Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

maxfps.se outlook varnar

Permalänk
Medlem

maxfps.se outlook varnar

Hejsan alla,

Beställd nyligen en mus från maxfps, och nu titta jag lite på order bekräftelsen så, säger outlook: Var försiktig! Den här avsändaren godkändes inte i vår bedrägerikontroll.
Dum som jag var betalda jag med kort med....

Bör jag vara orolig?

Mvh Bobin

Permalänk

Nej, det behöver du inte vara. MaxFPS är seriösa

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wille1504:

Nej, det behöver du inte vara. MaxFPS är seriösa

Har köpt flera gånger där, tom lämnat grejer på garanti, snabbt och effektivt varje gång.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk

det är outlook som är oroliga, mest troligt är att delar av deras email adress flaggar lite i deras spamsystem, så det har ingenting med beställningen att göra utan med deras email adress bara.

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobin89:

Hejsan alla,

Beställd nyligen en mus från maxfps, och nu titta jag lite på order bekräftelsen så, säger outlook: Var försiktig! Den här avsändaren godkändes inte i vår bedrägerikontroll.
Dum som jag var betalda jag med kort med....

Bör jag vara orolig?

Mvh Bobin

vad är outlook? microsoft outlook?

köpt min musmatta där, den kom efter 2 dagar och inga problem eller strul.

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=1510

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk

En gång flaggade Outlook ett mejl från Microsoft som skräppost, det blir så ibland. xD

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670k 3.4GHz MB: Asus Z87-A GPU: Radeon R9 280X RAM: Corsair Vengeance LP 16GB HDD: WD Blue 1TB PSU: be quiet! Pure Power 630w Låda: Fractal Design Define R4 Arctic White OS: Windows 7 Home Premium 64bit KB: Ducky G2PRO Grey PBT MX Clear
¯\_(ツ)_/¯