Permalänk

Radiatorer, h440w, mm

Hejsan. Nya delar på väg så säljer av annat.

Chassit är ett h440w backstycket har varit avmonterat för att få plats med e atx kort. Belysningen orginal är också bortplockat. 300kr

ek PE 120mm - 200kr
ek pe 240mm - 300kr
ek pe 360mm (skadad ej läckage, pga klantiga försök att sätta fläktar) - 100kr
Diverse primochill slangar röd 16/10 - 100kr

där sitter även 6 stycken corsair SP fläktar. Tänkt att ha dom själv, men vill du ha allt så kanske det bara är onödigt att skruva ner fläktarna och radiatorerna. DÅ skickar jag chassi+radiatorer+fläktar+slang för 1200kr.

Hämtas i Ängelholm eller mottagaren betalar i förskott+frakt

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag skulle kunna tänka mig köpa 360 och 240mm radiatorerna, är alla gängor på 360mm radiatorn trasiga eller är det bara vissa? Kan även tänka mig köpa 5 av fläktarna om du kan det även utan att man köper allt?!

Permalänk

nej gängorna är bra, jag som skadat finsen på radiatorn då jag inte sett när jag skulle skruva fast den. Fläktarna vill jag bara sälja om jag säljer allt som paket. Annars använder jag dom till mitt nya bygge

Permalänk
Skrivet av spicy_mama:

nej gängorna är bra, jag som skadat finsen på radiatorn då jag inte sett när jag skulle skruva fast den. Fläktarna vill jag bara sälja om jag säljer allt som paket. Annars använder jag dom till mitt nya bygge

Okej, skulle du kunna ta en bild och skicka det i ett pm eller lägga upp i diskussionstråden?

Permalänk
Medlem

Funderar på att köpa allt, vad blir frakt? om du inte har vägarna förbi kalmar eller kronoberg?

Permalänk
Skrivet av _5H4D0WR34P3R_:

Okej, skulle du kunna ta en bild och skicka det i ett pm eller lägga upp i diskussionstråden?

Blir svårt då jag inte monterat ner den än tyvärr Allt jag vet är jag har skadat finsen men inte gjort en läcka.

Permalänk
Skrivet av seraj5:

Funderar på att köpa allt, vad blir frakt? om du inte har vägarna förbi kalmar eller kronoberg?

Buss gods tar ca 200kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av spicy_mama:

Buss gods tar ca 200kr

Kan du montera tillbaks bakstycket så att det ser ut som original? Kan du tänka dig sälja chassit med fläktarna?

Permalänk

@seraj5: Bakstycket? Sido panelen är inte på som täcker ifall det är det du undrar Säljer bara fläktarna om någon tar allt. Fortfarande mycket billigt om man ska ha 6 nya corsair sp fläktar kostar 800kr minst

Permalänk
Skrivet av spicy_mama:

Blir svårt då jag inte monterat ner den än tyvärr Allt jag vet är jag har skadat finsen men inte gjort en läcka.

Med "skadat" menar du böjt eller helt förstörda på något sätt?

Permalänk
Skrivet av _5H4D0WR34P3R_:

Med "skadat" menar du böjt eller helt förstörda på något sätt?

Nej http://cdn.overclock.net/e/e7/e7803f14_IMG_01561.jpeg suddig bild jag googla. såhär är den skadad. därav 100kr

Permalänk
Skrivet av spicy_mama:

Nej http://cdn.overclock.net/e/e7/e7803f14_IMG_01561.jpeg suddig bild jag googla. såhär är den skadad. därav 100kr

Jaha! I så fall tar jag 240 och 360mm radiatorer + frakt! (400 + vad frakten kostar)

(Om du inte ska sälja till någon annan)

Permalänk
Skrivet av _5H4D0WR34P3R_:

Jaha! I så fall tar jag 240 och 360mm radiatorer + frakt! (400 + vad frakten kostar)

(Om du inte ska sälja till någon annan)

Säljer gärna allt, ge det till ikväll. Är det ingen som ger bud för allt så kan jag skicka imorgon.

Permalänk
Skrivet av spicy_mama:

Säljer gärna allt, ge det till ikväll. Är det ingen som ger bud för allt så kan jag skicka imorgon.

Låter bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av spicy_mama:

Säljer gärna allt, ge det till ikväll. Är det ingen som ger bud för allt så kan jag skicka imorgon.

Jag har en polare nere i Skåne-land som är sugen på hela kalaset, han hör av sig till dig efter jobbet ikväll.

Permalänk

Är det quiet edition på fläktarna? Isf är jag intresserad av 240rad + alla fläktar

Permalänk
Medlem

120 rad tar jag gärna om allt inte blir sålt.