Permalänk

Ingen pingvinstång?!?!

Vad är nu detta Inet? Har varit en trogen kund hos er sen mitt första datorköp hos er 2010 på denna tiden har jag gjort 17 individuella beställningar av er. 16 av dessa har jag fått minst en pingvinstång! Nu beställde jag en ganska stor order på 12.000kr och inte en enda pingvinstång! Nu är jag allt besviken <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av spicy_mama:

Vad är nu detta Inet? Har varit en trogen kund hos er sen mitt första datorköp hos er 2010 på denna tiden har jag gjort 17 individuella beställningar av er. 16 av dessa har jag fått minst en pingvinstång! Nu beställde jag en ganska stor order på 12.000kr och inte en enda pingvinstång! Nu är jag allt besviken <3

Jag fick en förrförra veckan :/

Permalänk
Skrivet av addek83:

Jag fick en förrförra veckan :/

Ja att det ska vara såhär i dagen Sverige

Permalänk
Medlem
Skrivet av spicy_mama:

Ja att det ska vara såhär i dagen Sverige

Detta är ju helt förkastligt! Inet, ni har förlorat en trogen kund.

Permalänk
Medlem

Fått en på mina tre senaste beställningar, verkligen världens i-landsproblem men visst blir man lite ledsen när det inte ligger någon i lådan

Permalänk
Medlem
Skrivet av spicy_mama:

Vad är nu detta Inet? Har varit en trogen kund hos er sen mitt första datorköp hos er 2010 på denna tiden har jag gjort 17 individuella beställningar av er. 16 av dessa har jag fått minst en pingvinstång! Nu beställde jag en ganska stor order på 12.000kr och inte en enda pingvinstång! Nu är jag allt besviken <3

Jag fick en stång senast trots att beställningen var liten. Kanske finns det någon allmän rättviseombudsman du kan klaga hos?

Visa signatur

be quiet! Dark Base 900 | Asus X-79 Deluxe | i7 4930K@4.4GHz | Corsair Dominator 16GB | RTX 2070 | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Corsair AX 860W

Permalänk
Skrivet av Staropramen:

Jag fick en stång senast trots att beställningen var liten. Kanske finns det någon allmän rättviseombudsman du kan klaga hos?

Ska ta detta till högsta instans om det så behövs!

Permalänk
Medlem

Kom till @Komplett, jag fick TRE klubbor på sista ordern och det var bara en vara, ett demo-ex no less!

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Besvikelsen är stor när man öppnar paketet och godiset saknas.

Inte så roligt när man citronstänger heller IMO! Men allt går ned!

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem

Tyskarna är bättre på detta. Fick en hel plastburk med vingummi när jag köpte en liten kylkompressor till datorn.

Visa signatur

Grundregel för felsökning: Bryt och begränsa.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §3.4 (tråden saknar diskussionsvärde)*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...