Stora grafikproblem i V.A.T.S

Permalänk
Medlem

Stora grafikproblem i V.A.T.S

Började precis spela och det första som slår mig är att V.A.T.S inte går att använda alls eftersom det ser ut så här:

Har fibblat runt med inställningarna men inget verkar göra någon skillnad. I övrigt verkar allt fungera som det ska.

Kan väl tillägga att jag spelar på en iMac via BootCamp (Win 7) men det har aldrig varit några problem med liknande saker tidigare. Flyter på i ok framrate i övrigt.

Permalänk
Medlem

Ingen som upplever liknande fenomen? Är dessvärre ospelbart så här :-/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nä det fungerar bra för mig. Kör Win 10.

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

Funkar bra för mig i Win10.

Permalänk
Medlem

Har du provat uppdatera grafikdrivrutiner?

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av PointMan:

Har du provat uppdatera grafikdrivrutiner?

Japp, de är uppdaterade till de senaste :-/ Tycker inte det borde vara något strul för att det körs via bootcamp. Macen är ju i grund och botten en PC så... Hittar ingen med liknande problem heller när jag googlar.. Weird :-/

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrOrsh:

Ingen som upplever liknande fenomen? Är dessvärre ospelbart så här :-/

Skickades från m.sweclockers.com

ÄH. Du får låta bli å använda vats så mycket, var tacksam för att du har bra FPS istället.. De är värre å spela utan!

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför det ser ut så här för mig?