Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Signerad musmatta

Hejsan,

Till att börja med, jag vet inte om detta är rätt del av forumet. Om inte... flytta gärna tråden så den hamnar på rätt ställe.

Hur som helst. Nästa helg ska jag på ett LAN med min bror och dit ska ett CS: GO-lag komma och då de är ett av de bättre av sitt slag så vill man gärna ta autografer. Så kom jag på idéen att ta dessa på min musmatta - Steelseries QcK+ - men frågan är då; Någon som erfarenhet av autografer på en musmatta (helst en sådan som jag har) och ja... nöts/försvinner de bort efter ett tags användande efteråt? Det vore trist om det vore fallet.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Sluta använda musmattan, köp en ny istället och häng den där på väggen.

Permalänk
Medlem

Inte för att jag har någon erfarenhet men tror nog det kan bli lite strul.

Antar att den är svart, och ska du ha signaturer på den behöver du en ljus penna. Vilket rimligen bör skapa en upphöjning av texten till skillnad från en svart spritpenna på vit. Kommer troligen att slitas.

Permalänk
Medlem

Har en SteelSeries Qck+ Fnatic Edition signerad av Devilwalk och Juliano. Har använt den flitigt dag efter dag i snart ett halvår och den har än kvar båda autograferna. De är aningen slitna men man ser tydligt vad det står. Se till att ha med en vettig märkpenna, gärna en ganska tjock.

Vilket lag är det som kommer?

Permalänk
Medlem

Varför skulle du ens använda den efter?
Köp en ny musmatta och få autograferna på den sen häng upp den.

Köp en textilpenna och ha dom signera ex en svart musmatta. Eller om det är ex nip så köp deras brandade matta o ha dom signera den

Hade iaf inte använt den efter av logiska anledningar, bara hänga upp.

Permalänk
Skrivet av henkyyi:

Har en SteelSeries Qck+ Fnatic Edition signerad av Devilwalk och Juliano. Har använt den flitigt dag efter dag i snart ett halvår och den har än kvar båda autograferna. De är aningen slitna men man ser tydligt vad det står. Se till att ha med en vettig märkpenna, gärna en ganska tjock.

Vilket lag är det som kommer?

Det är NiP som kommer, gillar egentligen Fnatic mer men vad tusan, inte var dag man har chansen att "träffa" NiP. Min bror har en QcK+ Ninjas in Pyjamas Edition, så vore extra roligt för honom att få den signerad - det är ändå hans favoritlag inom CS: GO-scenen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xScaryKidx:

Det är NiP som kommer, gillar egentligen Fnatic mer men vad tusan, inte var dag man har chansen att "träffa" NiP. Min bror har en QcK+ Ninjas in Pyjamas Edition, så vore extra roligt för honom att få den signerad - det är ändå hans favoritlag inom CS: GO-scenen.

Ta med något mer och signera istället också så du kan spara undan autografen någonstans medans du har den på flera ställen o kanske ta en bild med gänget också (du o din bror turas om att stå bakom kameran/telefon ?)

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Medlem

Får väl köpa någon silverfärgad penna eller något som går att använda

Permalänk
Avstängd

Autografer från ett CS-lag?
Skrattade så jag fick fanta upp i näsan när jag läste det.

OnT: Som folk redan sagt så kommer det nötas bort om du använder musmattan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av mini-z1994:

Ta med något mer och signera istället också så du kan spara undan autografen någonstans medans du har den på flera ställen o kanske ta en bild med gänget också (du o din bror turas om att stå bakom kameran/telefon ?)

Ingen dum idé. Kanske ska göra något sådant ifall möjlighet finns - syftar främst på bild

Skrivet av nackskägg:

Autografer från ett CS-lag?
Skrattade så jag fick fanta upp i näsan när jag läste det.

OnT: Som folk redan sagt så kommer det nötas bort om du använder musmattan.

Vad är skillnaden mellan att vilja ha autografer från spelare i ett fotbollslag eller hockeylag och vilja ha från spelarna i ett CS: GO-lag? Vi har alla olika idoler, inte sant? Samma sak med de som vill ha autografer från författare, skådespelare etc.