Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Chatt på svenska sidan skulle nog dom flesta uppskatta!
MEN då är ju frågan hur pass bra den är? (blir?) dvs kommer det sitta personer med samma behörighet/kunskap i chatten som i telefon/mail?

Och då inte som tex Cdon har nu där dom i chatten inte får göra speciellt mycket (som tex avbest/ändring/adress ändring/osv) och det verkar ju inte som dom ser mer än vad en själv kan se under mina sidor heller (med andra ord chatten tillför inte så mycket utan dom hänvisar bara till mail hela tiden).
Så om norska chatten funkar så så kan ni ju lika gärna slå igen den och ej öppna en svensk.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Varför är det omöjligt att hitta eran "super weekend" rea om man inte har facebook?
Finns inga banners på eran site, inga annonser på swec som det brukade vara förrut, och talas inget om det ens i eran egna tråd.

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Medlem

Hej!

Vill bara ge ett stort tack för den grymt bra supporthjälp jag fått senaste veckan!
Jag köpte ett Corsair TX850 som hade coilwhine och andra konstig ljud för sig ( annan tråd )
Då jag inte ville vara utan en dator i ca 2 veckor, hjälpte Komplett mig med att skicka ett nytt nätagg i form av V850.
Jag fick då det först, bytte ut och det fungerade kanon.
Skicka tillbaka mitt gamla, trasiga med en färdig printad post etikett mail av komplett till dem.
Någon dag senare fick jag en faktura på mellanskillnad som var runt 300kr.

Nu har jag en perfekt dator, precis så som ja ville!
Tack än en gång för utmärkt support!
/Trogen kund

Visa signatur

| Windows 10 64-bit Pro | Asus 24" LED VG248QE 144HZ (2st) | EVGA GeForce GTX 780 3GB PhysX CUDA | Intel Core i5-4670K | MSI Z87-G45 Gaming, Socket-1150 | Corsair SSD Force Series GS 240GB 2.5" | Fractal Design Define R4 Black Pearl | Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB 1600MHz CL9 2x8GB | Cooler Master V850 850W PSU | ASUS Xonar DGX | Noctua NH-U14S CPU Kylare | CM Storm QuickFire TK Keyboard Brown | Ace Laser Gaming Mouse EDGE 3200 | QPAD XXXL |

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av FappaR:

Har tre frågor:

1) Såg att det nu finns chatt-support på den norska hemsidan av Komplett , kommer detta till den svenska versionen i framtiden?

2) När tror ni att NZXT Kraken X60 kommer in? 31a maj låter som väldigt lång tid(?) ja jag vet att datumet är preliminärt men ändå.

3) Om man nu skulle ta "köp nu betala om 3 månader" är förfallodagen samma dag som man beställer + 3 månader? alltså om jag nu skulle köpa något idag (14de April) så skulle förfallodagen bli 14de Juni?

Och så kan jag ju passa på att säga att jag tycker ni är den bästa butiken när det kommer till datorkomponenter och kringutrustning, har handlat på lite olika ställen men alltid kommit tillbaka till er för att jag har inte hittat något ställe som slår eran service! Keep up the good work!

Hej,

1, Japp, det kommer. Håll utkik

2, För närvarande ser det ut som att dessa kommer in i slutet av maj. Det finns helt enkelt ingen tillgång i dagsläget. Så fort vi får mer information om leveransen så uppdateras datumet.

3, Fakturan skickas samtidigt som varorna skickas från oss och betalningen ska sedan vara inne efter 3 eller 6 månader beroende på vad du väljer. Om du beställde i går 14 april så blir betalningsdag 14 juli.

Kul att du är nöjd med vår service, det glädjer att höra!

Skrivet av grizzly666:

Chatt på svenska sidan skulle nog dom flesta uppskatta!
MEN då är ju frågan hur pass bra den är? (blir?) dvs kommer det sitta personer med samma behörighet/kunskap i chatten som i telefon/mail?

Och då inte som tex Cdon har nu där dom i chatten inte får göra speciellt mycket (som tex avbest/ändring/adress ändring/osv) och det verkar ju inte som dom ser mer än vad en själv kan se under mina sidor heller (med andra ord chatten tillför inte så mycket utan dom hänvisar bara till mail hela tiden).
Så om norska chatten funkar så så kan ni ju lika gärna slå igen den och ej öppna en svensk.

De som sitter i chatten kommer att ha samma behörighet och kunskap som de som svarar i telefon.

Skrivet av Lehto:

Varför är det omöjligt att hitta eran "super weekend" rea om man inte har facebook?
Finns inga banners på eran site, inga annonser på swec som det brukade vara förrut, och talas inget om det ens i eran egna tråd.

Det brukar ligga en banner på förstasidan på Komplett.se när vi kör Superweekend. Ett annat tips är att bokmärka sidan: https://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=8314

Skrivet av Moli:

Hej!

Vill bara ge ett stort tack för den grymt bra supporthjälp jag fått senaste veckan!
Jag köpte ett Corsair TX850 som hade coilwhine och andra konstig ljud för sig ( annan tråd )
Då jag inte ville vara utan en dator i ca 2 veckor, hjälpte Komplett mig med att skicka ett nytt nätagg i form av V850.
Jag fick då det först, bytte ut och det fungerade kanon.
Skicka tillbaka mitt gamla, trasiga med en färdig printad post etikett mail av komplett till dem.
Någon dag senare fick jag en faktura på mellanskillnad som var runt 300kr.

Nu har jag en perfekt dator, precis så som ja ville!
Tack än en gång för utmärkt support!
/Trogen kund

Skönt att det löste sig med ett nytt nätaggregat. Tack så mycket för de värmande orden om vår service.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,

1, Japp, det kommer. Håll utkik

2, För närvarande ser det ut som att dessa kommer in i slutet av maj. Det finns helt enkelt ingen tillgång i dagsläget. Så fort vi får mer information om leveransen så uppdateras datumet.

3, Fakturan skickas samtidigt som varorna skickas från oss och betalningen ska sedan vara inne efter 3 eller 6 månader beroende på vad du väljer. Om du beställde i går 14 april så blir betalningsdag 14 juli.

Kul att du är nöjd med vår service, det glädjer att höra!

/Mikael

Tack för svaren, kul att ni lägger till chatt, då jag har lite lättare att chatta en att prata så ser jag fram emot denna funktion!

Beställde lite delar till datorn samt NZXT Kraken X60 på "köp nu betala sen" får hoppas att den kommer in så snart som möjligt då det inte fanns något val att skicka det som fanns på lagret när man tog det betalsättet.

Återigen tack för svaren och underbar support!

Permalänk

Beställde datordelar till en ny dator 21/4
Eftersom jag beställde på en röd dag så skulle paketet ha gått iväg 22/4 eftersom jag beställt innan kl12 22/4.
Tänkte att det är inga problem eftersom de skickar på Tisdagen så tar frakten 1-3 arbetsdagar så då har jag datorn senast fredag 25/4.
Nu visar det sig att sig att de slarvat och skickade inte datorn förrän igår (23/4), irriterande när de uppger att de skickar samma dag om man beställer innan kl.12. Så hoppas att jag inte behöver vänta till måndag.
Känns nästan värt att åka till Inets butik och köpa delarna där. Och när mina delar från koplett kommer på posten att åka direkt till deras pickup point och returnera sakerna.

Permalänk
Medlem

Skickade tillbaka mitt R9 290 med ordernr 23509770 och undrar hur det går eftersom det snart gått en vecka sen ni mottog grafikkortet?

Visa signatur

Dator Chassi: CM Storm TrooperNätagg: XFX 850W Pro SeriesRAM: 16 GB DDR4 Lagring: 12TB Mekaniska diskar
SSD: Crucial BX100 256GB Grafikkort: EVGA GTX 980Ti SLI Processor: Intel Core i7-5820K
Processorkylning: Corsair H80i Moderkort: Gigabyte GA-X99-GAMING 5

Permalänk
Medlem

Försökte söka i tråden men hittade inget svar på denna.

Vad har hänt med Pickup Stockholm?
När jag går in på eran sida finns ingen information om denna längre, har ni lagt ner den?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Tempelriddaren:

Beställde datordelar till en ny dator 21/4
Eftersom jag beställde på en röd dag så skulle paketet ha gått iväg 22/4 eftersom jag beställt innan kl12 22/4.
Tänkte att det är inga problem eftersom de skickar på Tisdagen så tar frakten 1-3 arbetsdagar så då har jag datorn senast fredag 25/4.
Nu visar det sig att sig att de slarvat och skickade inte datorn förrän igår (23/4), irriterande när de uppger att de skickar samma dag om man beställer innan kl.12. Så hoppas att jag inte behöver vänta till måndag.
Känns nästan värt att åka till Inets butik och köpa delarna där. Och när mina delar från koplett kommer på posten att åka direkt till deras pickup point och returnera sakerna.

Vi beklagar ödmjukast att du inte fått din order så snabbt som du borde. Utan ditt ordernummer kan jag tyvärr inte se vad detta beror på.

Skrivet av Zadrok:

Skickade tillbaka mitt R9 290 med ordernr 23509770 och undrar hur det går eftersom det snart gått en vecka sen ni mottog grafikkortet?

Jag ser att denna krediterades 22/4. Hör gärna av dig till oss om du har några funderingar. Kontaktuppgifterna finns i signaturen nedan.

Skrivet av Zimbaa:

Försökte söka i tråden men hittade inget svar på denna.

Vad har hänt med Pickup Stockholm?
När jag går in på eran sida finns ingen information om denna längre, har ni lagt ner den?

Sedan vi började med fri frakt i höstas har allt fler kunder valt att skicka sina beställningar med post- eller hempaket. Det har gjort att vi tyvärr varit tvugna att stänga Pick-up-Point i Stockholm och Malmö.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Sedan vi började med fri frakt i höstas har allt fler kunder valt att skicka sina beställningar med post- eller hempaket. Det har gjort att vi tyvärr varit tvugna att stänga Pick-up-Point i Stockholm och Malmö.

Vänligen

/Mikael

Tack för snabbt svar!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Komplett:

Sedan vi började med fri frakt i höstas har allt fler kunder valt att skicka sina beställningar med post- eller hempaket. Det har gjort att vi tyvärr varit tvugna att stänga Pick-up-Point i Stockholm och Malmö.

Vänligen

/Mikael

Du menar att nedläggningarna inte fanns med i kalkylen från början när ni valde att börja med "fri frakt"?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Hej! Jag undrar ifall ni har Never Settle Forever på era AMD kort?

Permalänk
Medlem

Om man beställt något till eran pickuppoint, skickas det från erat lager? Fick mitt paket idag med en router som jag köpt men det kom med bara Routerförpackningen i en stor brun kartong. Inget skydd inne i den bruna kartongen. Nu tror jag visserligen inte att routern tagit skada men blev lite fundersam.

Gick fort att få paketet iaf!

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian/KPS:

Hej ärade Sweclockers-medlemmar!

Vi har på senare tid kommit igång med en hel del nyheter på siten, bl a en hämtbutik i Göteborg. Denna gör det möjligt för boende i Göteborgsregionen att komma och hämta upp varorna direkt hos oss. Beställning läggs på webben dagen innan och varorna hämtas upp hos oss dagen efter. På detta sätt kan man slippa frakten och komma undan med en minimal hanteringskostnad. Priserna är desamma som en vanlig webbeställning! Läs om de fullständiga villkoren här: http://www.komplett.se/k/k.asp?action=page&page=news&topic=eb...

Det har även genomförts en smärre ommöblering på www.komplett.se för att skapa en mer överskådlig websida. Numera delar vi in sidan i 7 stycken olika sektioner för att det skall vara lättare att finna det man söker.

Vi hoppas att dessa förändringar faller er i smaken och vill nu väldigt gärna höra vad ni, våra kunder och kompletts största resurs, saknar hos oss. Vi tar väldigt gärna emot förslag av alla de typer, positiv och negativ kritik är båda lika värdefulla. Tips på produkter ni gärna skulle ha sett i sortimentet mottages även detta med stor tacksamhet.

För att skapa en motivationsfaktor och göra detta till en lite rolig grej, vinner en lycklig vinnare följande komponenter bland er som kommit med synpunkter, åsikter och produktförslag!

*A8N-SLI Deluxe moderkort.
*Geforce 7800GT PCI-express grafikkort.
*2x512MB Corsair XMS Pro med LED-dioder
*AMD Athlon64 X2 4200+ Processor

Alla har lika stor chans att vinna, vinnare utses slumpvs, men det räcker inte att skriva 3-4 ord och inlägget skall hålla sig inom rimlighetens gränser :). Dragningen sker den 31:a Juli.

Stort tack för att ni tar er tiden till detta, lycka till och vi hoppas höra från er!

Mvh
Sebastian
Komplett.se

När kommer det till Borensberg då?

Visa signatur

Vedeldad 486:dx. Jag klockar o jag klockar... allt laggar ändå.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Hej! Jag undrar ifall ni har Never Settle Forever på era AMD kort?

Ja det har vi, information om vilka spel som följer med finns på respektive grafikkort.

Skrivet av Orio:

Om man beställt något till eran pickuppoint, skickas det från erat lager? Fick mitt paket idag med en router som jag köpt men det kom med bara Routerförpackningen i en stor brun kartong. Inget skydd inne i den bruna kartongen. Nu tror jag visserligen inte att routern tagit skada men blev lite fundersam.

Gick fort att få paketet iaf!

Ja allting skickas från vårt lager. Dessa kartonger ska normalt fyllas upp med skydd. Vi beklagar ödmjukast att detta missats i ditt fall. Hör av dig till oss om det skulle vara några problem med routern så hjälper vi dig.

Skrivet av Roxxer:

När kommer det till Borensberg då?

Vi kommer inte att öppna några fler Pick-up-Points som det ser ut just nu. Det var ett riktigt gammalt inlägg du hittat.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk

Beställde ett nätverkskort (Asus nånting) och en chromecast förra lördagen, fick sms om att det fanns att hämta upp redan vid lunch på måndagen. Stor eloge för den korta frakttiden och även att frakten var gratis! Välpackat också med någon form av vakuummplast som höll allt på plats inuti. Supernöjd!
/Oscar

Visa signatur

|i7 6700K | Corsair h110i GTX | Asus ROG Maximus VIII Hero | Asus GTX 980ti STRIX | 16Gb DDR4 | Samsung 950 Pro 256 GB | Samsung 850 Evo 500Gb | EVGA Supernova G2 750W | NZXT H440W | Asus ROG Swift PG278Q |

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Roxxer:

När kommer det till Borensberg då?

Inte alls. De har gått över till fri frakt nyligen och även precis stängt två "pickup points".

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Hej Komplett!

Har kikat lite på denna skärmen: https://www.komplett.se/benq-24-3d-led-xl2411z/807104?cks=ASS...

Tanken är att använda Blurbusters program "Strobe Utility", detta kräver dock att det är firmware V2 på skärmen. (http://www.blurbusters.com/benq/v2-firmware-included/)

Kan ni se vilken firmware det är på skärmarna?

/Jonas

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gwaniiz:

Hej Komplett!

Har kikat lite på denna skärmen: https://www.komplett.se/benq-24-3d-led-xl2411z/807104?cks=ASS...

Tanken är att använda Blurbusters program "Strobe Utility", detta kräver dock att det är firmware V2 på skärmen. (http://www.blurbusters.com/benq/v2-firmware-included/)

Kan ni se vilken firmware det är på skärmarna?

/Jonas

Såg enkelt ut att uppgradera själv annars. http://www.blurbusters.com/benq/diy-firmware-upgrade-for-benq...

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Beställde igår ett headset från er, såg dock nu att jag varit lite för snabb på tangentbordet, och skrivit fel postnummer...
Hur löses detta på enklaste sätt? Varan är skickad, men med statusen "ofullständig adress"

Permalänk
Medlem

Vill ge ett stort plus i kanten till komplett.
Jag gjorde en beställning på 2 st skärmar i lördags. På söndagen hade min order skickats och på måndagen kunde jag hämta ut mitt paket dvs komplett jämfört med alla andra skickar på söndagar? Det har aldrig hänt mig förut och jag trodde aldrig att jag skulle få min order förrän idag.
SÅ STORT PLUS för leveranstid.

/ts85

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Gwaniiz:

Hej Komplett!

Har kikat lite på denna skärmen: https://www.komplett.se/benq-24-3d-led-xl2411z/807104?cks=ASS...

Tanken är att använda Blurbusters program "Strobe Utility", detta kräver dock att det är firmware V2 på skärmen. (http://www.blurbusters.com/benq/v2-firmware-included/)

Kan ni se vilken firmware det är på skärmarna?

/Jonas

Just nu har vi blandat på lagret så vi kan dessvärre inte ge någon garanti att du får en skärm med V2 när du beställer.

Skrivet av stincon:

Beställde igår ett headset från er, såg dock nu att jag varit lite för snabb på tangentbordet, och skrivit fel postnummer...
Hur löses detta på enklaste sätt? Varan är skickad, men med statusen "ofullständig adress"

Hoppas att din order kommit fram trots felaktigt postnummer. Om inte - hör av dig till oss så fort så möjligt så undersöker vi din order närmare. 031-710 20 00.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tozzi:

Iofs, kommer dock kosta ca 400kr med frakt inräknad om jag köper den "prylen". Det är lite väl mycket för en pryl som kommer användas en gång, tycker jag iaf!

Osäker på om jag klarar av den avancerade metoden...

Skrivet av Komplett:

Just nu har vi blandat på lagret så vi kan dessvärre inte ge någon garanti att du får en skärm med V2 när du beställer.

Ok, det var ju lite surt!...

Tackar för svaret!

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gwaniiz:

Iofs, kommer dock kosta ca 400kr med frakt inräknad om jag köper den "prylen". Det är lite väl mycket för en pryl som kommer användas en gång, tycker jag iaf!

Osäker på om jag klarar av den avancerade metoden...

Tackar för svaret!

Hej Gwaniz. Jag beställde nyligen 2 st xl2420z och hade oturen att få V1, jag funderar på att uppgradera själv. Så om du inte bor allt för långt bort ifrån mig kanske vi kan komma överens om något :)? PM:A vid intresse.
PS - Ska även beställa en xl2720z .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gwaniiz:

Iofs, kommer dock kosta ca 400kr med frakt inräknad om jag köper den "prylen". Det är lite väl mycket för en pryl som kommer användas en gång, tycker jag iaf!

Osäker på om jag klarar av den avancerade metoden...

Ok, det var ju lite surt!...

Tackar för svaret!

Det såg väldigt enkelt ut och bygga den där andra saken själv, billigt om du köper delarna från ebay då också Hojta till om hjälp behöves med lödning

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Hej komplett!

Först vill jag bara tacka o boka för en super duper bra kundservice!
Hade problem med en av mina nyinköpta skärmar, och detta löste Robin i gbg galant ! Mycket +++ till han.

Hur som helst, har sett att ni nu har fått en ett fästa för 3 + 1 lösning till skärmar.
(https://www.komplett.se/ax-accessories-ax4420/808878)
Hur fungerar den översta skärmen? kan man "luta" ner den lite?
Finns det någon video på nätet? (eller något ni kan skaffa?)

Har länge funderat på att köpa en liknande modell från USA, som oxså klara 3 + 1 27", dock skulle den kosta allt som allt ca 4 000 kr, och det är inget jag vill lägga. Eran därimot är mera prisvänlig! Och vad jag vet/sett/googlat så är ni den enda i Sverige (just nu?) som har en sådant här fäste till 27". Och en video skulle i mitt fall vara väldigt intressant (och även se hur det ser ut med 4 st 27")

inväntar svar ...

Permalänk
Medlem

https://www.komplett.se/aoc-24-led-g-sync-g2460pg/815653

Vet ni närmare när denna kommer in? Står bara snart. Jag vill ha min så fort det går, om ni får den före webhallen köper jag hos er istället.

Visa signatur

8700K 5Ghz | 32GB 3200Mhz | 2080Ti 11GB | Phanteks Enthoo | Asus PG27AQ

Permalänk
Medlem

Hej Komplett!

Jag har beställt en vara hos er som inte har släppts än till pris X, ser nu att ni har höjt denna vara till nytt pris Y. Är det fortfarande X som gäller eller kommer jag få betala mellanskillnaden till pris Y?

Mvh Emil

Visa signatur

Amd... oyes... Intel... oyes... Nvidia... oyes

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Darkraii:

Hej komplett!

Först vill jag bara tacka o boka för en super duper bra kundservice!
Hade problem med en av mina nyinköpta skärmar, och detta löste Robin i gbg galant ! Mycket +++ till han.

Hur som helst, har sett att ni nu har fått en ett fästa för 3 + 1 lösning till skärmar.
(https://www.komplett.se/ax-accessories-ax4420/808878)
Hur fungerar den översta skärmen? kan man "luta" ner den lite?
Finns det någon video på nätet? (eller något ni kan skaffa?)

Har länge funderat på att köpa en liknande modell från USA, som oxså klara 3 + 1 27", dock skulle den kosta allt som allt ca 4 000 kr, och det är inget jag vill lägga. Eran därimot är mera prisvänlig! Och vad jag vet/sett/googlat så är ni den enda i Sverige (just nu?) som har en sådant här fäste till 27". Och en video skulle i mitt fall vara väldigt intressant (och även se hur det ser ut med 4 st 27")

inväntar svar ...

Tyvärr finns det ingen video men vad jag kan se så ser det ut som att den ska gå att tilta nedåt.

Skrivet av crumpets:

https://www.komplett.se/aoc-24-led-g-sync-g2460pg/815653

Vet ni närmare när denna kommer in? Står bara snart. Jag vill ha min så fort det går, om ni får den före webhallen köper jag hos er istället.

Tyvärr har vi inget bekräftat leveransdatum på dessa ännu. Så fort vi vet mer så uppdateras datumet.

Skrivet av heeet:

Hej Komplett!

Jag har beställt en vara hos er som inte har släppts än till pris X, ser nu att ni har höjt denna vara till nytt pris Y. Är det fortfarande X som gäller eller kommer jag få betala mellanskillnaden till pris Y?

Mvh Emil

Det är priset när du lägger din beställning som gäller. Pris X med andra ord.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Önskar dessa till 6H Rean idag.

Corsair Obsidian 750D, Corsair AF140 Quiet Edt , Corsair AF120 Quiet Edt .

Nu när jag redan beställt i7 4790K + Asus Z97A igår och dessa önskemål har jag haft på 3 reor av detta slag och massa SuperWeekends sedan årsskiftet.

Hoppas jag verkligen att mina förslag för en gångs skull kommer med.

Lovar att order kommer från mig isådanafall.
__________________

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.