Att hjälpa sin bror med ny dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av zillyme:

Problemet med hans 670 är ju dock att det bara verkar hata bf3 och gw2.

Skyrim,war thunder å en massa andra spel funkar fin fint.

Thor veor v2 är en stationär, trodde alla smarta datasnillen här visste det , skämt å sido jag jobbar å är stressad medans jag försöker fixa skiten så infon blir knapphändig

det är flertal kunniga personer här som försökt hjälpa dig att både spara pengar och ge råd.

ett "trodde alla smarta datasnillen här visste det" är ett ganska klumpigt sätt att uttrycka sig. dessutom, ber du om hjälp på ett forum så ta dig ordentligt med tid att svara på frågor och ge ordentlig information.

är du VERKLIGEN inte intresserad av att laga den gamla så skapar du en tråd där du skriver exakt vad du är ute efter och inte låter halva inlägget handla om vad det var för fel på den gamla.

mitt råd (vilket du säkert skiter i) är att du fäller in huvet, svarar på frågorna som ställs och lagar datorn istället för att köpa en ny.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokelia:

det är flertal kunniga personer här som försökt hjälpa dig att både spara pengar och ge råd.

ett "trodde alla smarta datasnillen här visste det" är ett ganska klumpigt sätt att uttrycka sig. dessutom, ber du om hjälp på ett forum så ta dig ordentligt med tid att svara på frågor och ge ordentlig information.

är du VERKLIGEN inte intresserad av att laga den gamla så skapar du en tråd där du skriver exakt vad du är ute efter och inte låter halva inlägget handla om vad det var för fel på den gamla.

mitt råd (vilket du säkert skiter i) är att du fäller in huvet, svarar på frågorna som ställs och lagar datorn istället för att köpa en ny.

tro det eller ej men har redan avverkat dom flesta råden här inne, och vill allt annat än att behöva skicka in skiten på rep igen, vilken var varför jag bad om olika förslag på datorer som köpråd ifall det skiter sig helt, men för tillfället orkar jag inte med broders lilla dator, han får helt enkelt klara sig så länge med war thunder, skyrim, å rome 2. japp datorn klarar rome 2 på hyffsade inställningar men inte bf3 på medium xD

sen så får jag be om ursäkt för att jag inte tackat för varje tips, av personliga skäl så har jag lite svårt att fatta när man ska tacka å sådant.

tror jag helt enkelt köper en ps4 eller något åt honom, dom är lättare att skicka på rep