Webhallen presentkort?

Permalänk
Medlem

Webhallen presentkort?

Det är så att jag har fått ett presentkort på webhallen och jag undrar om man kan handla online med det eller om man måste ta sig till en butik?

Närmsta lager till mig ligger i Malmö vilket är 2 timmars färd.

Tack på förhand

tack tack
Permalänk
Medlem
Skrivet av perzreal:

Det är så att jag har fått ett presentkort på webhallen och jag undrar om man kan handla online med det eller om man måste ta sig till en butik?

Närmsta lager till mig ligger i Malmö vilket är 2 timmars färd.

Tack på förhand

Varför inte fråga i webhallens egna tråd?

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Tips: Om de inte tar presentkort online, fråga om du kan skicka det till dem med rek (om summan på presentkortet gör det värt det), funkade för mig när jag hade ett presentkort hos en resebyrå som inte fanns i närheten. Visserligen lite merjobb för dem, men samtidigt får de en chans att visa prov på god kundservice.

Visa signatur

Laptop: Dell Latitude E7270 | 12,5" FHD IPS | i5-6300U | 16GB RAM | 500GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"
NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD

Permalänk
Hedersmedlem

Jag visste inte att Webhallen nu hade presentkort? Jag kan inte hitta dom i webbutiken. Har ni någon länk? Nämligen en perfekt sak att önska sig i födelsedagspresent och julklapp :).

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av perzreal:

Det är så att jag har fått ett presentkort på webhallen och jag undrar om man kan handla online med det eller om man måste ta sig till en butik?

Närmsta lager till mig ligger i Malmö vilket är 2 timmars färd.

Tack på förhand

Sist jag frågade, så tog de bara presentkorten i butik. De va dock 1 år sedan.

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeCe:

Tips: Om de inte tar presentkort online, fråga om du kan skicka det till dem med rek (om summan på presentkortet gör det värt det), funkade för mig när jag hade ett presentkort hos en resebyrå som inte fanns i närheten. Visserligen lite merjobb för dem, men samtidigt får de en chans att visa prov på god kundservice.

Jag ska testa

Permalänk
Medlem
Skrivet av perzreal:

Jag ska testa

Verkar inte som att du kan betala med presentkort när du beställer via deras webshop

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av oobum:

Verkar inte som att du kan betala med presentkort när du beställer via deras webshop

OMG...
Detta är inte bara dåligt, det är GRYMT DÅLIGT.
Att få kalla sig webhallen då är ju lite missvisande..

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •