Permalänk
Medlem
Skrivet av The Mupp:

förr i tiden så brukade AMD köpa intel kretsar klocka upp dom lite och sätta sitt namn på dom.

Tror jag inte, däremot som det blev sagt innan så tillverkade AMD Intel processorer på licens vilket bla. IBM krävde (om jag inte misstar mig nu).

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av skruvis:

Tror jag inte, däremot som det blev sagt innan så tillverkade AMD Intel processorer på licens vilket bla. IBM krävde (om jag inte misstar mig nu).

dom tillverkade dom på licens och brukade klocka upp dom och sälja dom för samma pris det var därför Intel slutade tillåta dom göra det.

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem

Har också en sån dator här hemma roligt att se en till!

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Skrivet av superst4r:

Har också en sån dator här hemma roligt att se en till!

funkar den?

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Vad får du i SuperPi?
Fränt att den startar även om HDD verkar ha dött. Kontakten på floppyn är den som satt på 5,25" floppys. 3,5" har ju den "moderna" anslutningen som påminner om IDE. Hittade en bild som visar en vintage floppykabel

http://www.codeproject.com/KB/system/floppystepper/floppyStep...

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Näe den gör ju tyvärr inte de. Och har inte ännu hunnit kolla vad felet kan va. Skulle vara grymt att ha en sån i funktion!

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av skooglund:

Jag köper den! Du får 5k

Chefen, kastade precis en sådan här på jobbet dock strular hårddisken men annars verkade den funka bra, om du kommer och hämtar den i Täby eller i Stockholm så kan du få den för 1k, orkar tyvärr inte skicka den

Permalänk
Avstängd

Någon tänker köpa den idag, så det gäller inte längre