas svarta nitar
Vet du om det finns möjlighet och fixa de här clips? (de kommer från en Corsair Obsidian 550D chassi)

Nitar kan bli aktuellt! Ska sätta mig i helgen och kolla lite nya inköp. Det andra har jag tyvärr ingen aning om. De ser väldigt specifika ut. Om någon vet får ni gärna hojta till

Skrivet av DDemis:

Fick hem min krympslang och sleeve idag. Samt en massa gott godis
Jag är väldigt nöjd. Blir nog en till beställning den 18:e, skulle jag tro.

Toppen Trevligt med återkommande kunder.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robin_Viktorsson:

Trevlig hemsida! Kommer beställa aquablåa sleeves. Small finns redan där, men när kommer det aquablåa sleeves till SATA?

P.S. går det att värma krympslangarna med hårfön? :>

Cigarettändare funkade alldeles utmärkt. Tänkte använda varmluftspistolen, men jag slapp.

Permalänk
Medlem

tänkte kolla med dig, jag håller på att tillverka ett par lite större högtalarkablar, man kan väll säga att dom blir lika tjocka som 24pins kabeln när den är sleevad en en sleeve.

Jag kan inte finna sleeve i sånna storlekar på eran hemsida? har jag missat det eller är det inget ni har/kan få in?

tack på förhand!

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Skrivet av Soulnut:

Nitar kan bli aktuellt! Ska sätta mig i helgen och kolla lite nya inköp. Det andra har jag tyvärr ingen aning om. De ser väldigt specifika ut. Om någon vet får ni gärna hojta till

Kanske de?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av tonix:

tänkte kolla med dig, jag håller på att tillverka ett par lite större högtalarkablar, man kan väll säga att dom blir lika tjocka som 24pins kabeln när den är sleevad en en sleeve.

Jag kan inte finna sleeve i sånna storlekar på eran hemsida? har jag missat det eller är det inget ni har/kan få in?

tack på förhand!

Menar du en sleeve som är så pass tjock att den skulle kunna rymma alla 24 kablar i "samma" sleeve?

Det är tyvärr inget jag har i planerna just nu. Vet du ungefär hur stor diametern skulle behöva vara?

Skrivet av don_dolarson:

Ser korrekt ut! Bra pris också Tack för tipset!

Hej! Det vet jag tyvärr inte på rak arm. Stiften passar kablar med tjocklek 22-30AWG så en crimptång som klarar av den tjockleken behöver du.
Full spec finns på http://www.molex.com/molex/products/datasheet.jsp?part=active...

Visa signatur

Sleeva.se »

Permalänk

riktigt nice sida:D. här ska snart beställas saker

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk

Kommer du skaffa de där clips då? Om svaret är ja så det vore bra om du postade här när du får in de så att jag kan göra en beställning

Permalänk
Medlem

Hej, är det nån idé att pröva sätte en sleeve på en hörlurskabel som är 2 mm tjock?

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Medlem

BIlder på plats

Nu är bilderna på de tre nya färgerna färgerna och kontakterna på plats!

Och en ny batch med sleeve samples togs fram under lördagen Detta är bara en tredjedel av alla stumpar jag klippte och brände ändarna på. Det gick åt minst tre tändare haha

Skrivet av don_dolarson:

Kommer du skaffa de där clips då? Om svaret är ja så det vore bra om du postade här när du får in de så att jag kan göra en beställning

Har beställt två stycken 100-pack idag för att se om det finns något intresse. Leveranstiden verkar vara 1-2 veckor så jag skriver när de kommit in.

Skrivet av Obolla:

Hej, är det nån idé att pröva sätte en sleeve på en hörlurskabel som är 2 mm tjock?

Sleeve Small är ca 3-4mm i diameter så plats får den nog Dock måste du nog få loss kabeln på något sätt för jag tror inte att sleeven går att trä över kontakten.

Visa signatur

Sleeva.se »

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soulnut:

Sleeve Small är ca 3-4mm i diameter så plats får den nog Dock måste du nog få loss kabeln på något sätt för jag tror inte att sleeven går att trä över kontakten.

Nja jag ska pimpa mina iphone lurar och köra krympslang utanpå. Då till nästa fråga. Går det att köpa endast 2 st svarta krypslangsbitar med 3:1 förmåga?

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Medlem
Skrivet av Obolla:

Nja jag ska pimpa mina iphone lurar och köra krympslang utanpå. Då till nästa fråga. Går det att köpa endast 2 st svarta krypslangsbitar med 3:1 förmåga?

Det är bara skriva en ordernotering när du går till kassan så kan jag skicka med ett gäng

Visa signatur

Sleeva.se »

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soulnut:

Det är bara skriva en ordernotering när du går till kassan så kan jag skicka med ett gäng

Men gu va trevligt. Då ska jag försöka beställa en meter sleeve nu i veckan.

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soulnut:

Menar du en sleeve som är så pass tjock att den skulle kunna rymma alla 24 kablar i "samma" sleeve?

Det är tyvärr inget jag har i planerna just nu. Vet du ungefär hur stor diametern skulle behöva vara?

Ja precis! Det var det ända jag kunde komma på storlekmässigt som skulle funka, vet ej vilken diameter det är men kan kolla upp det

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk

När får du in Sleeving Kit Basic – Svart ?

Visa signatur

The Flippin Ninja

Permalänk
Medlem
Skrivet av victory995:

När får du in Sleeving Kit Basic – Svart ?

Inom 1-2 veckor. Det är Sleeve SATA som råkat ta slut. Men den är på ingång.

mvh
Andreas

Visa signatur

Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Hejsan Andreas!
Jag råkade få fel färg med min beställning. Jag köpte 5 meter röd sleeve och 5 meter vit sleeve, men den vita blev en svart istället. Men det gör inget! Jag är väldigt nöjd med min beställning och den rullar förmodligen in en till den 18:e

Permalänk
Medlem
Skrivet av DDemis:

Hejsan Andreas!
Jag råkade få fel färg med min beställning. Jag köpte 5 meter röd sleeve och 5 meter vit sleeve, men den vita blev en svart istället. Men det gör inget! Jag är väldigt nöjd med min beställning och den rullar förmodligen in en till den 18:e

Oj! Jag tror att jobba heltid på sidan om börjar ta ut sin rätt..

Men vad glad jag blir att du har en sån trevlig inställning till mitt misstag! Självklart ska du få din vita sleeve eftersom att jag gjort fel. Antingen skickar jag den nu i helgen, eller så skickar jag med den på din kommande beställning. Det är bara skriva i tråden, pm eller mejl så fixar jag det.

Tack!

mvh
Andreas

Visa signatur

Sleeva.se »

Permalänk

Har du fått de där kabel clipsen än?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soulnut:

Oj! Jag tror att jobba heltid på sidan om börjar ta ut sin rätt..

Men vad glad jag blir att du har en sån trevlig inställning till mitt misstag! Självklart ska du få din vita sleeve eftersom att jag gjort fel. Antingen skickar jag den nu i helgen, eller så skickar jag med den på din kommande beställning. Det är bara skriva i tråden, pm eller mejl så fixar jag det.

Tack!

mvh
Andreas

Nej, nej! Det är såpass bra pris att jag kan/kommer att köpa mer senare
Tänkte bara att jag skulle informera om det så att det blir rätt nästa gång!
Mvh!

Permalänk
Medlem
Skrivet av don_dolarson:

Har du fått de där kabel clipsen än?

Nej tyvärr. Det är fortfarande på vift :/ Jag beställde med vanlig långsam Hongkongpost för att slippa lägga på allt för mycket på priset. Hoppas det kommer efter helgen!

Skrivet av DDemis:

Nej, nej! Det är såpass bra pris att jag kan/kommer att köpa mer senare
Tänkte bara att jag skulle informera om det så att det blir rätt nästa gång!
Mvh!

Okej, tack !

Visa signatur

Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Fick mitt paket med krympslang idag, snabb leverans, mycket nöjd. Enda synpunkten jag har att komma med är att den svarta slangen inte är svart, snarare kolgrå. Inte för att det gör något, det är en mycket stilig nyans, men för den som köper slang från olika leverantörer kan det vara bra att ha med det i beskrivningen

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD RX 580
Windows 10

Permalänk

Kommer bli en order idag på exempelpacket och sen en större order på både verktyg och sleeve när vi bestämt oss över färger!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: i7 3930k Moderkort: Rampage IV Extreme Kylare: Corsair H100i RAM: 64 GB Corsair Dominator Platinum 1600mhz Grafikkort: EVGA GTX 780 SC (SLI planerat) SSD: Samsung 840 Pro 256 gb Övrig lagring: WD black 2 TB x 2 Chassi: 900D PSU: Corsair 1200i Skärmar: 2x GW2750HM 1x GL2750HM

Permalänk
Medlem

Jag vet att det är riktigt dåligt med uppdateringar just nu. Men Svart S-ATA sleeve är på ingång igen. En ritkigt lång rulle denna gång så att den inte kommer att ta slut den närmaste tiden. Också en (ännu) tätare vit S-ATA sleeve är beställd. Kommer visa lite jämförelser så fort de dyker upp inom 1-2 veckor.

Också har ett par buntbandsclips hittat in: http://www.sleeva.se/butik/kabelsortering/buntbandsclips-svar...

På återseende!

/Andreas

Skrivet av Valiumballong:

Fick mitt paket med krympslang idag, snabb leverans, mycket nöjd. Enda synpunkten jag har att komma med är att den svarta slangen inte är svart, snarare kolgrå. Inte för att det gör något, det är en mycket stilig nyans, men för den som köper slang från olika leverantörer kan det vara bra att ha med det i beskrivningen

Tack för dina synpunkter! Bör kanske hitta något mer passande namn för färgen. MDPC tror jag kallar sin svarta för antracit (?)

Skrivet av redpois0n:

Kommer bli en order idag på exempelpacket och sen en större order på både verktyg och sleeve när vi bestämt oss över färger!

Kul! Har ett par sample orders som kommer att skickas under helgen. Kanske din finns där om den inte redan gått iväg. Skriv gärna vad du tyckte sen

Visa signatur

Sleeva.se »

Permalänk

Hej! När får du sleeve white small i lager? Står november, men något specifikt?

Visa signatur

CPU: i7 3930k Moderkort: Rampage IV Extreme Kylare: Corsair H100i RAM: 64 GB Corsair Dominator Platinum 1600mhz Grafikkort: EVGA GTX 780 SC (SLI planerat) SSD: Samsung 840 Pro 256 gb Övrig lagring: WD black 2 TB x 2 Chassi: 900D PSU: Corsair 1200i Skärmar: 2x GW2750HM 1x GL2750HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av redpois0n:

Hej! När får du sleeve white small i lager? Står november, men något specifikt?

Hej!

Jag har betalat och väntar på ett sändningsnummer från Fedex. Jag skulle tippa på 1-2 veckor.

/Andreas

Visa signatur

Sleeva.se »

Permalänk
Skrivet av Soulnut:

Hej!

Jag har betalat och väntar på ett sändningsnummer från Fedex. Jag skulle tippa på 1-2 veckor.

/Andreas

Hej!

Fick precis hem ett sample-paket med extra aquablå, blå, svart och vit och har nu bestämt mig för vilka färger jag vill ha. Dock så är både svart och vit sleeve slut. Den vita är ju på väg, men hur ligger det till med den svarta? När kommer det in?

Sen funderar jag på hur mycket svinn man ska räkna med? Dvs hur mycket extra bör man ha för att det ska räcka till allt?

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem

Hej, tar du sleevarjobb? Har ett fullt modulärt nätagg jag skulle vilja ha kablarna både förlängda ca 30-40cm (24pin, 8pin, 6-8pin pci-e mm). Och sleevade.

Visa signatur