Häng med när SpelClockers testar Star Wars: Battlefront Beta!

Permalänk
Melding Plague

Häng med när SpelClockers testar Star Wars: Battlefront Beta!

Det vankas blasters och AT-AT:s i massor när betaversionen av Star Wars: Battlefront rullar igång. Gänget hos SpelClockers har förtur, och delar med sig av krigandet via Twitch.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Trevligt!

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk

Lagom taggad på att testa det här imorgon. Om det nu går att spela på min burk.

Permalänk
SpelClockers

Bra uppslutning på streamen.

Roligt

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk
Medlem

Är det bara jag eller ser det ut som BF4 med Star Wars texturer?

Visa signatur

Jag har dyslexi.

Permalänk
Medlem

Som vanligt lämnar man hemmet och är inte hemma förrän måndag igen, hoppas man hinner med en match eller två då.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av zparta:

Tyvär tycker jag också att det ser ut så,men ska ge det en chans imorgon.
Men är det för mycket rent krigsspel så blir det inget köp.

Visa signatur

Arne Berg

Permalänk
Medlem
Skrivet av zparta:

Skrivet av Ase:

Tyvär tycker jag också att det ser ut så

Kanske kan tyckas eftersom det är DICE som utvecklat det och spelet använder frostbite 3. En vild gissning.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Kanske kan tyckas eftersom det är DICE som utvecklat det och spelet använder frostbite 3. En vild gissning.

Tycker ändå dom kunde haft lite mer fantasi, Star Wars är så mycket mer än en shooter, ta The Force Unleashed t.ex där har du Star Wars spel som gör sin rätt!

Visa signatur

Jag har dyslexi.

Permalänk
Avstängd

Det ser inte så jävla kul ut faktiskt..

Jag skippar spelet.

Permalänk
Medlem

fantastiska texturer.

Permalänk
Medlem

Och nej det var inte så jävla kul heller tyvärr.. Iaf inte dom 2 moddarna som man får spela i demot!
Ge mig BC2 istället med nya Frostbite istället!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kevve1:

Och bara för det så måste det se ut som en bf4 mod?

Det här spelet blir en flopp, DICE har gjort sitt.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av zparta:

Nej.

Permalänk
Medlem

Ser inte så värst intressant ut.
Känns lite för mycket shooter än vad jag trodde det skulle vara.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Proxmox: JMCD-12S4 \ 96GB RAM \ i5 12500 \ 25TB
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

tycker inte heller det ser så intressant ut... sen hatar jag origin spelet kommer ju inte till steam så det blir troligen inget köp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zparta:

Så länge känslan är där så...

Kommer garanterat testa det, men gissar på att det är samma spelstil som BF4, BF3, BFBC2, BF2... Jag saknar BF2142, det enda spelet där dom faktiskt försökte innovera samtidigt som BF1942 kärnan var där (till skillnad från sketna BF2).

Permalänk
Medlem

Spelet ser onekligen inte dåligt ut, men ser ut att kunna komma sakna lite på "djupet", dvs rent contentmässigt. Jag kommer att vänta lite efter release för att få se ordentligt vad spelet faktiskt kommer med och hur fort t.ex en bana eller ett specifikt spel-läge blir enformigt. Jag personligen hoppade över BF4 för det kändes alldeles för mycket som ett BF3 reskin. Jag hoppas mer att SW:BF är mer än bara ett BF4 reskinned, jag vill ha lite mer än så.

Känns tveksamt vid det här laget men det återstår väl att se,

Visa signatur

"Rock's longest, strangest trip, the Grateful Dead."

Permalänk
Medlem
Skrivet av zparta:

Tycker ändå dom kunde haft lite mer fantasi, Star Wars är så mycket mer än en shooter, ta The Force Unleashed t.ex där har du Star Wars spel som gör sin rätt!

Har du spelat något av Battelfront spelen förut? asså det är ju ett shooter spel. Sen tror jag inte just i den här serien, är att dom kan inte sticka ut allt för mycket från dom två första spelen. jag sitter då och väntar på en ny version av star wars empire at war.

Permalänk
Medlem

Detta spelet kommer va så ofärdigt när det kommer. Tänk er allt gnäll man kommer få se på forumen om buggar o kraschar . Blir ett köp 1 månad efter release . Spelet kommer vara i betastadie vid release och man kommer inte ens kunna köra spelet vid midnatt.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Hur tankar man ner detta modet till Battlefield 4?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA DEN VAR BRA!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Inaktiv

Ser ju bara så dööööötråkigt ut som Emil brukar säga på sin typiska Östgötska dialekt. Vill jag leka krig så spelar man ARMA.

Permalänk
Skrivet av M1NT:

Jag skippar spelet.

Jag tror det kommer bli fail, EA förstör ju alla spel nu för tiden.

Det ser skittråkigt ut, jämför med Planetside 2 https://www.youtube.com/watch?v=aQ65goFZ-64

Fan kommer ju inga bra spel nu för tiden, känner fan på mig att star citizen kommer floppa också när det kommer ut om 5 år...

Aja får fortsätta spela planetside 2 tills något bra kommer, har ni inte testa, så förlorar ni inget å testa, det är gratis och bara cosmetics som kostar irl cash.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Avstängd

mjölka mjölka mjölka.....

Permalänk
Medlem

Haha medlemmarna på bitterclockers slår till igen

Har inte köpt spel på ett tag så detta är värt en chansning!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shady:

Har du spelat något av Battelfront spelen förut? asså det är ju ett shooter spel. Sen tror jag inte just i den här serien, är att dom kan inte sticka ut allt för mycket från dom två första spelen. jag sitter då och väntar på en ny version av star wars empire at war.

Där ser man, ett Star-Wars RTS jag har missat helt och hållet. Det får jag spana in!

Permalänk
Medlem

Dom borde ha gjort en mod till BF4 istället!

Tyvärr, blir inget Battlefront för mig. Kommer nog floppa som Hardline.

Visa signatur

B450 Aorus Elite - AMD Ryzen 5 3600X - GeForce RTX 2060

Permalänk
Medlem
Skrivet av M1NT:

Jag skippar spelet.

Håller med. Sett lite filmer på Youtube och det ser förjävla tråkigt ut. Ett battlefield med star wars texturer i tredjeperson utan några intressanta tillskott. Kanske är roligare att spela själv dock... vad vet jag.

Vad jag önskat så vore det en BRA single player och ett slagfält som är någorlunda sömlöst mellan ground och space. Men vad jag fattat det som så finns inte ens rymdkrig med.. kommer väl i nån dlc.

Permalänk
Skrivet av deginho:

Dom borde ha gjort en mod till BF4 istället!

Tyvärr, blir inget Battlefront för mig. Kommer nog floppa som Hardline.

Ge mig BF5

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Säga vad man vill om gameplay, men det är ju jävligt snyggt.

Kommer dock inte lira då Star Wars inte är min grej

Visa signatur

Grubblare