Permalänk
Medlem

My little angel

När jag skaffade mig en Oneplus One så tyckte jag att baksidan kändes tom, så när jag väl hade tillgång till en laser skrivare så pinglade en ide. Så jag bestämde mig för att gravera vingar vid Oneplus märket.
Efter många försök och misslyckanden så graverade jag mobilen tillslut, jag tänkte antigen så skiter det sig eller så blir det bra och tillslut så blev det perfekt! Är nöjd än idag(graverade för ett tag sedan)

My little angel

Permalänk
Medlem

J*vlar vad snyggt det blev. Jag har själv försökt få tag på ett bamboo swap cover men detta var så mycket snyggare. Om man skickar sin baksida till dig skulle du kunna gravera den eller?

Visa signatur

System: i7-4690k, Asus z97-a, 16GB hyperX fury, Gigabyte 970 G1, Nepton 280L, 250GB Intel, 1TB WD Blue, Phanteks Enthoo Pro windowed, EVGA Supernova 850w G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filipo1:

J*vlar vad snyggt det blev. Jag har själv försökt få tag på ett bamboo swap cover men detta var så mycket snyggare. Om man skickar sin baksida till dig skulle du kunna gravera den eller?

ja det tror jag, vad vill du ha på den då ?

Permalänk
Medlem

Jag får tänka lite på det. Men din design var sjukt snygg

Visa signatur

System: i7-4690k, Asus z97-a, 16GB hyperX fury, Gigabyte 970 G1, Nepton 280L, 250GB Intel, 1TB WD Blue, Phanteks Enthoo Pro windowed, EVGA Supernova 850w G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filipo1:

Jag får tänka lite på det. Men din design var sjukt snygg

Gör så.
Min var riktigt svår också!

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt!

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus B450i Strix | Trident Z Neo 3600mhz cl16 | EVGA 3080 | Lian Li TU150 |

Permalänk
Medlem
Permalänk

Shit, vad är det för bumper du har på den?

Visa signatur

"Ost är svaret på det mesta här i livet."
- Sigmund Kristus Nietzche, eller något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NERDTUBED:

Shit, vad är det för bumper du har på den?

Den heter bara aluminium bumper case men det är inget jag rekommenderar, har tagit av det nu pga förlust av täckning. Men den skydda mycket tycker jag, synd att det inte finns liknande i plast

Permalänk
Medlem

Jeg vil ha )

Visa signatur

MSI Z97 AC - G3258 @ 4.4Ghz - Zotac GTX 970 - EVGA Hadron - KRK Studio Monitors - XP Seven Headset

Permalänk
Medlem

trampstamp, hett

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Permalänk

Haha ser iaf sweet ut!
Nu fick jag dock min stulen sist jag var i Oslo så det spelar ingen roll, men man kan ju vänta på Oneplus Two och hoppas att den är något att ha. @007onex:

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av NERDTUBED:

Haha ser iaf sweet ut!
Nu fick jag dock min stulen sist jag var i Oslo så det spelar ingen roll, men man kan ju vänta på Oneplus Two och hoppas att den är något att ha. @007onex:

Va tragiskt! Se till att spärra den iaf! Ja, hoppas 2an blir något bra

Permalänk

Den är spärrad så gott det går, men tyvärr så måste jag ju vänta på att den kommer online för att den faktiskt skall spärras.
Och naiva lilla jag tyckte att "Nej varför ska jag ha något avancerat skärmlås, det är ju bara jobbigt när man är full." @007onex:

Visa signatur