Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.
Inet.se
Visa signatur
Visa signatur
Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!
Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!
Visa signatur
Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.
Visa signatur
Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!
Senast redigerat
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram
Visa signatur
Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.
Visa signatur
Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram
Senast redigerat
Glömde att tillägga försenad leverans.
Visa signatur
I5 12600k, 16gb ddr4 3200mhz, 3070ti, windows 11
Visa signatur
Visa signatur
"quod est pretiosa hodie,cras sit questus magis pretiosa"
#positive thinking
Visa signatur
O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare
Visa signatur
Dator: ja
Tillbehör: ja
Visa signatur
Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic
Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W
Citera för svar!
Visa signatur
Dator: ja
Tillbehör: ja
Visa signatur