Permalänk

wtf.....helt sjukt

för ett tag sen skulle jag damma av den gammla godingen diablo II. Installerade vanliga d2-gick smärtfritt. Installerade LOD-tvärstopp. Halvvägs in i installationen så vill den ha orginal playdiscen, jag stoppar i den, cdn snurrar i gång och datorn arbetar av bara helvete, rutan försvinner i 20sec eller nåt, sen vill den ha playdiscen igen. Har lånat en annan kompis playdisc, likadant probb. Den vill ha en fil som heter d2music.mpq. Denna går inte att kopiera nånstans på datorn. Nu e frågan, varför ska det skita sig när man verkligen vill nånting?

någon som har någon lösning på mitt problem?

Visa signatur

"Pain is temporary, Glory is forever"

"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"

Permalänk

fick ochså ett problem med en musik fil när jag laddade ned ny patch till warcraft III jag tog bort warcraft och ominstallerade det då funkade det att installera nya patchen

Visa signatur

See you, space cowboy.

Permalänk
Medlem

Diablo II skivorna är askassa och det är många cdläsare som har problem med dessa. Det smartaste är nog att försöka fixa en annan cdrom eller att försöka bränna av skivan till en ny som är bättre balanserad.

Permalänk
Medlem

testa göra en iso av den och kör med deamontools funka för mig

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Jag hade det problemet med en bränd kopia.. då bytte jag till orginal å det funka perfekt.. men om du har orginal så gör som Mcnil tipsa om ^^

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk

klart jag har orginal.....vad tror du om mig igentligen?

Testade att göra en .bin-fil....samma problem

Visa signatur

"Pain is temporary, Glory is forever"

"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"