Tänker trycka min första tavla...

Permalänk
Medlem

Tänker trycka min första tavla...

...Men jag vet inte vilket foto jag tänker använda. Därför tänkte jag att ni kan hjälpa mig bestämma
Kandidater:

Permalänk
Medlem

Men du ska väl ta den bilden du själv tycker är bäst?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Bild 2, 3 eller 4 enligt mig, ingen motivering. Tyckte de var snyggast.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kajlie:

Men du ska väl ta den bilden du själv tycker är bäst?

Skickades från m.sweclockers.com

Yeah, men jag har skitsvårt för att bestämma mig, ingen som jag ser som absolut bäst.

Permalänk

Jag gillar femte bilden.

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk

Jag tycker trean (London Eye nummer två) och den femte (andra bilden från Munkviken) är fina, jag gillar när solen går ner/upp, det är mysigt att se på, däremot så är London Eye sjukt cool och får nästan en futuristisk look till den.

Permalänk
Medlem

Himmeln från munkviken 1 insatt i himmeln i munkviken 2 för lite mer drama, sedan lite färgkorrigering och justeringar av högdagrar & konstrast för att matcha samma "drama".
Hoppas bara att du har kvar icke sönderkomprimerade versioner, ser inte snyggt ut med slafsig jpeg på utskrift/tryck

Permalänk
Medlem

dra ut alla som tavlor. alla kan bli fina på väggen

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Bild nummer 3 på en stor canvas hade vart mitt val.

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

var kan man hitta bild nr2 högupplöst?

Permalänk
Avstängd

3 samt 4 är enkelt bäst tavelbilder.

Permalänk
Medlem

2 eller 4.

Vart har du tänkt ha tavlan? I vardagsrum skulle jag nog gått på 2an.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Nummer fem. Du borde lägga till en omröstning i tråden, mycket enklare att se vad folk tycker då (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jory89:

Nummer fem. Du borde lägga till en omröstning i tråden, mycket enklare att se vad folk tycker då (:

Tack för tipset, Hur gör man det? Är ny här på Sweclockers

Skrivet av annddyy:

var kan man hitta bild nr2 högupplöst?

Hör av dig i PM så löser vi det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extremaz:

2 eller 4.

Vart har du tänkt ha tavlan? I vardagsrum skulle jag nog gått på 2an.

Tänkte göra det lite fint i mitt rum, samt även ge bort någon

Permalänk

Bild 3. På london eye helt klart.

Som redan nämnts så skulle den göra sig grymt bra på stor canvas.

Permalänk
Medlem

Nummer 6 är helt klart bäst som tavla.
Ljus och behaglig.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Känns lite som det beror på hur det ser ut där den ska hänga också

Visa signatur

| GeForce RTX 4080 | Ryzen 7 5800X | Asus TUF Gaming B550M-Plus | Corsair Vengeance LPX Black 64GB | Fractal Design North | Corsair RM750X 750W v2 | Noctua NH-U12S |

Permalänk
Medlem

Av dessa är 4:an bäst. Jag hade dock valt att beskära lite till vänster och lite i nederkant.
Det ser dock ut som att skärpan inte är riktigt 100.

Bild 5 har lite för stora utfrätta områden runt solen för att jag ska tycka det är snyggt. Man behöver åxå skära bort vaddetnuär i nederkant. Annars är den nog eg bäst.

Nummer 6 är ngo eg rätt okej, men inget som JAG skulle ha på väggen, tror jag.

De andra bilderna har kompositioner som jag personligen skulle uppleva som stressande. Kanske skulle gå att lösa med beskärning. Jag har inte kollat så mycket på det.

Permalänk
Medlem

Hade tänkt hänga tavlan i mitt rum, Det är rätt Blått om man säger så
Men nu är jag inne på att printa alla förutom den första och sista, Då dessa är lite tråkiga

Permalänk
Medlem

Beror på vilket rum de ska hänga i och vad det är för stil i det rummet. Men jag gillar London Eye bilderna mest.

Visa signatur