Darkfall UW - Custom Roles och framtid!
Innan jag går in på trådens egentliga syfte så kan jag berätta väldigt kort vad Darkfall är (Det finns även en samlingstråd som innehåller mycket information)
Darkfall Unholy Wars är ett MMORPG, i en öppen värld utan instanser, där du siktar själv utan "tab-target" eller nerdummad combat. Ofta har FPS-spelare större försprång än den typiska MMO-spelaren.
Det är full PVP och full loot, risk vs reward, alltså ett riktigt hardcore spel. Du bygger klanstäder och sätter upp personliga hus. Du krigar om territorium och holdings - allt i en öppen sandbox värld.
Från och med idag släpps en patch vilket möjligör custom roles. Med ord betyder det att samtliga skills, spells, schools etc. är upplåsta och du kan kombinera ihop din roll utifrån din spelstil. Du är alltså inte låst till att vara warrior eller mage etc. Du definierar din karaktär!
Aventurine som skapat spelet har på senare tid pumpat ut patcher och uppdateringar. Snart är spelet i den fas företaget är stolt över, och då kommer detta hardcore-lir bli allmänt känt.
Om någon är sugen att testa detta spel finns "Buddy keys" vilket man kan lösa in för att testa spelet gratis i två veckor! Hör av er om ni vill ha en nyckel.
Jag spelar och leder skandinaviens största klan, där endast svenskar och norrmän är välkomna.
Besök oss på http://www.aoc-gaming.se och spana in vår "comeback" video nedan: