Permalänk
Medlem

Hela projektet blev blankt?!

Så, jag hade importerat ett android projekt från dropbox och lade det på skrivbordet. Jag arbetade på det under tiden som det låg där, men sedan flyttade jag hela mappen till workspace istället och nu när jag försöker importera projektet så är alla klasser samt manifesten helt blanka... förstår ingenting?? Måste jag börja om från början?

ERROR:

[2014-07-04 14:35:43 - ch06-mr-nom] Project has no target set. Edit the project properties to set one. [2014-07-04 14:36:08 - ch06-mr-nom] Parser exception for /ch06-nom/AndroidManifest.xml: För tidigt filslut (EOF). [2014-07-04 14:36:10 - ch06-mr-nom] Parser exception for /ch06-nom/AndroidManifest.xml: För tidigt filslut (EOF). [2014-07-04 14:36:41 - ch06-mr-nom] Parser exception for /ch06--nom/AndroidManifest.xml: För tidigt filslut (EOF).

Permalänk

Logga in och kolla på dropbox.com om filerna finns kvar. O du ett råd, använd aldrig dropbox för kod! Använd valfritt vcs typ Git hoppas det löser sig

Visa signatur

(Asus Z87-A && i7-4770K && ASUS Strix GTX 970 && Fractal Design Define R4 && Corsair CX500M && Samsung 840 Evo 500GB && Noctua NH-U9B SE2 && (Arch Linux 4.2.3-1 || Windows 10 Pro))

Permalänk
Medlem
Skrivet av krillekernel:

Logga in och kolla på dropbox.com om filerna finns kvar. O du ett råd, använd aldrig dropbox för kod! Använd valfritt vcs typ Git hoppas det löser sig

Tyvärr är det inte där... Men förstår inte hur allt innehåll kan försvinna ur root mappen? Att den inte finns kvar eller vissas i eclipse kan jag ju förstå.. men att all kod försvinner helt och hållet är ju helt galet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av relling:

Borde väl finnas under deleted files eller har du rensat det ?
https://www.dropbox.com/help/296/en

Jo går ju säkert att få tag i men det som är kvar i dropbox är bara framework.. allt annat modifiera jag ju när jag hade projektet på C:

Permalänk
Medlem
Skrivet av relling:

Ja då är det inte mycket att göra, du får kolla igenom filerna om det finns något kvar alls av det du gjorde som du kan använda i ett nytt projekt.

Som sagt, använd en cvs för dina projekt och pusha hela tiden när du gjort något vitktigt så att allt finns där. För mercurial(bitbucket) är det typ fem kommandon att lära sig eller så lär man sig den grafiska klienten om man tycker det är enklare.

Många tycker cvs är knöligt i början men som du just upptäckte är det jobbigare att bli av med ett projekt.

Äh, jag hade lagt ner 2 månader på det där projektet! Så nu lägger jag ner det här med programmering istället!