Paypal pengar till konto Nordea

Permalänk

Paypal pengar till konto Nordea

Så, jag har googlat lite snabbt men allt verkar vara mest för folk med personnummer för deras kontonummer men nu blir ajg lite små less och skriver här.

Så, Nu säger vi att mitt konto nummer är 12345678910 villket som är 11 siffror. De 4 första siffrorna är då clearing nummret mitt.

Där man skriver in allt står det: "Skriv in ditt clearingnummer följt av ditt fullständiga kontonummer utan mellanslag eller bindestreck. 11–14 siffror (bankkonto), 7–8 siffror (bankgiro) eller 2–8 siffror (plusgiro)"

Ska ajg då skriva 123412345678910?
Problemet är då att man bara kan skriva 14 siffror som mest för ett bank konto.

Vad GÖR JAG?!

Visa signatur

CITERA för svar!

CPU: Athlon X4 630 GPU: Asus 560 Ti DirectCU II Nätagg: Corsair 650 TX Hårddisk: Western Digital Caviar SE 500GB RAM: Corsair Vengeance 8 GB Moderkort: Asus M5A78L LE

Permalänk
Medlem

Öppna ett till personkonto med personnummer om du ändå har nordea.

Permalänk
Medlem

du skriver bara ditt vanliga kontonr,... behöver inte ha med "clearingdelen" för den är redan med i ditt kontonr =D

Visa signatur

i7 4790K, BeQuiet! SR2, Asrock z97e-itx/ac, HyperX FURY 16GB,
R9 380 4G, Raid-0 3xKingston ssdNOW300V 120GB,
Bitfenix Prodigy, OCZ ZT 750W

Twittwit@enRodjavel

Permalänk

Tack! Gjorde det här först, men har fortfarande inte fått betalningen. Dock bara 4 arbetsdagar. Kanske tar upp till 7 för allt jag vet, aja, tack!

Visa signatur

CITERA för svar!

CPU: Athlon X4 630 GPU: Asus 560 Ti DirectCU II Nätagg: Corsair 650 TX Hårddisk: Western Digital Caviar SE 500GB RAM: Corsair Vengeance 8 GB Moderkort: Asus M5A78L LE

Permalänk
Medlem

När jag skulle lägga till mitt bankkonto på paypal så behövde jag skriva alla siffror förutom den sista

hela swedbank kontot är xxxx xxxx xxx xxx x och det skulle skrivas som
xxxx xxxx xxx xxx