Permalänk
Medlem

det fungerar att använda en temporär mail, från t.ex http://fakemailgenerator.com

Permalänk
Medlem

Hittar inte någonstans att skriva in min mail. Är erbjudandet slut nu kanske eller?

Visa signatur

NZXT Switch 810 Vit | Asus Rampage V Extreme | Intel i 5930k | 2666mhz DDR4 Corsair Vengence LPX CL16 | NZXT Kraken x61 | GeForce RTX 2080 Ti HOF | EVGA SuperNOVA G2 1300W | HyperX Predator 240GB M.2 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m4gnify:

det fungerar att använda en temporär mail, från t.ex http://fakemailgenerator.com

men ditt nötskal man får antagligen koden i mailet?

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slimdex:

men ditt nötskal man får antagligen koden i mailet?

Men ditt nötskal har du ens kollat på länken?

"
Waiting for e-mails...

This page will automatically show any e-mails sent to Die**ck1*0*@gustr.com"

står det om du tittar i mer än 1 sekund

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slimdex:

men ditt nötskal man får antagligen koden i mailet?

skriv in temporära mailen, ta koden som kommer och skriv in i ditt Skype-konto, tada, inget mer behov av mailet.

Permalänk
Avstängd

Erbjudandet gäller inte längre? Det finns ingenstans att fylla i emailen längre och det funkade aldrig för mig så om ni har en kod över... skicka pm

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slimdex:

Erbjudandet gäller inte längre? Det finns ingenstans att fylla i emailen längre och det funkade aldrig för mig så om ni har en kod över... skicka pm

Nä, erbjudandesidan verkar inte visas längre iaf. Antingen om något är fel eller om anstormningen blev större än de räknat med...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Tog också skiten men tänkte sen shit vad meningslöst
Jag videokonferensar aldrig med webcams direkt så
Reklamen vid samtal är skitsamma.

Permalänk
Medlem

Fan missade detta! är det någon som har en över så tar jag gärna emot den!

Permalänk
Medlem

Reklam

Är det någon annan som har problem med att det fortfarande visas reklam och vet hur man ska ta itu med det?

Permalänk
Skrivet av Chkeh:

Är det någon annan som har problem med att det fortfarande visas reklam och vet hur man ska ta itu med det?

undrade också men fick hjälp av SayZk
Gör så här: Öppna skype tryck Ctrl + , (alternativ) -> medelanden -> varningar och medelanden (kryssa bort båda)

Visa signatur

Hej...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forren142:

undrade också men fick hjälp av SayZk
Gör så här: Öppna skype tryck Ctrl + , (alternativ) -> medelanden -> varningar och medelanden (kryssa bort båda)

Tackar, Tackar!

Permalänk
Medlem

Fan att jag missade detta...

Permalänk
Medlem
Skrivet av CitroFrukten:

Bästa av allt, Går ta 3 till om 30 dagar så man har 6 år Sen 3 till månaden efter så har man i 9år slipper man tänka på reklam.

Kan bekräfta att detta funkar. 3koder /månad då gränsen är 2500kr /mån och en kod är värd 659,88 kr.
Aktiverade min fjärde kod idag och har nu premium 4år framåt.

Permalänk
Medlem

Finns detta erbjudande fortfarande?

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 1x 1TB Kingston NVMe | GeForce GTX 1080TI | Corsair RM1000x | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |