Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Hinner jag göra en avbeställning?

Permalänk
Medlem

Hinner jag göra en avbeställning?

Hejsan!

Idag, kl 17:30 beställde jag en sak till min diskmaskin. Men mirakulöst nog så svarade tillslut kvinnan jag köpte bänkdiskmaskinen av på Facebook. Vi har kommit överens om att jag ska komma och hämta delen imorgon.

Problemet var bara att jag fick svaret ca 5 minuter efter beställningen och då kände jag hur 149kr sipprade ur mina händer som sand.

Tror ni att om jag ringer tidigt nog hinner avbeställa delen imorgon? Det är Netonnet jag köpte den ifrån, dem skeppar ut varor från deras lager om beställningen görs innan kl 17:00 och jag beställde med förhoppningsvis bra timing så att min vara inte blev packad.

Men tror ni att det är möjligt att jag ringer dem imorgon så tidigt som möjligt (kl 09:00) och avbeställer, om det ens går att avbeställa varor.
Tror ni det?

Stora tack för svar!!

/Helling

Visa signatur

CPU: Intel i5 4690K, PSU: Corsair 750W, RAM: ADATA 2x4GB, SSD/HDD: ADATA 256GB, Seagate 2TB. GPU: MSI GTX 780 3GB, CPU-kylning: Noctua NH-d14 Moderkort: MSI Gaming 5 Z-97, OS: Windows 8.1 Pro.

Jag avskyr att vara en på miljonen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helling:

Hejsan!

Idag, kl 17:30 beställde jag en sak till min diskmaskin. Men mirakulöst nog så svarade tillslut kvinnan jag köpte bänkdiskmaskinen av på Facebook. Vi har kommit överens om att jag ska komma och hämta delen imorgon.

Problemet var bara att jag fick svaret ca 5 minuter efter beställningen och då kände jag hur 149kr sipprade ur mina händer som sand.

Tror ni att om jag ringer tidigt nog hinner avbeställa delen imorgon? Det är Netonnet jag köpte den ifrån, dem skeppar ut varor från deras lager om beställningen görs innan kl 17:00 och jag beställde med förhoppningsvis bra timing så att min vara inte blev packad.

Men tror ni att det är möjligt att jag ringer dem imorgon så tidigt som möjligt (kl 09:00) och avbeställer, om det ens går att avbeställa varor.
Tror ni det?

Stora tack för svar!!

/Helling

Du kan ju alltid försöka

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem

Imorgon räknas som en söndag så det är stängt. Det står även på deras hemsida att kundservice öppnar den 7:e.
http://www.netonnet.se/Content/CustomerInformation/ContactCus...

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElectricPulze:

Du kan ju alltid försöka

Självklart ska jag det, men ville bara kolla ifall någon har erfarenhet av någon slags avbeställning eller liknande ting!

Visa signatur

CPU: Intel i5 4690K, PSU: Corsair 750W, RAM: ADATA 2x4GB, SSD/HDD: ADATA 256GB, Seagate 2TB. GPU: MSI GTX 780 3GB, CPU-kylning: Noctua NH-d14 Moderkort: MSI Gaming 5 Z-97, OS: Windows 8.1 Pro.

Jag avskyr att vara en på miljonen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Imorgon räknas som en söndag så det är stängt. Det står även på deras hemsida att kundservice öppnar den 7:e.
http://www.netonnet.se/Content/CustomerInformation/ContactCus...

Tror du att de har ledigt från att paketera varor?

Visa signatur

CPU: Intel i5 4690K, PSU: Corsair 750W, RAM: ADATA 2x4GB, SSD/HDD: ADATA 256GB, Seagate 2TB. GPU: MSI GTX 780 3GB, CPU-kylning: Noctua NH-d14 Moderkort: MSI Gaming 5 Z-97, OS: Windows 8.1 Pro.

Jag avskyr att vara en på miljonen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helling:

Tror du att de har ledigt från att paketera varor?

Du kan kolla om live-chatten är öppen imorgon mellan kl 09.00 - 18.00.
http://www.netonnet.se/support/feedback

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Du kan kolla om live-chatten är öppen imorgon mellan kl 09.00 - 18.00.

Det lär jag göra, tack för tipset! Men kundsupport är no-go, eller ska man göra ett försök där också?

Visa signatur

CPU: Intel i5 4690K, PSU: Corsair 750W, RAM: ADATA 2x4GB, SSD/HDD: ADATA 256GB, Seagate 2TB. GPU: MSI GTX 780 3GB, CPU-kylning: Noctua NH-d14 Moderkort: MSI Gaming 5 Z-97, OS: Windows 8.1 Pro.

Jag avskyr att vara en på miljonen.