Diablo 3 reaper of souls deluxe edition

Permalänk
Medlem

Äsch, klart man ska ha en fysisk Collectors Edition. Jag behöver en ny musmatta då min gamla D3-matta har fått kaffe över sig ett par gånger för mycket

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | RTX 4070S | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

Efter att ha läst svaren känns det som om timlönen för att ta reda på hur man kan köpa D3:ROS från USA är högre än att bara köpa spelet utan eftertanke

Permalänk
Medlem

Jag läste tråden köpte klart på 10 minuter

Helt ok timlön, sparade ca 150SEK, jobbade 1/6 timme, omräknat till timlön blir det då 6*150 dvs 900

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindell90:

Efter att ha läst svaren känns det som om timlönen för att ta reda på hur man kan köpa D3:ROS från USA är högre än att bara köpa spelet utan eftertanke

1: battle.net
2: Klicka på shop
3: Klicka på Pre purchase Diablo 3 Reaper of Souls.
4: Ändra region till US
5: Klicka på gift
6: Logga in och köp skiten

Tar inte längre tid än att köpa det som vanligt, men man sparar en liten slant. Hade man behövt proxy och skit hade jag nog inte orkat bry mig, men detta sätt är ju lika enkelt som att köpa som vanligt.

Permalänk
Medlem

får man wings om man köper på tex oneplay?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeqvist:

Tar inte längre tid än att köpa det som vanligt, men man sparar en liten slant. Hade man behövt proxy och skit hade jag nog inte orkat bry mig, men detta sätt är ju lika enkelt som att köpa som vanligt.

Helt korrekt, för mig handlar det dock itne främst om att SPARA, jag är mest irriterad på att 40 euro direkt från bnet-EU är DYRARE än listpris i butik.

Skrivet av xarl:

får man wings om man köper på tex oneplay?

http://us.battle.net/d3/en/blog/13032539/reaper-of-souls%E2%8...
Verkar så:

Citat:

both of which will be granted in the future to anyone who pre-purchases the Reaper of Souls™ expansion digitally on Battle.net, or anyone who redeems a Reaper of Souls retail game key on or before March 31, 2014.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Aeqvist:

Jag fattar inte, jag har försökt flera gånger nu, under flera dagars tid... Vare sig jag använder paypal eller kreditkort så fastnar den bara efter jag klickat "pay now"... "Blizzard-ikonen" står bara och snurrar och ingenting händer.

EDIT: Har även testat både med Chrome och Firefox...

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Jag fattar inte, jag har försökt flera gånger nu, under flera dagars tid... Vare sig jag använder paypal eller kreditkort så fastnar den bara efter jag klickat "pay now"... "Blizzard-ikonen" står bara och snurrar och ingenting händer.

EDIT: Har även testat både med Chrome och Firefox...

Dök upp på mig med när jag valde paypal, testa ett annat kort, eller annan dator.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Nirneath:

Dök upp på mig med när jag valde paypal, testa ett annat kort, eller annan dator.

Nope, funkade inte på laptopen heller... De vill väl inte sälja till mig, helt enkelt

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Vet någon om detta funkar med WoW expansionen också då den är nästan 100kr billigare på us?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lenkon:

Vet någon om detta funkar med WoW expansionen också då den är nästan 100kr billigare på us?

Troligen inte, WoW är regionslåst, anledningen varför detta funkar med Diablo 3 och Starcraft 2 är för att de är regionsfria. Men har inte testat, så det kanske funkar eller inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nirneath:

Troligen inte, WoW är regionslåst, anledningen varför detta funkar med Diablo 3 och Starcraft 2 är för att de är regionsfria. Men har inte testat, så det kanske funkar eller inte.

Okej, synd ändå att alla andra förutom America måste betala mer :/

Permalänk
Medlem

Det kostar 220/339 kr på den koreanska sidan.
https://kr.battle.net/shop/ko/product/diablo-iii-reaper-of-so...

Står att det går att spela i alla regions så oroa er inte över det.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av zeebee:

Det kostar 220/339 kr på den koreanska sidan.
https://kr.battle.net/shop/ko/product/diablo-iii-reaper-of-so...

Står att det går att spela i alla regions så oroa er inte över det.

Ett problem jag har med mitt Koreanska StarCraft 2 är att det inte går att välja Engelska som språk, det är möjligt att samma gäller för Diablo 3. Så köps på egen risk.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Ett problem jag har med mitt Koreanska StarCraft 2 är att det inte går att välja Engelska som språk, det är möjligt att samma gäller för Diablo 3. Så köps på egen risk.

Du kan inte be någon bekant att logga in och tanka ner den engelska versionen med deras inloggning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Nu har du en anledning att lära dig ett nytt språk då, Rosetta Stone kan jag rekommendera

Permalänk
Entusiast
Skrivet av keyser_01:

Du kan inte be någon bekant att logga in och tanka ner den engelska versionen med deras inloggning?

Jag har engelskt StarCraft 2 också vilket är mitt main konto. Så fort jag försöker logga in med det koreanska kontot på den Engelska klienten så byter den språk på voice och text och man kan inte ändra tillbaks det.

Visa signatur

Permalänk

Köpte via gift och aktiverade i mitt account. Dock står det fortfarande upgrade available på mitt d3.
Gör det detta även för er som giftat?

Nvm. Tog ett tag för hemsidan att ändra bara

Permalänk
Medlem
Skrivet av pr0nz4:

Köpte via gift och aktiverade i mitt account. Dock står det fortfarande upgrade available på mitt d3.
Gör det detta även för er som giftat?

Nvm. Tog ett tag för hemsidan att ändra bara

Hur lång tid tog det? Har väntat en timme nu, ändras inte för mig.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem
Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dennisen:

tog typ en kvart för mig, skumt att det tar så lång tid

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dennisen:

Jag var tvungen att stänga webbläsaren, sen kom den fram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Jag köpte mitt från den koreanska sidan och det är på engelska. Det går att byta språk inne i options till det man önskar.

Permalänk
Inaktiv

Hur är Diablo 3? Spelade Diablo 2 med expansion otroligt mycket när jag var liten. Är det värt att köpa Diablo 3 + expansionen via US och gifta det till mig själv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon169198:

Hur är Diablo 3? Spelade Diablo 2 med expansion otroligt mycket när jag var liten. Är det värt att köpa Diablo 3 + expansionen via US och gifta det till mig själv?

Jag spelade också mycket diablo 2 som ung och jag blev besviken på diablo 3 när det kom ut. Den nya expansionen gör diablo 3 till ett helt nytt spel och jag sitter lika klistrad framför det som jag gjorde med diablo 2.
Skapa ett konto på battle.net så kan du testa diablo 3 starter edition gratis.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av zeebee:

Jag spelade också mycket diablo 2 som ung och jag blev besviken på diablo 3 när det kom ut. Den nya expansionen gör diablo 3 till ett helt nytt spel och jag sitter lika klistrad framför det som jag gjorde med diablo 2.
Skapa ett konto på battle.net så kan du testa diablo 3 starter edition gratis.

jaså, ifall det blir ett köp så är expansionen ett måste då alltså. Haha har inte märkt att man kan testa det gratis. Får tanka hem det under dagen och testa det när jag kommer hem ikväll då

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon169198:

jaså, ifall det blir ett köp så är expansionen ett måste då alltså. Haha har inte märkt att man kan testa det gratis. Får tanka hem det under dagen och testa det när jag kommer hem ikväll då

Expansionen är inte ett måste. Han menar antagligen 2.0 patchen, med tanke på att han sitter som klistrad nu också och RoS är inte släppt än.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av m4gnify:

Expansionen är inte ett måste. Han menar antagligen 2.0 patchen, med tanke på att han sitter som klistrad nu också och RoS är inte släppt än.

Jaha okej, men då vet jag iaf Tror min kompis snacka om att det inte längre finns ett tak för max lvl, vilket verkar rätt roligt för då kan man ju fortsätta spela tills man tröttnar istället.

Just det RoS är inte släppt än, haha kollade bara snabbt igenom Battle.net store och såg att det fanns 2 spel att köpa.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av anon169198:

Ja, om du får igenom köpet så skulle jag säga att det är värt det... Nu när loot 2.0 kommit och de äntligen tagit bort auktionshuset så är det faktiskt ett helt okej spel när man vill köra lite hjärndöd hack-n-slash.

EDIT: Om du lyckas få igenom köpet, d.v.s.

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Skrivet av zeebee:

Jag köpte mitt från den koreanska sidan och det är på engelska. Det går att byta språk inne i options till det man önskar.

Går inte om kontot är skrivet på en Koreansk medborgare iaf, vilket mitt andra konto var. Det var enda sättet att få spela på den Koreanska servern innan global play infördes. Jag kan inte byta språk.

Visa signatur