Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Corsair Obsidian 650D, lätt moddat

Permalänk
Medlem

Corsair Obsidian 650D, lätt moddat

Jag säljer mitt gamla chassi billigt: Corsair Obsidian 650D Mid-tower.

Chassit är aningen modifierat: dockan som satt fram i toppen är bortplockad. (se bild) Även den (usla) fläktkontrollern som satt där är borta. Pga. detta säljer jag det billigt. I övrigt är chassit komplett och i bra skick. Det har inga synliga skador. Det följer även med 2 st Corsair 200 mm fläktar.

Chassit är till exempel lämpligt för någon som vill ha ett chassi att modda för att bygga in något i toppen. Kanske en fläktkontroller och fillport för en vattenkyld rigg?

Chassit finns för påseende och upphämtning centralt i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Haha mitt gamla chassi saknade också den där lilla toppen delen. Om USB portarna och allt fungerar så kan jag hämta den imorgon.

Permalänk
Avstängd

Köper!! Skicka pm så kan vi komma fram till hur det kan fraktas!
Kan lägga på en liten slant om det är för lite pengar för att du ska orka skicka det!

Permalänk
Avstängd

Såg nu att du skrev upphämtning.. Ska se om jag kan lösa det på något sätt! :/

Permalänk

@joppe_k Köper om jag får. Kan lägga 160 kr och hämta den på torsdag i Stockholm. Men så att vi är på samma sida, saken bakom luckan är borta och luckan själv är bortplockad men inte kastad?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | Sapphire R9 280

Permalänk

Bjuder 180 och kan hämta i Stockholm

Visa signatur

Ryzen 5600X @4.65GHz, Noctua NH-U14S, 16GB Corsair LPX DDR4 2666MHz, MSI MAG B550 TOMAHAWK, MSI 1080 Gaming X 8GB

Permalänk
Permalänk
Medlem

Melinho2895 har fått ett pm.

För att klargöra: luckan och dockan som satt i toppen finns inte kvar alls. Så den som köper chassit får se till att fylla hålet med nåt annat. I övrigt funkar chassit. Även IO-portarna i fronten funkar.

Permalänk
Medlem

@joppe_k:

Bjuder 200:- om det finns kvar. Kan hämta imorgon kväll i så fall.

Mvh Tommy

Permalänk
Medlem

Tack för intresset i tråden!

Chassit är sålt vid det här laget.