Permalänk

Razer BlackWidow Tournament 2014

Hej har funderat på att köpa ett Razer BlackWidow Tournament 2014 tangentbord, men min fråga är finns det med ÅÄÖ ?

Tacksam för alla svar!

Permalänk
Medlem

Letade lite snabbt, och det ser inte ut som det. Finns "Nordics"-version, men den verkar inte ha ÅÄÖ, konstigt nog.

Permalänk
Medlem

Produktbilder på tangentbord på webben brukar ofta vara av ANSI-versionen, även om det som säljs har "Nordisk" layout ...

Men det finns väl bättre märken än Razer.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Skrivet av bonde1020:

Hej har funderat på att köpa ett Razer BlackWidow Tournament 2014 tangentbord, men min fråga är finns det med ÅÄÖ ?

Tacksam för alla svar!

Köp ett cm storm tangentbord istället

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RT 5600 | RTX 3070 | 32GB 3600Mhz ddr4
i7 8650u | UHD 620 | 16gb ddr3

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/kundvagn/visa/7459578/tangentbordfraktfrit...

Detta hade jag kört på istället.
Rysligt mycket tangentbord för pengarna!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Skrivet av Flutters:

http://www.inet.se/kundvagn/visa/7459578/tangentbordfraktfrit...

Detta hade jag kört på istället.
Rysligt mycket tangentbord för pengarna!

Måste säga det samma

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RT 5600 | RTX 3070 | 32GB 3600Mhz ddr4
i7 8650u | UHD 620 | 16gb ddr3

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Som andra har sagt så är det nästan alltid bilder på utländsk variant. Men rest assured att det är en Nordisk variant med ÅÄÖ som de säljer.

Sen det tangentbordet som har länkats här inne kan jag hålla med om att det är trevligt. Men samtidigt så är det också jävligt jobbigt. Varför? Visst är det smidigt att ha ett kompakt tangentbord som samtidigt har numpaddelen men det blir samtidigt lite jobbigt i längden att hålla på att byta mellan de två lägena. Man tycks aldrig ha det läget på som man behöver för stunden och att byta fram och tillbaka mellan piltangenter/numpad blir ganska jobbigt i längden enligt egen erfarenhet. Men det beror ju lite också på hur man använder sitt tangentbord. Men jag tycker det är mest jobbigt. Sen så tycker jag att tangentbordet är fruktansvärt fult också.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeyay:

Som andra har sagt så är det nästan alltid bilder på utländsk variant. Men rest assured att det är en Nordisk variant med ÅÄÖ som de säljer.

Sen det tangentbordet som har länkats här inne kan jag hålla med om att det är trevligt. Men samtidigt så är det också jävligt jobbigt. Varför? Visst är det smidigt att ha ett kompakt tangentbord som samtidigt har numpaddelen men det blir samtidigt lite jobbigt i längden att hålla på att byta mellan de två lägena. Man tycks aldrig ha det läget på som man behöver för stunden och att byta fram och tillbaka mellan piltangenter/numpad blir ganska jobbigt i längden enligt egen erfarenhet. Men det beror ju lite också på hur man använder sitt tangentbord. Men jag tycker det är mest jobbigt. Sen så tycker jag att tangentbordet är fruktansvärt fult också.

Vi tycker precis olika jag upplever det som mycket smidigt att ha numpad och pilar i samma och när jag använder vanliga fullsize, brukar jag komma av mig lite när jag ska använda den högra sidan. Men så har jag väl vant mig vid den designen. I stället för att hacka ner på att man måste växla hela tiden, kan man väl se det som en extra funktion, så att man slipper ha en numpad till?

Men är TS såld på Razer, visst, kör på det.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Jag hade ett från maxfps och det var med åäö

Permalänk
Skrivet av bonde1020:

Hej har funderat på att köpa ett Razer BlackWidow Tournament 2014 tangentbord, men min fråga är finns det med ÅÄÖ ?

Tacksam för alla svar!

Ja, det finns åäö.

(skriver på ett just nu)

Visa signatur

AMD FX-8320 | 32 GB | AMD R9 285 | Asus M5A97 R2.0 | Corsair VS650

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av FilosofN:

Vi tycker precis olika jag upplever det som mycket smidigt att ha numpad och pilar i samma och när jag använder vanliga fullsize, brukar jag komma av mig lite när jag ska använda den högra sidan. Men så har jag väl vant mig vid den designen. I stället för att hacka ner på att man måste växla hela tiden, kan man väl se det som en extra funktion, så att man slipper ha en numpad till?

Men är TS såld på Razer, visst, kör på det.

Ska klargöra att jag mycket hellre har ett CM TK jag med. Ett Razer kommer aldrig att få komma in i min lägenhet den saken är säker. Men det är väl en vanesak som du säger men jag använde det aldrig på heltid så länge så att säga. Nu har arbetskollegan fått det då jag använder andra tangentbord på jobbet och hemma som alla har numpad.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch