Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk

Angående Tele2:s erbjudande på Samsung galaxy s6 och edge. Som student får jag en Samsung galaxy S6 32gb för 4495kr. Sen så finns kampanjerbjudandet om man lämnar in sin gamla telefon.
Jag skrev in mitt Imei nummer på min Nexus 5. Och fick fram detta:

Med din telefon sparar du: 830 SEK!
Kampanjrabatt: 1000kr
Totalt sparar du: 1830kr!

Betyder det då att jag kommer få en Samsung galaxy s6 för 2665kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hengii:

Angående Tele2:s erbjudande på Samsung galaxy s6 och edge. Som student får jag en Samsung galaxy S6 32gb för 4495kr. Sen så finns kampanjerbjudandet om man lämnar in sin gamla telefon.
Jag skrev in mitt Imei nummer på min Nexus 5. Och fick fram detta:

Med din telefon sparar du: 830 SEK!
Kampanjrabatt: 1000kr
Totalt sparar du: 1830kr!

Betyder det då att jag kommer få en Samsung galaxy s6 för 2665kr?

Japp, själv fick jag en för 2264 kr med LG G3 i inbyte.

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Vågat beställt? Funderar på att göra det, känns för bra för att inte göra det...

Nä inte gjort det riktigt än...

Permalänk
Skrivet av nevada:

Japp, själv fick jag en för 2264 kr med LG G3 i inbyte.

Fyfan vad bra erbjudande, lämnar jag in mammas gamla S4 mini får jag totalrabatt på 1423kr! Alltså 3072kr för en Sprillans ny S6:a.. Ska lätt köra på det istället. Hur gör man med inlämningen? Går man till butik och lämnar in eller skickar man in det?

Permalänk
Medlem

Man måste ju redan ha ett abonnemang hos tele2 för att kunna beställa utan abonnemang. "Vi kan tyvärr inte se att du är en befintlig kund hos oss. Enbart befintliga kunder får beställa telefoner utan tillhörande abonnemang." Skit...

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Skrivet av nevada:

Man måste ju redan ha ett abonnemang hos tele2 för att kunna beställa utan abonnemang. "Vi kan tyvärr inte se att du är en befintlig kund hos oss. Enbart befintliga kunder får beställa telefoner utan tillhörande abonnemang." Skit...

Tur att man själv har abonnemang hos tele2

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Man måste ju redan ha ett abonnemang hos tele2 för att kunna beställa utan abonnemang. "Vi kan tyvärr inte se att du är en befintlig kund hos oss. Enbart befintliga kunder får beställa telefoner utan tillhörande abonnemang." Skit...

Bara att ta ett abonnemang i en månad

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lajnuss:

Gjorde likadant igår, får se vad de säger, fick även mail med samma erbjudande av mecenat alumni (mecenat före detta student erbjudande).

http://www.tele2.se/tidigare-student-s6?utm_source=mecenat&ut...

på denna länken kunde jag inte lägga in och få minst 1000sek för min gamla mobil.

Visa signatur

Chassi: Antec P183 - Moderkort: Gigabyte GA-X58A-UD3R - PSU: Corsair VX 550w
CPU: Core i7 950, 3,06GHz - Kylare: Noctua NH-U9B - GPU: Gigabyte GeForce GTX 460 OC
HDD: 1TB Samsung 7200RPM - SSD: Corsair SSD Force Series 120GB - Minne: Corsair 6GB DDR3 1600MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Borked:

Om jag går in på;
http://www.tele2.se/partner/studentkortet/mobiltelefoner/sams...

och lägger in en galaxy s5 så får jag priset
Rabatt:
-1294kr för telefon
-1000kr kampanj

Betala nu:
2204kr

Helt sjukt

Sjukt japp! Skulle du kunna länka till s6 edge 64gb också? Skulle vara sjukt tacksam om du kunde göra det! Bara din länk funkar för mig, när jag går in o ska välja så går det ej att lägga in imei eller att ens välja betalsättet :/

Edit: Helst alla modellerna! Då är jag för evigt tacksam!

Visa signatur

mvh D.

Permalänk
Skrivet av Dragneel:

Sjukt japp! Skulle du kunna länka till s6 edge 64gb också? Skulle vara sjukt tacksam om du kunde göra det! Bara din länk funkar för mig, när jag går in o ska välja så går det ej att lägga in imei eller att ens välja betalsättet :/

there u go buddy:

http://www.tele2.se/partner/mecenat/mobiltelefoner/samsung/sa...

Permalänk

Om min telefon har små repor på kanten, räknas det som "fungerar" i skick? eller är den en "defekt vara"?

Permalänk
Medlem

Tack tack! Gärna resten också, förlåt för att jag frågar efter du redan länkade

Skrivet av hengii:

Om min telefon har små repor på kanten, räknas det som "fungerar" i skick? eller är den en "defekt vara"?

Ganska svårt o veta om inte man ringer de, jag skulle tycka det är som i fungerande skick, sålänge det inte är sprickor dvs.

Visa signatur

mvh D.

Permalänk
Skrivet av Dragneel:

Tack tack! Gärna resten också, förlåt för att jag frågar efter du redan länkade
Ganska svårt o veta om inte man ringer de, jag skulle tycka det är som i fungerande skick, sålänge det inte är sprickor dvs.

http://www.tele2.se/partner/mecenat/mobiltelefoner/samsung/sa...

http://www.tele2.se/partner/mecenat/mobiltelefoner/samsung/sa...

http://www.tele2.se/partner/mecenat/mobiltelefoner/samsung/sa...

Permalänk
Medlem

@hengii: TACK! Tack! Vsg, en online kaka

Visa signatur

mvh D.

Permalänk
Medlem
Skrivet av babgjyshi:

Xbox one inkl gears of war för 2990 på cdon med kod. Gäller de 200 första kunderna!
Kod: xY9pyqz2

http://cdon.se/spel/xbox_one_500gb_ultimate_edition_inkl-_gea...

Måste det specifikt vara gears of war packet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Godsfist:

@AdAm25:

lämna tillbaka, o köp via deras hemsida! cash is king!

mm.. med tanke på att de har stängt nu och att jag redan lämnat in min gamla mobil till dem, så tror jag att det inte finns någon utväg att få ännu 400kr i rabatt, annars skulle jag varit otroligt nöjd att ha min G4 för bara ca 3000kr

edit; kampanjen gäller väl till den 27 sep. ?

Permalänk
Medlem

Tipsade tidigare om 10% rabatt på gaming-skärmar. Gäller ElectroWorld.

Åtminstone 798 kr i rabatt om man sneglar på en Acer Predator XB27HU

Rabatten dras i kassan.

Gäller tills 23.59 (vad jag minns)

Mitt tidigare inlägg togs bort.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Jag fick edge 32GB för 3779:-
Inte illa!

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Någon som har en erfarenhet av "Cooler Master GM 550W" som tipsades om i Dagens Fynd tråden i fredags?

http://www.ginza.se/product/natagg-cm-gm-550w-80plus-bronze,-...

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk
Skrivet av Izak80:

Någon som har en erfarenhet av "Cooler Master GM 550W" som tipsades om i Dagens Fynd tråden i fredags?

http://www.ginza.se/product/natagg-cm-gm-550w-80plus-bronze,-...

Vad jag har hört så är det ett okej nätagg, och ska vara bättre än Corsairs CX-serie. Min polare har det agget fast 650W och han verkar nöjd i allafall./Robin

Edit: http://www.bjorn3d.com/2015/04/coolermaster-g650m-650w-psu-rs...

Visa signatur

Chass l Fractal design R4 l Gpu Msi Gtx 670 Power edition + Evga Gtx 670 l Nätaggregat Corsair HX 750w l Processor Intel core I7 3770k@5Ghz at 1.3V l Ram Corsair 16Gb l Ssd Intel 120gb l Moderkort Msi Z77 Gd 65 l Windows 7 l http://valid.x86.fr/qj1bmw

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk
Medlem

Har Tele2 ändrat något i beställningen för inbyte? Nu får man inte 1000kr/telefon när man lägger till 2 st riktigt gamla tex..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Har Tele2 ändrat något i beställningen för inbyte? Nu får man inte 1000kr/telefon när man lägger till 2 st riktigt gamla tex..

Nej?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Har Tele2 ändrat något i beställningen för inbyte? Nu får man inte 1000kr/telefon när man lägger till 2 st riktigt gamla tex..

samma här, får inte 1000kr längre.. funkade för typ 45 minuter sen... tog dom bort de vid 10 elr?? :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Godsfist:

samma här, får inte 1000kr längre.. funkade för typ 45 minuter sen... tog dom bort de vid 10 elr?? :S

Nej jag vet inte, vid 9-tiden fungerade det inte heller. Imorse gick det bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Nej jag vet inte, vid 9-tiden fungerade det inte heller. Imorse gick det bra.

testa byt data.... funkar iaf när ja testa på tjejens...

visst kan man beställa flera på samma konto?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Har Tele2 ändrat något i beställningen för inbyte? Nu får man inte 1000kr/telefon när man lägger till 2 st riktigt gamla tex..

Det var väl alltid så att du bara fick 1000:- för första telefonen? Sen lade de till de extra kronorna för den andra (alltså typ 20:-)

EDIT: Är det någon som lyckats beställa och få 1000:-/telefon?
EDIT2: Verkar förövrigt som de har förlängt erbjudandet till 30/9

Permalänk
Medlem

Måste man vara student för att kunna köpa lurarna från Tele2? Många sidor och läsa o bara 15min kvar? Kan man byta in vilken lur som helst och få rabbat?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Godsfist:

testa byt data.... funkar iaf när ja testa på tjejens...

visst kan man beställa flera på samma konto?

Ser ingen anledning till varför man inte kan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Om man vill betala i månaden, skickas det till den som köper eller får man hem något att fylla, vilket konto pengarna ska dras från etc.

Jag köpte kontant men far min vill köpa på avbetalning, jag vill dock helst undvika att det dras från mitt konto. Någon som har erfarenhet inom detta?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|