Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

PC companion vs android Sony!

Permalänk
Medlem

PC companion vs android Sony!

Har nyss köpt en Xperia V och undrar om jag kan använda den till min program PC Companion som jag haft till min förra mobil? Fanns ju ingen skiva eller nånting med när jag köpte min xperia.

Visa signatur

Fear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fear:

Har nyss köpt en Xperia V och undrar om jag kan använda den till min program PC Companion som jag haft till min förra mobil? Fanns ju ingen skiva eller nånting med när jag köpte min xperia.

Har du försökt att ta reda på svaret själv, tex genom att kolla på Sonys hemsida?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fear:

Har nyss köpt en Xperia V och undrar om jag kan använda den till min program PC Companion som jag haft till min förra mobil? Fanns ju ingen skiva eller nånting med när jag köpte min xperia.

Ja

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Har du försökt att ta reda på svaret själv, tex genom att kolla på Sonys hemsida?

Skickades från m.sweclockers.com

Får han inte ställa en fråga på ett forum?

Visa signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka

Permalänk
Medlem

Båda är ju från Sony, så varför inte? Testa?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mc99:

Får han inte ställa en fråga på ett forum?

Absolut. Men innan man startar en ny tråd kan man prova att googla sin fråga för att få svar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Japp men det är ofta en djungel av olika svar, men japp det hade jag kunnat men jag litar mer på folk på swecklockers för detta är ett kanonställe o få råd o tips. sen är det ofta på annat språk då jag e lite task på engelska så jag valde detta och det tackar jag för dom svar

Visa signatur

Fear

Permalänk
Medlem

Du bör kunna använda den, programvaran fungerar till alla sonys modeller.
Se bara till att ha senaste versionen.

http://www.sonymobile.com/se/tools/pc-companion/

Visa signatur

Dator: Intel i5 3770K | ASRock Z77 Extreme4-M | 16GB Corsair Vengeance LP 1600 MHz | Geforce 670 SLI | Silverstone Temjin TJ08B-E | Custom vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpitZen:

Du bör kunna använda den, programvaran fungerar till alla sonys modeller.
Se bara till att ha senaste versionen.

http://www.sonymobile.com/se/tools/pc-companion/

Okej tackar så himla mycket för hjälpen min vän

Visa signatur

Fear

Permalänk
Medlem

Under inställningar > Xperia anslutningar > USB-anslutning så finns det ett alternativ för att installera programvaran för att hantera din Xperia från datorn. Aldrig gjort det själv men det är säkert PC Companion som kommer installeras om du bockar i den rutan.