Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Snabbaste sättet att få tag på iPhone 6s när den kommer ut?

Permalänk
Medlem

Snabbaste sättet att få tag på iPhone 6s när den kommer ut?

Hallå!

Jag och min syster sitter just nu på en iPhone 5, jag hade tänkt att köpa den nya iPhonen till mig och min syster när den kommer ut, min fråga är hur det snabbaste sättet att göra det är? Min syster vill ha en rosguld vilket jag tror kommer ta slut snabbt, det är även en försenade födelsedagspresent åt henne, därför vill jag köpa dom direkt de kommer ut i Sverige.

Jag bor i Stockholm.

Är bästa sättet att åka till Applebutiken? Brukar det vara mycket kö där? Eller är det bättre att beställa online?

Tack!

Permalänk
Inaktiv

Beställa online så snabbt som möjligt och sedan hämta i butik är nog det snabbaste

Permalänk
Medlem

Får väl göra som alla andra hipsters o tälta utanför butiken i förväg, gärna någon månad.

Ta med en skrynklig kaffekopp också så kanske du får en slant med, men akta dig för konkurransen!

Permalänk
Medlem

Boka hos telia i butik har fungerat bra för mig när jag köpte iPhone 4 och 6

Permalänk
Medlem

Apple har tidigare år haft en boknings-sida på hemsidan som öppnar på morgonen där först till kvarn gäller och har man inte fått meddelande under dagen att man har en telefon att hämta ut (efter man betalat då såklart ) i Apple-butiken så är det bara att försöka nästa dag då kön reset:as. Det har inte tagit mig många dagar efter release för att få tag på en de tidigare åren.