Permalänk
Medlem
Skrivet av Soulnut:

Nu är bilderna på de tre nya färgerna färgerna och kontakterna på plats!

http://www.sleeva.se/wp-content/uploads/2013/09/newcolors.jpg

Och en ny batch med sleeve samples togs fram under lördagen Detta är bara en tredjedel av alla stumpar jag klippte och brände ändarna på. Det gick åt minst tre tändare haha

http://www.sleeva.se/wp-content/uploads/2013/09/sample.jpg

Måste bara fråga Varför tänder du inte ett ljus istället? bättre och mysigare

Permalänk
Skrivet av Lajnuss:

Måste bara fråga Varför tänder du inte ett ljus istället? bättre och mysigare

Jag kör med ett värmeljus när jag sleevar. Dock kan det sota, och använder man den blå delen av lågan från tändaren så slipper man det. Så det kan vara en fördel att använda tändare.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralleballe:

Jag kör med ett värmeljus när jag sleevar. Dock kan det sota, och använder man den blå delen av lågan från tändaren så slipper man det. Så det kan vara en fördel att använda tändare.

Varför kör du in sleeven i lågan? ;D du behöver ju bara hålla den nära sidan på lågan och inget sot alls

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Skrivet av OskarW90:

Varför kör du in sleeven i lågan? ;D du behöver ju bara hålla den nära sidan på lågan och inget sot alls

Jag brukar inte köra in den i lågan. Dock har det hänt att vit krympslang har blivit svart av sot. Kör man in krympslangen med sleeve under i den blå lågan kan man smälta sleeven (men inte krympslangen) så att den blir jämn och fin.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralleballe:

Jag brukar inte köra in den i lågan. Dock har det hänt att vit krympslang har blivit svart av sot. Kör man in krympslangen med sleeve under i den blå lågan kan man smälta sleeven (men inte krympslangen) så att den blir jämn och fin.

Bra tips!
Tack!

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem

Har skickat mail och order igår samt mail idag utan något svar på nått av dom och min order står fortfarande under behandling. samt ingen orderbekräftelse till min mail på ordern. Undrar bara när sakerna skickas.

Mvh

Visa signatur

Phanteks Enthoo Primo Intel i7 3930K@4.7Ghz Asus Rampage IV Extreme
Corsair DDR3 16GB 1600MHz Corsair AX 1500 3x R9 290x
Projekt tråd

Permalänk
Medlem

Hej alla!

Tänkte det var på tiden med en liten statusuppdatering.

Jag får många mail med frågor om svart och vit Sleeve (Small & SATA). och tyvärr så har jag ännu inte fått in dessa. Någon gång i Oktober la jag en stor order på ett antal kilometer sleeve av just dessa färger som ännu inte dykt upp. Min leverantör har slutat svara på mejl efter betalningen och jag har inte hittat någon ny som erbjuder samma produkt.

Jag hoppas att detta löser sig snarast, men jag vet tyvärr lika lite som er.

I övrigt rullar webbshopen som vanligt och det som finns i lager går att beställa som vanligt

Skrivet av kimzz:

Har skickat mail och order igår samt mail idag utan något svar på nått av dom och min order står fortfarande under behandling. samt ingen orderbekräftelse till min mail på ordern. Undrar bara när sakerna skickas.

Mvh

Hej!, jag tror detta ärende är löst; annars skicka ett PM.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Svart & Vit Sleeve Small i lager!

När man talar om trollen..

Nu finns Sleeve Small Svart & Vit i lager igen. Har också passat på att fylla på Färdigskuren krympslang (Small, Svart) samt en del stift.

Sleeve SATA Svart har jag lagt en ny beställning på tidigare under dagen, och de har lovat leverans inom två veckor.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Hej! Jag har kollat på sidan och tycker den ser fin ut. Funderar dock om du borde lägga in onfo om vad sleeving är och vad man kan göra? Exempelbilder på chassin som använder sleeving osv. Sedan lite allmänna tips så blir sidan ännu bättre!

Permalänk
Medlem

Äntligen har du fått in vit sleev igen!:)

Edit: Beställde i sommras smal svart sleeve, undrar om den vita du har nu är från samma tillverkar så dom matchar varandra?

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jays_swe:

Äntligen har du fått in vit sleev igen!:)

Edit: Beställde i sommras smal svart sleeve, undrar om den vita du har nu är från samma tillverkar så dom matchar varandra?

Japp, det är samma tillverkare och storleken ser ut att vara den samma. Det är olika batcher dock. PM med adress (eller tidigare ordernr) om du vill ha skickat till dig en bit vit sample

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk

Drivs butiken fortfarande, har du röd sleeve i lager?

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem

Undrar det också då det är dqgs för mig att beställa lite grejor.

Permalänk
Medlem

Edit: Aktuell rabattkod är nu: sweclockers och ger som vanligt 10% rabatt.

Edit 2:
Jag har fått kilometervis av Svart Sleeve SATA efter en mycket envis leverantör som annars inte ville starta upp sina maskiner. Kvalitén är bland den högsta jag sett vad kommer till S-ATA-Sleeve och för att ni ska bli lika övertygade som jag tycker jag att vi kör 5kr/metern i två veckor framåt

Sätter också ned Sleeve Small Gul till 4kr/metern till samma datum då jag tycker att alldeles för få köpare har vågat sig på den. Mixa med svart, ljusgrå och mörkgrå för att få ett riktigt trevligt resultat. Eller mixa med grön, orange och lila bara för.... att du kan

Sleeve SATA Svart - 5kr / meter
Sleeve Small Gul - 4kr / meter

-------------------------------------------

Hej!

Jodå, den drivs fortfarande, men nu på sidan om ett vanligt heltidsjobb

Det kommer ett lite längre inlägg framöver om vad som är på gång under våren och sommaren. Någon nedläggning är inte aktuellt, men leveranstiderna har tyvärr blivit längre än vanligt. Jag har uppdaterat köpvillkoren med aktuell information och i dagsläget gäller 2-4 vardagar. Nya produkter är det också ganska så glest med, men det som finns går självklart att köpa som vanligt och påfyllningar kommer regelbundet.

Röd Sleeve tog tyvärr slut lagom till ledigheten kring det kinesiska nyåret så den kommer dessvärre vara ute ur lager större delen av februari.

Av någon anledning får jag inga meddelanden när någon skrivit i den här tråden, trots att jag bevakar den. Så för snabbare svar går det bra att mejla till info@sleeva.se.

På återseende!

Andreas

Skrivet av ante_ante:

Drivs butiken fortfarande, har du röd sleeve i lager?

Skrivet av bl00keRs:

Undrar det också då det är dqgs för mig att beställa lite grejor.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk

Okej, nu har jag färdigställt sleeve av sladdarna till mina två grafikkort. Det handlar om två uppsättningar av 8+6-pin PCI-e kablar. Först lite bilder på hur det blev, och sen lite tankar kring materialet som jag använt.

Länk till galleri med alla bilder: http://imgur.com/a/EAx9W

Hela sladden.

Kontakterna till grafikkortet.

Kontakt till PSU.

Installerat.

Allt sleeve-material kommer från Sleeva.se.

Jag har använt verktyget Lamptron Modding Toolkit, vilket fungerat bra. Många verktyg i ett till ett bra pris. Värmeljus har använts för krympslangen, det funkar också bra när man lärt sig hur man inte ska göra. På den andra sladden fuskade jag faktiskt lite och satte Karlsons klister mellan sladden och sleeven under krympslangen. Jag blev så less på att det lossnade bara för att jag rörde på sladden lite, t.ex. när man ska koppla in den.

Jag har använt färdigskuren krympslang, vilket var väldigt skönt att ha. Alla är lika långa, snitten är raka och man sparar en massa tid på att slippa göra allt själv. Det är värt de extra pengarna.

Den svarta, ljusblåa och mörkblåa sleeven har hög kvalité. Den är tjock, tät och är lätt att arbeta med. Den vita misstänker jag är inte exakt samma som de övriga. Den ser lite mattare ut i färgen och är lite tunnare. Soulnut får gärna bekräfta om så är fallet. Finns det möjlighet att ta in vit i samma kvalité som övriga hade det varit bra.

Jag kompletterade även med 8-pins PCI-e kontakter istället för 6+2 som är standard. Dessa är inte av samma tillverkare som mina tidigare kontakter och inte i samma svarta plast. Det är kanske svårt att se på bilderna men de är faktiskt något transparenta, inte mycket, men de är inte helt ogenomskinliga som 6-pins kontakterna jag har.

När väl allt sitter på plats är det väldigt svårt att få sladdarna att ligga som man vill, de vrider sig och hoppar runt och vill inte alls inta en visuellt snygg placering i lådan.

Jag är nöjd med resultatet med tanke på att det var första gången och målet var att faktiskt göra det hyffsat snyggt på egen hand. Det tar tid och det tar nog ett tag innan jag ger mig på 24-pins kabeln.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soulnut:

Gör du kompletta kablar på beställning?

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem

Fick just hem 20m SATA + 10m small i svart. Känns som det är riktigt bra kvalitet på grejorna. Tyvärr var leveransen någon dag försenad, men det gör inget. Hinner ändå inte skruva med bilen förns på lördag. (Ja, jag ska sleeva kablar i bilen. Deal with it.)

Visa signatur

Desktop: | Win10 | InWin 303 | ASUS TUF X570 | AMD Ryzen 5 3600 | Noctua NH-U12S (PP) | Intel 600p 256GB | Gigabyte GTX 670 | 32GB DDR4 2400Mhz | Corsair RM650x | 3x 1080 Screens |
Datacenter: | 1x Physical | 1x Virtual |
Laptop: | 2x |

Dell Certified Technician

Permalänk
Medlem

Fick mitt paket igår med smått och gott. Måste säga att kvaliteten på den här sleeven är grym. Köpte även verktyget för 199:- och det fungerar utmärkt. Har börjat sleeva några kablar änsålänge, men det tar tid när man är nybörjare på't. Tack också för superbra service!

Visa signatur

| Fractal Design Define R4 | Asrock Z77 Extreme 4 | Intel i5 3570K | ASUS GTX 670 DCU II | Fractal Design Newton R2 800W | WD Caviar Black 500GB | 2x 4GB Corsair DDR3 1600Mhz LP | Samsung 840 120 gb |

Permalänk
Medlem

Måste slänga in en fråga på när mer röd small sleeve kommer in, samt svart sata krymplsang och Lamptron verktyget? Tack!

Visa signatur

Ignorance is voluntary misfortune.

Permalänk
Medlem

Undrar över det också. Nu när man behöver röd sleeve i olika varianter samt Lamptron verktyget aå finns det ingen eller inte komplett och kan ej/vill ej göra icke komplett beställning.

Permalänk
Medlem

En liten fråga bara så man fattat rätt.

När jag byter chassi fundera jag på att sleeva alla kablar. Funkar small på molex sladdarna och nätdelens sladdar? Eller hur brukar det vara. Kan inte kolla just nu är på jobbet.
Men hur brukar det vara?

Permalänk
Medlem

Hej på er! Jag tittar in här då & då för att svara på alla meddelanden. Ursäkta att det kan ta ett tag mellan varven. Akuta ärenden eller frågor som du vill ha svar på snabbt hänvisas till info@sleeva.se

Ang. Sponsring: Jag får ungefär 1-2 frågor om sponsring för varje order som läggs. Tyvärr kan jag inte sponsra alla, och inte heller svara på alla som frågar. Jag hoppas att ingen tar det personligt, och om du känner att jag visst borde få upp ögonen för dig, tveka inte att skriva igen! En bra grundregel är att beskriva ditt projekt och ha en något sånär satt deadline av projektet. Tidigare arbeten och/eller gallerier är självklart intressant.

Skrivet av Ralleballe:

Den svarta, ljusblåa och mörkblåa sleeven har hög kvalité. Den är tjock, tät och är lätt att arbeta med. Den vita misstänker jag är inte exakt samma som de övriga. Den ser lite mattare ut i färgen och är lite tunnare. Soulnut får gärna bekräfta om så är fallet. Finns det möjlighet att ta in vit i samma kvalité som övriga hade det varit bra.

Grymt jobbat! Ett av de bättre resultaten jag sett Och tack för recensionen!
Min leverantör är tyvärr inte så specifik när det gäller varianter av färger, så vit är.. vit och inget annat i deras ögon :/.
Jag skulle vilja påstå att den är av samma kvalité sett till täthet, men den är som du skriver något mattare än många av de andra färgerna.

Skrivet av Sweede:

Gör du kompletta kablar på beställning?

Tyvärr inte då jag för tillfället jobbar heltid+lång restid på mitt "vanliga" arbete. Kolla med MSCB om han har den möjligheten

Skrivet av JamesBanana:

Fick just hem 20m SATA + 10m small i svart. Känns som det är riktigt bra kvalitet på grejorna. Tyvärr var leveransen någon dag försenad, men det gör inget. Hinner ändå inte skruva med bilen förns på lördag. (Ja, jag ska sleeva kablar i bilen. Deal with it.)

Kul att du är nöjd med kvalitén. Kommer köra en drive till på SATA Svart (5kr/m) med start någon gång denna vecka.
Jag är ledsen att leveranstiden har fått lida på senaste tiden. Tyvärr jobbar jag sådana tider att jag inte kan packa, och skicka samma dag då posten töms tidigare än så.

Skrivet av Jetobz:

Fick mitt paket igår med smått och gott. Måste säga att kvaliteten på den här sleeven är grym. Köpte även verktyget för 199:- och det fungerar utmärkt. Har börjat sleeva några kablar änsålänge, men det tar tid när man är nybörjare på't. Tack också för superbra service!

Tack själv

Skrivet av Zizoor:

Måste slänga in en fråga på när mer röd small sleeve kommer in, samt svart sata krymplsang och Lamptron verktyget? Tack!

Asch, vad tråkigt att nästan allt du vill ha inte finns i lager. Lamptron kan jag beställa hem imorrn och leveranstiden är ca 3-4 dagar (från Tyskland). Jag har slagit på bokning om du vill vara säker på att få en. http://www.sleeva.se/butik/verktyg-och-tillbehor/lamptron-mod...

Svart SATA Krympslang väntar jag på svar om kollinummer.

Röd Sleeve vet jag tyvärr inte. Jag har svårt att komma i kontakt med min leverantör för tillfället. Evt blir jag tvungen att byta leverantör och då kan det komma att dra ut på tiden.

Skrivet av bl00keRs:

Undrar över det också. Nu när man behöver röd sleeve i olika varianter samt Lamptron verktyget aå finns det ingen eller inte komplett och kan ej/vill ej göra icke komplett beställning.

Läs ovan. Skicka ett mejl så kan vi lösa med fri frakt om du ändå känner för att delbeställa (gäller er alla som vill delbeställa)

Skrivet av Lajnuss:

En liten fråga bara så man fattat rätt.

När jag byter chassi fundera jag på att sleeva alla kablar. Funkar small på molex sladdarna och nätdelens sladdar? Eller hur brukar det vara. Kan inte kolla just nu är på jobbet.
Men hur brukar det vara?

Ja, det är Small som gäller för att sleeva kablarna individuellt Det finns också Large (bara i svart) om du vill klumpa ihop flera kablar i samma sleeve. Mejla gärna om du vill ha mer utförliga instruktioner.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Hejsan, jo jag är helt grön inom hålla på med att sleeva,
men undrar om det finns 90 grader kontakter?
Varför jag frågar det då, jo för att slippa ha kablar som sticker upp från moderkortet och tar i andra komponenter
och så ser det mycket snyggare ut.

Visa signatur

Fractal Design Define S, ASUS Z97-A, Intel i7 4790K, Clock 4.6 Ghz 1.24v, Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair 16GB DDR3 CL10 1600Mhz vengeance, 1xPlextor PX 128M3P, 1xSamsung 850 EVO 500GB, Aorus GTX 1080 Ti Xtreme, Corsair AX1200, blu-ray Asus SBC-06D2X-U.

Permalänk
Medlem

Sleeva.se stänger!

Efter nästan ett och ett halvt år har det tyvärr blivit dags för Sleeva.se att slå igen portarna. Det har nu kommit till en gräns där det inte längre är möjligt att balansera hobby och webbutik med arbete och vardag.

Den senaste tiden har både leveranser och kontakt med kundtjänst blivit lidande. Hur mycket man än vill att butiken ska leva vidare måste man tyvärr inse att något inte står rätt till när en leverans tar över en vecka och ett e-postmeddelande inte besvaras på flera dagar. Jag ber verkligen om ursäkt för de som drabbats av den senaste tidens förseningar.

Jag hoppas att nedläggningen av Sleeva.se öppnar upp möjligheten för någon annan med både tid och passion att driva en liknande verksamhet i framtiden.

Observera att namnet Sleeva.se inte kommer att leva vidare under någon annans ägo. När lagret är slutsålt kommer domännamnet behållas för att kundtjänst ska kunna svara på eventuella frågor och/eller garantiärenden. Kundtjänst nås som vanligt på info@sleeva.se och kommer att fortsätta göra det i ca sex månader framåt.

Jag vill rikta ett stort tack till ALLA som varit med och visat sitt stöd för Sleeva.se under denna period och framförallt alla grymma medlemmar här på Sweclockers! Jag hoppas verkligen att vi ses i något nytt spännande projekt i framtiden! Tveka inte att höra av dig om du har några frågor som rör sleeving, leverantörer och så vidare.

--------------------------------------------------

Alla produkter säljs ut till 50-75% så långt lagret räcker. När en produkt är slut så döljs den från sidan och kommer inte tillbaka i lager.
Sleeve Small, SATA & Large säljs i paket om 5-10 meter och inte per meter under denna period.

Sidan kommer att hållas öppen så långt lagret räcker (dock senast 13/7-2014)

Också denna tråd kommer att stängas för nya poster när butiken har stängt.

http://sleeva.se

--------------------------------------------------

Med vänlig hälsning

Andreas Svensson
Sleeva.se

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soulnut:

Efter nästan ett och ett halvt år har det tyvärr blivit dags för Sleeva.se att slå igen portarna. Det har nu kommit till en gräns där det inte längre är möjligt att balansera hobby och webbutik med arbete och vardag.

Den senaste tiden har både leveranser och kontakt med kundtjänst blivit lidande. Hur mycket man än vill att butiken ska leva vidare måste man tyvärr inse att något inte står rätt till när en leverans tar över en vecka och ett e-postmeddelande inte besvaras på flera dagar. Jag ber verkligen om ursäkt för de som drabbats av den senaste tidens förseningar.

Jag hoppas att nedläggningen av Sleeva.se öppnar upp möjligheten för någon annan med både tid och passion att driva en liknande verksamhet i framtiden.

Observera att namnet Sleeva.se inte kommer att leva vidare under någon annans ägo. När lagret är slutsålt kommer domännamnet behållas för att kundtjänst ska kunna svara på eventuella frågor och/eller garantiärenden. Kundtjänst nås som vanligt på info@sleeva.se och kommer att fortsätta göra det i ca sex månader framåt.

Jag vill rikta ett stort tack till ALLA som varit med och visat sitt stöd för Sleeva.se under denna period och framförallt alla grymma medlemmar här på Sweclockers! Jag hoppas verkligen att vi ses i något nytt spännande projekt i framtiden! Tveka inte att höra av dig om du har några frågor som rör sleeving, leverantörer och så vidare.

Med vänlig hälsning

Andreas Svensson
Sleeva.se

Finns möjligheten fortfarande att handla? För att köpa slut resterande lager?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Fractal Design Define R4 | Asrock Z77 Extreme 4 | Intel i5 3570K | ASUS GTX 670 DCU II | Fractal Design Newton R2 800W | WD Caviar Black 500GB | 2x 4GB Corsair DDR3 1600Mhz LP | Samsung 840 120 gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jetobz:

Finns möjligheten fortfarande att handla? För att köpa slut resterande lager?

Skickades från m.sweclockers.com

Har uppdaterat posten nu

Möjligheten finns till och med 13/7-2014 till ca 50-75% rabatt. Jag har uppdaterat alla produkter med aktuellt pris.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soulnut:

Har uppdaterat posten nu

Möjligheten finns till och med 13/7-2014 till ca 50-75% rabatt. Jag har uppdaterat alla produkter med aktuellt pris.

Man blev en aningen svettig nu, men jag fick det mesta i min beställning.

Synd att du inte kan leva på din hobby, men det blev väll en rikare upplevelse för dig i alla fall.
Lycka till forstätningen.

Föresten vilken sort tång är bäst för Crimpstift

Visa signatur

Fractal Design Define S, ASUS Z97-A, Intel i7 4790K, Clock 4.6 Ghz 1.24v, Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair 16GB DDR3 CL10 1600Mhz vengeance, 1xPlextor PX 128M3P, 1xSamsung 850 EVO 500GB, Aorus GTX 1080 Ti Xtreme, Corsair AX1200, blu-ray Asus SBC-06D2X-U.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soulnut:

Efter nästan ett och ett halvt år har det tyvärr blivit dags för Sleeva.se att slå igen portarna. Det har nu kommit till en gräns där det inte längre är möjligt att balansera hobby och webbutik med arbete och vardag.

Hmm känner igen detta
Med facit i hand är det en svår produkt att fungera vid sidan om heltidsjobb och annat.
Det tar så lång tid att packa småprylar och klippa längder etc, så det blir inte genomförbart när det blir för många beställningar per dag.

Lycka till och hoppas att tiden varit lärorik.
Sen har sweclockers medlemmar varit kanon-kunder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Absinth:

Man blev en aningen svettig nu, men jag fick det mesta i min beställning.

Synd att du inte kan leva på din hobby, men det blev väll en rikare upplevelse för dig i alla fall.
Lycka till forstätningen.

Föresten vilken sort tång är bäst för Crimpstift

Tack Det har lett till bra saker vad gäller mitt nuvarande arbete iallafall.

Du menar tång för att klämma åt stiften runt kabeln? Ta en titt på http://en.mdpc-x.com/mdpc-crimping/mdpc-crimping-tool-6th-ann...
Riktigt bra pris för den kvalitén.

Skrivet av SteFFoo:

Hmm känner igen detta
Med facit i hand är det en svår produkt att fungera vid sidan om heltidsjobb och annat.
Det tar så lång tid att packa småprylar och klippa längder etc, så det blir inte genomförbart när det blir för många beställningar per dag.

Lycka till och hoppas att tiden varit lärorik.
Sen har sweclockers medlemmar varit kanon-kunder

Det är absolut en svår produkt som kräver otroligt mycket tid. Ironiskt nog så är det när det börjar att gå som bäst som man måste välja att offra all sin fritid eller helt enkelt lägga ner Det känns som en verksamhet man driver ett tag för att sedan "lämna över facklan" till någon annan. Förhoppningsvis så har nästa person åren framför sig för att hinna bygga upp sin verksamhet och slipper göra det valet.

Tiden har varit otroligt lärorik både som utvecklare och företagare, och så här i efterhand så är Sleeva en stor anledning att jag fick mitt drömjobb i höstas

Tack igen! Jag hoppas kunna ge nästa aktör en liten kickstart i sin verksamhet så som du hjälpte mig i början.

Och, ja. Utan Sweclockers, ingen verksamhet. Otroligt trevliga medlemmar och trevligt system med möjlighet till egen butikstråd.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Tusen tack för godiset =0)

Visa signatur

Fractal Design Define S, ASUS Z97-A, Intel i7 4790K, Clock 4.6 Ghz 1.24v, Cooler Master Hyper 212 EVO, Corsair 16GB DDR3 CL10 1600Mhz vengeance, 1xPlextor PX 128M3P, 1xSamsung 850 EVO 500GB, Aorus GTX 1080 Ti Xtreme, Corsair AX1200, blu-ray Asus SBC-06D2X-U.