Permalänk
Medlem

Min youtube kanal!

Tycker att ni ska kolla ut min youtube kanalen!

*Bort*

Har bara 20 subs och jag hoppas att jag kan får mera views för jag lägger ner mycket tid. Jag är 15 år och jag designa också

tog bort länk
Permalänk

Kollade lite på din bf4, tycker du borde skriva ett manus som du har kolla på så du får mer flyt i dit tal, blir jobbigt i längden att lyssna på. Annars så är det bra kvalité på videon och tycker du ska fortsätta.

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3450 | GPU: Asus Radeon HD 7870 | PSU: Corsair GS 600W | Moderkort: MSI b75a-g43 | HDD WD blue 500 GB | RAM: Crucial ballistiX 2x4gb DDR3 1600MHz | Ljudkort: Asus Xonar DG |

Permalänk
Medlem
Skrivet av awict:

Tycker att ni ska kolla ut min youtube kanalen!

*Bort*

Har bara 20 subs och jag hoppas att jag kan får mera views för jag lägger ner mycket tid. Jag är 15 år och jag designa också

Skrivet av turbogeten:

Kollade lite på din bf4, tycker du borde skriva ett manus som du har kolla på så du får mer flyt i dit tal, blir jobbigt i längden att lyssna på. Annars så är det bra kvalité på videon och tycker du ska fortsätta.

Eller iallafall använda stödord så du får bättre flyt om du inte vill ha ett manus.

Visa signatur

Citera För Svar! Fraktfritt Inet

Permalänk

Varför ska jag kolla på din kanal?

Visa signatur

Blegh <3 ^^

Permalänk
Avstängd

Compurrning cable. Jo tjena.

Permalänk
Medlem

Stängde av då jag såg Siberia!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anitramane:

Varför ska jag kolla på din kanal?

Det är ju en något tycken frågeställning men den är väldigt sann. Finns det någon anledning? Får man något tillbaka? eller ska man bara för att du säger det TS?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

det som är synd med youtube är att det är så extremt många som gör gaming och det är extremt svårt att komma någonstans då det redan är så stora kanaler som liksom redan har den positionen som gameplay och sådant.

jag säger inte att du ska sluta göra videos och skita i youtube men bli inte besviken då du inte börjar känna pengar och har flera hundra tusentals subs.

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av zZerf:

det som är synd med youtube är att det är så extremt många som gör gaming och det är extremt svårt att komma någonstans då det redan är så stora kanaler som liksom redan har den positionen som gameplay och sådant.

jag säger inte att du ska sluta göra videos och skita i youtube men bli inte besviken då du inte börjar känna pengar och har flera hundra tusentals subs.

"Men kalle inte ska du spela fotboll när spelare som Messi, Ronaldo och Zlatan redan finns."

Vissa gör saker för att dem tycker det är roligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nemran:

"Men kalle inte ska du spela fotboll när spelare som Messi, Ronaldo och Zlatan redan finns."

Vissa gör saker för att dem tycker det är roligt.

glömde att skriva att han skulle göra det för det är roligt *facepalm* det var det som var meddelande
har sett 5-10 kompisar försöka börja streama och göra lol videos för att dom vill få pengar och dom har gett up efter 1 månad då dom inte har kommit någonstans

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Permalänk
Medlem

1. Ingen vill se letsplays, gör tutorials/tips-videos istället.
2. Snacka ett språk som du behärskar, din engelska är helt okej men du kommer kunna komma längre på svenska.
3. Lägg upp minst en video varannan dag, helst varje. Du kommer inte komma någonstans med en video varannan vecka.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*Tråd låst*

Forumet är inte till för att sprida reklam.

Citat:

§ 9
Marknadsföring och annonsering
Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.