Tävla och vinn speldatorn Alina Gamer God

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Gamer God, har enbart Cooler master Silencio 550 i dagens läge och detta är ett midtower så där blev jag brydd iallafall.

Ne jag var det också. Kollar man under Geforce GTX gaming ser man de andra modellerna.
(spoiler alert)

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

helt suveränt Alina & Sweclockers!

Väldigt bra att lägga fram en sådan skönhet i samband med en likasinnad tävling där kunskaperna skiljer sig mot ett mål som är lika fantastiskt gentemot varandra.

Jag skulle gärna komma med förslag och idéer, men jag väljer att avstå från denna tävling då den andra passar mig bättre och med det vill jag passa på att önska alla lycka till

Permalänk
Avstängd

Fin tävling!

Visa signatur

-

Permalänk
Inaktiv

Underbar tävling! Detta blir min dedikerade Linux-rigg förutsett att jag vinner!

Permalänk

Jag kammar hem tävligen

Permalänk
Skrivet av MorbidCrille:

Jag kammar hem tävligen

Härligt självförtroende! Ska bli spännande att se din (och alla andras) idé vid tävlingens slut!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MorbidCrille:

Jag kammar hem tävligen

Awh damn

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk

Jaha får man se allas förslag sen då?

Permalänk
Medlem

Riktigt fin tävling, lycka till alla !

Permalänk
Medlem

Det som är problemet är att denna tävling var precis då jag har börjat köpa delar till en ny dator... @-@ varför!? Slår vad om att jag vinner den just därför så de delar jag redan köpt blir överflödiga. Fast jag har ju bara köpt ett chassi + fläktar som är bättre och två hårddiskar, och de kan man inte få för många av... Anledningen till att jag inte köper allt på en gång är att student rabatten är på 100 kr rabatt på köp över 1000 kr, det inte en 10% rabatt på allt, utan bara på de första 1000 kronorna. Tur att jag har fri frakt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidJurio:

Hej,

Det är ett förslag som gäller – Så välj ut det du tycker är bäst!

Sen får du självklart hemskt gärna maila oss med andra förslag till marknad(at)alina.se. Vi vill ju veta hur vi kan göra för att skapa en så bra produkt som är möjligt!

Med vänlig hälsning,
David – Alina

Aj då, där rök min chans att få komma förbi och hämta upp en gratis dator

Bjuder på förslagen, #1 är det jag förespråkar om det nu går i efterhand att justera sitt svar till ett alternativ

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Skrivet av GenKaan:

Aj då, där rök min chans att få komma förbi och hämta upp en gratis dator

Bjuder på förslagen, #1 är det jag förespråkar om det nu går i efterhand att justera sitt svar till ett alternativ

Har du svarat rätt på övriga frågor så baserar vi ditt deltagande på förslag nummer 1.

Permalänk
Medlem

Skulle vara skönt och kamma hem en ultimat-Gaming Pc när man aödrig riktigt haft en speldator! Får hoppas på det bästa och själv tycker jag att datorn är jättebra.

Permalänk
Medlem

Tänk om, notera om - man skulle vinna denna best.
Vilken känsla!

Permalänk

skulle man kunna få göra om frågorna? insåg nyss att jag har svarat fel på en

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk

jag har alltid otur i sånt här men man får ju se (;

Permalänk
Medlem

Har aldrig vunnit nånting på sånna här tävlingar, men har lämnar dom iallafall inte allt åt slumpen!
Bra intitaiv alina och swec!

Visa signatur

Carpe diem b*tch
-Jesse pinkman

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Stonez0n:

Har aldrig vunnit nånting på sånna här tävlingar, men har lämnar dom iallafall inte allt åt slumpen!
Bra intitaiv alina och swec!

Aldrig ens vunnit 25kr på en Trisslott så man kan ju antingen tro att jag är dålig på att välja bra lotter eller har oturens delux paket xD

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop

Permalänk

Kom med en personlig idé som kan fungera om man verkligen vill sticka ut hoppas Alina håller med! skulle vara grymt att slippa mitt buggiga system inför MyLan på stockholmsmässan!

Visa signatur

ASUS Crosshair V Formula, EVGA GeForce GTX 690, AMD FX-8350, XFX ProSeries Black Edition 1000W PSU Platinum, 16GB Kingston 1600Mhz, 120G Kingston 555/510 SSD, 1TB WD, Sound Blaster Titanium Fati1ty--
BenQ 24" LED XL2420T, ROCAT XTD MAX CUSTOM, Logitech G19+, Sennheisser PC 363-D, nVIDIA 3D Vision 2 Wireless Glasses Kit

Permalänk

när krönas vinnaren? *håller tummarna*

Permalänk
Medlem

Borde nog inte ta mer än en vecka(?).

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Lite tråkigt att man råkade skicka in svaren när man skulle ändra sitt svar på en fråga och sedan inte kunna fixa det i efterhand. Men annars en härlig tävling där man slipper photoshop!

Permalänk

Hej allesammans,

Vill först och främst tacka er för erat enorma engagemang! Vi har fått in enormt mycket bidrag och och massvis av riktigt grymma förslag.

Men eftersom det är så många bidrag innebär det att det kommer ta upp till någon vecka att kora en vinnare. Vi i juryn sitter just nu för fullt och läser bidrag!

Återigen, stort tack för ert deltagande – Det är alltid toppen att se!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av DavidJurio:

Hej allesammans,

Vill först och främst tacka er för erat enorma engagemang! Vi har fått in enormt mycket bidrag och och massvis av riktigt grymma förslag.

Men eftersom det är så många bidrag innebär det att det kommer ta upp till någon vecka att kora en vinnare. Vi i juryn sitter just nu för fullt och läser bidrag!

Återigen, stort tack för ert deltagande – Det är alltid toppen att se!

Tack för feedback! Sällan man ser sånt på SweC's tävlingar, sitter oftast och väntar blint annars.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidJurio:

Hej allesammans,

Vill först och främst tacka er för erat enorma engagemang! Vi har fått in enormt mycket bidrag och och massvis av riktigt grymma förslag.

Men eftersom det är så många bidrag innebär det att det kommer ta upp till någon vecka att kora en vinnare. Vi i juryn sitter just nu för fullt och läser bidrag!

Återigen, stort tack för ert deltagande – Det är alltid toppen att se!

som man säger, hf!

Permalänk
Medlem

Fasen, insåg precis ett misstag jag gjort! Aja, tack för mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av careau:

Fasen, insåg precis ett misstag jag gjort! Aja, tack för mig!

Därför svara man på frågorna en gång och går aldrig tillbaka och tittar igen! Då blir man bara besviken om man upptäcker något, det man inte vet gör inte ont!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sjoooberg:

Därför svara man på frågorna en gång och går aldrig tillbaka och tittar igen! Då blir man bara besviken om man upptäcker något, det man inte vet gör inte ont!

*gråter IRL*

Permalänk
Medlem
Skrivet av careau:

*gråter IRL*

Det är ingen fara, MorbidCrille har ju redan utropat sig som vinnare
Men skämt åsido, det svider, är inte så glad i att inte kunna editera svar fram till tävlingen är över, men det är bara att gilla läget

Men alltid trevligt med tävlingar som inte kräver väldigt specifika kunskaper, t.ex Photoshop.

Visa signatur

Lian Li PC-O11 - Gigabyte Z390 AORUS MASTER - Intel 9900K - EVGA GeForce RTX 2080 Ti - Corsair 4x8GB 3200 MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av Draca:

Det är ingen fara, MorbidCrille har ju redan utropat sig som vinnare
Men skämt åsido, det svider, är inte så glad i att inte kunna editera svar fram till tävlingen är över, men det är bara att gilla läget

Men alltid trevligt med tävlingar som inte kräver väldigt specifika kunskaper, t.ex Photoshop.

Håller med dig!