Permalänk
Medlem

Xtrfy XG1-R LED vs Ducky Shine 3.

Är i valet och kvalet mellan dessa två mekaniska brädor. Båda ska ha MX Red.

Finns inte att testa i någon butik i Uppsala
Finns det någon vänlig själ som kan ge sin uppfattning om vilket jag ska välja?
Någon som vet om Xtrfy planerar att göra ett TKL?

Spelar mest FPS typ AAPG och ARMA3.

Tack på förhand...

Permalänk

Har själv ett ducky TKL och MX Red. Eftersom jag inte har prövat båda tangenbordet, kan jag bara prata för ducky.
Mycket trevligt tangentbord som känns som ett riktigt kvalité bygge rakt igenom. Är själv super nöjd!

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem
Skrivet av AltUnderCtrl:

Har själv ett ducky TKL och MX Red. Eftersom jag inte har prövat båda tangenbordet, kan jag bara prata för ducky.
Mycket trevligt tangentbord som känns som ett riktigt kvalité bygge rakt igenom. Är själv super nöjd!

Tack för respons, dock lite orolig för Ducky då jag nu läst att de har haft problem med Cherry MX switcharna just på Shine 3.

Hoppas någon kan komma med input angående Xtrfy brädan.

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Pluppaz:

Tack för respons, dock lite orolig för Ducky då jag nu läst att de har haft problem med Cherry MX switcharna just på Shine 3.

Hoppas någon kan komma med input angående Xtrfy brädan.

Det är en person som verkar ha haft problem med Shine TKL. Det är nog inget att oroa sig över.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pluppaz:

Tack för respons, dock lite orolig för Ducky då jag nu läst att de har haft problem med Cherry MX switcharna just på Shine 3.

Hoppas någon kan komma med input angående Xtrfy brädan.

Är personligen mycket nöjd med mitt XG1-R LED, å andra sidan är det det enda mekaniska jag ägt. Värt pengarna för min del iaf.

Visa signatur

Intel i7 5930k 4.5Ghz @ 1.2V ][ SLI Gigabyte GTX 980 Ti Gaming G1 1560/8366
Phantek Enthoo Primo ][ Fractal Design Newton R3 1000W ][ Asus X99-A ][ 32GB DDR4 Crucial Ballistix 2400Mhz