Permalänk

Dejtingsida

Hej!

Jag har skapat en ny dejtingsida med namnet LoveMeEndless.com och jag hade gärna velat ha lite tips och konstruktiv kritik om jag ska tillsätta någonting eller göra någon förändring som ni hade tyckt vara lämplig. Såklart är det helt kostandsfritt att bli medlem på sidan och man kan använda sig av de flesta funktioner utan att det kostar ett öre.

Jag skulle även uppskatta tips på hur jag kan marknadsföra sidan med relativt små ekonomiska resurser.

Tack på förhand!

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Medlem

Mobilstöd?

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Skrivet av FlashTec:

Mobilstöd?

Sidan kan ju självklart visas på telefoner precis som på datorn men jag har ingen dedikerad mobilsida. På sikt tänker jag bygga en app till sidan så att det blir lättare att använda den på telefoner.

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevinkingeen:

Sidan kan ju självklart visas på telefoner precis som på datorn men jag har ingen dedikerad mobilsida. På sikt tänker jag bygga en app till sidan så att det blir lättare att använda den på telefoner.

en stor brist är att man inte kan radera sitt konto i inställningar.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Ehm, inte för att jag är en expert på engelska men är inte översättningen typ "Älska mig ändlös"? Borde inte det korrekta namnet vara Love Me Endlessly?

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Skrivet av Litenskit:

Ehm, inte för att jag är en expert på engelska men är inte översättningen typ "Älska mig ändlös"? Borde inte det korrekta namnet vara Love Me Endlessly?

Jag vet att det inte är 100% grammatiskt korrekt men jag var tvungen att förkorta namnet något och tyckte inte att det var ett så stort fel iallafall.

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Medlem

Ändra namnet, Love Me Endless osar inte bra! Love Me Endlessly som sagt. Annars bör du byta namn helt.
Endless används när du vill beskriva ett annat ord typ, love. Endless Love.

Sen om du vill verka någorlunda professionell så bör du fixa alla stavfel och grammatiska fel.
Några exempel från index-sidan.

"stöder för nuvarande " -> närvarande!
"LoveMeEndless är en modern online dejtingsida" -> ta bort online, helt onödigt att ha med det ordet då vi faktiskt besöker din sida via internet.

Logotypen var fiffig dock!

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify, Skärm: LG C2 oled, GPU: AMD 6950XT, CPU: Ryzen 5800X3D, M2: 1TB , SSD: 480GB, M2 1TB, PSU: Dark Power Pro 1500W, Mobo: ASUS TUF GAMING X570-PLUS, RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT, Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy, Tbord: Logitech MX Mech Mini, Hörlurar: BD DT1990 Pro, DT770 PRO, Superlux HD-668B, Sennheiser HD599 OS: Win11. AI: Tascam US-20x20, Monitorer: Yamaha HS7 x2.
Citera när ni svarar! :)

Permalänk
Medlem

Gör sidan responsiv!

En ny sajt måste funka bra i smartphones, så enkelt är det.

Visa signatur

EPoX 8RDA+, XP2500+, 2x256Mb PC3200 (DualCh), Club3D 9800PRO, Seagate 7200.7 160Gb 8Mb Limited edition

Permalänk
Skrivet av Wh1spY:

Ändra namnet, Love Me Endless osar inte bra! Love Me Endlessly som sagt. Annars bör du byta namn helt.
Endless används när du vill beskriva ett annat ord typ, love. Endless Love.

Sen om du vill verka någorlunda professionell så bör du fixa alla stavfel och grammatiska fel.
Några exempel från index-sidan.

"stöder för nuvarande " -> närvarande!
"LoveMeEndless är en modern online dejtingsida" -> ta bort online, helt onödigt att ha med det ordet då vi faktiskt besöker din sida via internet.

Logotypen var fiffig dock!

Tack för goda tips. Jag kommer att göra de förändringar du nämnde.

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk

Angående det här med mobilsidor, finns det någon statistik på hur många som besöker hemsidor på telefonen gentemot datorn?

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Medlem

Det behövs inte fler dejtingsidor men lycka till!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Kevinkingeen:

Angående det här med mobilsidor, finns det någon statistik på hur många som besöker hemsidor på telefonen gentemot datorn?

Finns en del statistik men den är väldigt spretig och säger allt från 36 % mobil[1] (25 % Android och 11 % Ios) till 5 % mobil[2]. Båda påstår att de analyserar data från massor av hemsidor. Sen varierar det rätt mycket beroende på målgrupp också.

[1] http://gs.statcounter.com/#all-os-ww-monthly-201501-201507
[2] http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaimor:

Det behövs inte fler dejtingsidor men lycka till!

Skickades från m.sweclockers.com

+1

Lycka till!

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk

Tack till alla som har tittat på sidan och gett synpunkter. Ni får gärna registrera er på sidan, det kostar ingenting.

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Medlem

ja men vad är vitsen? utbudet kommer ju vara väldigt lågt då är det väl bättre gå till nån som har flera hundra tusen medlemmar redan? eller vill du tjäna pengar på sidan kanske ?