Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Sweclockers Destiny Clan

Hej på er, Jag har precis skapat en grupp och clan för oss destinyspelare här på Sweclockers. Så om du gillar raids och dylikt så är det bara du går in på bungie.net och söker upp gruppen och sedan joinar clanen.

Gruppen kan ha medlemmar från både Xbox och PS4 men just nu är den enbart PS4 exklusiv. Om det skulle finnas någon Xbox lirare som kan tänka sig vara "admin" för Xbox communityn och med förutsättningarna att man kan skapa en separat clan i samma grupp (har ej testat). Men det jag vet är att grupper kan inneha spelare från båda konsollerna, men det skulle ju kännas smådumt om man inte kan göra en till clan inom gruppen.

Om du inte skulle hitta dit kan ni alltid slänga iväg ett meddelande till mig då jag är admin för gruppen/clanen, välkommen!

Permalänk
Medlem

Skickade en request, AXCrom84 heter jag på psn

Permalänk

Skickade ansökan. Heter Brannvin på psn.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify 2 | CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D | Kylning: Arctic Liquid Freezer II 360 RGB | GPU: RTX 4090 24GB AORUS MASTER | RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Mobo: Gigabyte X570 AORUS MASTER | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | MONITOR 1: Alienware AW3423DW | MONITOR 2: Asus PG278Q

Permalänk
Medlem

Skickade request jag med. Grymt om du kunde kolla på detta.

PSN : baggz143

Permalänk
Medlem

Ansökan

Skickade ansökan. Heter joelllarsson på psn.

Visa signatur

Signatur raderad. Var vänlig läs våra regler (Fel: Se §7)