Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Medlem

Ni är riktigt schyssta på Webhallen måste jag få säga Väntar på en leverans som ska komma på måndag!

Permalänk
Medlem

Måste bara ge er ett stort beröm pga snabb leverans till min polare uppe i Umeå bestående av en skärm + chassi i samma leverans, 4 dagar från stkhlm till västerbotten!
Stort plus till er!

Permalänk
Medlem

Har ni slutat med kampanjen "Månadens Filmer"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackey:

Har ni slutat med kampanjen "Månadens Filmer"?

De verkade ha lite distributionsproblem i mitten på september(se sidan 19 i den här tråden), men de skulle försöka komma igång snart igen.

Permalänk
Medlem

Är det här något som kommer gå att köpa hos er i framtiden?

http://www.nzxt.com/product/detail/149-h440-razer-edition-mid...

Permalänk
Medlem

Hej webhallen!:) har lite frågor ang. Förbokning hos er. Jag har förbokat Assassin's creed unity till pc hos er, och jag valde betala i butik. Hur funkar det, får man ett mail eller ska man bara gå dit på releasedagen med bokningsnummer? Och om man har förbokad och går dit och det finns spel på lager, får man ett då eller går ni efter ordningen som folk har bokat i? Lite konstiga frågor men vill bara vara säker på att jag får spelet så fort som möjligt;)

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Webhallen
Skrivet av hultron:

Är det här något som kommer gå att köpa hos er i framtiden?

http://www.nzxt.com/product/detail/149-h440-razer-edition-mid...

Vi kollar på det just nu, prispåslaget för att få Razer-versionen verkar dock bli riktigt kraftigt.

Skrivet av morganF:

Hej webhallen!:) har lite frågor ang. Förbokning hos er. Jag har förbokat Assassin's creed unity till pc hos er, och jag valde betala i butik. Hur funkar det, får man ett mail eller ska man bara gå dit på releasedagen med bokningsnummer? Och om man har förbokad och går dit och det finns spel på lager, får man ett då eller går ni efter ordningen som folk har bokat i? Lite konstiga frågor men vill bara vara säker på att jag får spelet så fort som möjligt;)

Vi brukar sällan vara överbokade så i regel är det bara att knalla ner till butiken på launchdagen och hämta sitt spel.
Rör det sig om någon samlarutgåva som man bokat väldigt sent så kan det ju dock vara en idé att vänta på sitt hämtmail för att vara säker på att den finns där.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

När dyker denna upp? Förbeställde den och såg att Ubisoft släppt lanseringsdatum på den 28 oktober så tänkte kolla om ni ligger någorlunda när det datumet.

http://www.webhallen.com/se-sv/lek_och_gadgets/201566-assassi...

http://assassinscreed.ubi.com/en-US/news/news_detail.aspx?c=t...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi kollar på det just nu, prispåslaget för att få Razer-versionen verkar dock bli riktigt kraftigt.

Synd att dom inte bara gör ett i helsvart :).

Men enligt http://store.nzxt.com så kostar det $149 och det vanliga h440 går på $119.

Permalänk
Medlem

Nya butiken som ligger i Sollentuna kallas för Upplands Väsby. Varför?

Visa signatur

i7 6700K, GTX 970, ASUS Z170-A, 16GB RAM, Samsung 840 EVO 250GB,

Permalänk
Medlem

väljer man att betala paypal så tar det ovanligt lång tid för er att behandla ordern. jag betalade i lördags
6203473

Permalänk
Medlem

Nu har dom pre-order knapp på https://store.nzxt.com/products/h440-designed-by-razer-mid-to...
Tycker ni oxo kan skaffa det (ber om ursäkt för mitt tjat, men datordelarna behöver en låda att bo i, dom ogillar att ligga på mitt datorbord)

Permalänk
Medlem

Finns det möjlighet att testa på tangentbord i någon butik i Stockholm? Mekaniska tangentbord alltså. Vill testa på olika switchar och se vilken som passar mig.

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Destromath:

När dyker denna upp? Förbeställde den och såg att Ubisoft släppt lanseringsdatum på den 28 oktober så tänkte kolla om ni ligger någorlunda när det datumet.

http://www.webhallen.com/se-sv/lek_och_gadgets/201566-assassi...

http://assassinscreed.ubi.com/en-US/news/news_detail.aspx?c=t...

Vi har inte fått något exakt datum själva än men säger de 28e så är det nog det som gäller även för oss.

Skrivet av hultron:

Synd att dom inte bara gör ett i helsvart :).

Men enligt http://store.nzxt.com så kostar det $149 och det vanliga h440 går på $119.

Vi tar och kollar på det igen

Skrivet av EMMHMMS:

Nya butiken som ligger i Sollentuna kallas för Upplands Väsby. Varför?

För att

Skrivet av maidos:

väljer man att betala paypal så tar det ovanligt lång tid för er att behandla ordern. jag betalade i lördags
6203473

Anledningen att ordern tog tid var för att kylpastan ej fanns i lager, det bör ha stått i kassan. Typ såhär:

Skrivet av hultron:

Nu har dom pre-order knapp på https://store.nzxt.com/products/h440-designed-by-razer-mid-to...
Tycker ni oxo kan skaffa det (ber om ursäkt för mitt tjat, men datordelarna behöver en låda att bo i, dom ogillar att ligga på mitt datorbord)

http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/208752-nzxt_h...

Skrivet av Treant:

Finns det möjlighet att testa på tangentbord i någon butik i Stockholm? Mekaniska tangentbord alltså. Vill testa på olika switchar och se vilken som passar mig.

Vi har tyvärr ingen nämnvärd tangentbords-utställning i någon av våra butiker och har inte möjlighet att öppna produkter på begäran.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi har inte fått något exakt datum själva än men säger de 28e så är det nog det som gäller även för oss.

Fast den 28de oktober har redan varit därför jag frågar om ni har fått något annat datum eller om det är så att det är spelet som leverantören väntar på.

Permalänk
Medlem

ni borde skaffa en liten mus och tangentbord utställning på sveavägen

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Destromath:

Fast den 28de oktober har redan varit därför jag frågar om ni har fått något annat datum eller om det är så att det är spelet som leverantören väntar på.

Åhå jag läste fel där, läste det som 28e november.
Snackade nyss med inköparen och han svarade bara "den är på g inom kort, jag har tyvärr inte mer exakt info än så"

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Skickar ni varor enbart om ni har varan i lager på postorder? Eller skickar ni från era butiker också?

Visa signatur

i5 4670k|GTX 780

Permalänk
Webhallen
Skrivet av vibben:

Skickar ni varor enbart om ni har varan i lager på postorder? Eller skickar ni från era butiker också?

Vi skickar inte varor direkt från butik ut till kunder men däremot kan vi flytta hem varor från butikerna för att täcka ordrar via nätet (t.ex. om det är en produkt som utgått och bara finns kva ri butikerna)

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi skickar inte varor direkt från butik ut till kunder men däremot kan vi flytta hem varor från butikerna för att täcka ordrar via nätet (t.ex. om det är en produkt som utgått och bara finns kva ri butikerna)

Jag beställde ett k70 rgb bruna brytare tillsammans med sennheiser pc 360. Står att ordern är behandlad och jag har fått kollinummer. Kan jag förvänta mig att jag får båda produkterna samtidigt eller måste jag vänta på k70 rgb?
Ordernummer: 6229671

Edit; efter uppdaterad info om mått och vikt på paketet så drar jag slutsatsen att tangentbordet också skickats! Vikt (kg):3,40
Mått i meter (L, B, H):0,57 x 0,36 x 0,32

Visa signatur

i5 4670k|GTX 780

Permalänk

Kommer ni köra någon rea under black friday på dreamhack expon ?

Visa signatur

CPU: 9700K 4,9Ghz Kylning:Custom Vatten MB: Gigabyte Z390 Elite GFX: RX6900 XT

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Darkreaver:

Kommer ni köra någon rea under black friday på dreamhack expon ?

Inte specifikt på dh nej. Vi brukar redan köra väldigt aggressiv prissättning på många artiklar där så det är inte mycket vi har utrymme att sänka änn mer under just en dag sådär.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Kampanjen ni hade när ni sålde ut Samsung 840 Pro Series SSD 512GB för en billig peng, när kommer dessa att skickas?
Beställde till butiken i Uppsala. Det var ju i måndags men det står fortfarande "under behandling".

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Muxfire:

Kampanjen ni hade när ni sålde ut Samsung 840 Pro Series SSD 512GB för en billig peng, när kommer dessa att skickas?
Beställde till butiken i Uppsala. Det var ju i måndags men det står fortfarande "under behandling".

Förhoppningsvis ska den dyka upp imorrn.
Blev lite pusslande eftersom de sista exemplaren låg utspridda lite varstans i våra butiker.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Kan man inte avbeställa en order som är under behandling längre?
Har ju ångrat mitt val, brukar avbeställa och göra om min beställning!
Men valet finns inte!
6240663 är order nr!
Skickade ett mail om det med, men mail kollas väl inte helger?
Mvh Anders

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Fått svar, och det är fixat

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har tänkt att börja handla mina julklappar nu och flera av dem har jag tänkt att köpa från er. Jag ser på hemsidan att ni har 14 dagars öppet köp på plomberade produkter i butik. Kommer ni att ha förlängt öppet köp över jul? Går det att köpa julklappar från er redan nu och få öppet köp till efter jul?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av twk:

Hej!

Jag har tänkt att börja handla mina julklappar nu och flera av dem har jag tänkt att köpa från er. Jag ser på hemsidan att ni har 14 dagars öppet köp på plomberade produkter i butik. Kommer ni att ha förlängt öppet köp över jul? Går det att köpa julklappar från er redan nu och få öppet köp till efter jul?

Vi brukar dra igång förlängt öppet köp runt löningsdagarna i november

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi brukar dra igång förlängt öppet köp runt löningsdagarna i november

Tack för svar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Åh Webhallen!

Kommer ni vara med i Black Friday REA:n?

Isåfall, kan ni inte JÄTTE SNÄLLA köra en schyst rea på Corsair Neutron GTX 240GB??

Vore ju SÅ nice att kunna rättfärdiga ett köpa av en sådan över en Samsung Disk så man kan få pröva på Raid0.

Tack på förhand