Acer 34" Predator X34 G-Sync Curved

Permalänk
Medlem

Acer 34" Predator X34 G-Sync Curved

Hej,

skulle ni möjligen kunna forska lite mer om när denna skärm kommer in i lager?

http://www.inet.se/produkt/2205428/acer-34-predator-x34-g-syn...

Mvh

Permalänk
Medlem

Varför ska vi forska åt dig? Gör det själv!

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedZi:

Varför ska vi forska åt dig? Gör det själv!

Då han la tråden i Inet delen så antar jag att han syftade på Inet gubben som hänger här på forumet:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av mYthos:

Hej,

skulle ni möjligen kunna forska lite mer om när denna skärm kommer in i lager?

http://www.inet.se/produkt/2205428/acer-34-predator-x34-g-syn...

Mvh

Står ju ett preliminärt datum på deras sida

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem

@nakphud: Ahhhhhhh (: den lilla detaljen missade jag...

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Inet
Skrivet av mYthos:

Hej,

skulle ni möjligen kunna forska lite mer om när denna skärm kommer in i lager?

http://www.inet.se/produkt/2205428/acer-34-predator-x34-g-syn...

Mvh

Skrivet av Stoff3th3m4n:

Står ju ett preliminärt datum på deras sida

Datumet på hemsidan är det senaste vi har fått från Acer. Händer tyvärr ofta att det blir förseningar så se det som ett preliminärt datum..

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Datumet på hemsidan är det senaste vi har fått från Acer. Händer tyvärr ofta att det blir förseningar så se det som ett preliminärt datum..

Jepp tänkte bara om det kommit någon ny information då det börjar närma sig.
Tack och bock för snabbt svar. o/

Permalänk

Inet har skjutit upp leverans till 2015-11-27 på hemsidan. Suck. Stön. Stånk. =(

Fråga till Inet: är detta nu äntligen ett bekräftat leveransdatum från Acer, eller gissar de bara en gång till?

....Man har liksom suttit här och möglat sen i September då Acer först lovade att de skulle leverera den?

Visa signatur

CPU: I7 4790K@4,8 Ghz | MB: ASUS Maximus ranger VII |RAM: Adata 16GB 1600 Mhz |GPU: 2X ASUS GTX 980Ti STRIX DirectCUIII SLI |PSU: Corsair AX1200i | Kylare: Corsair H100i | SSD: Samsung SSD 840 EVO 256GB | Tangentbord: Corsair K95 RGB | Razer Orbweaver keypad | Mus: Logitech MX Master | Hörlurar: Sony MDR-1RBT | Monitor: Acer XB280HK G-sync 3840x2160, Acer Predator X34 3440x1440
Mitt galleri: "The Pixel collider V1.5"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finurliig:

Inet har skjutit upp leverans till 2015-11-27 på hemsidan. Suck. Stön. Stånk. =(

Fråga till Inet: är detta nu äntligen ett bekräftat leveransdatum från Acer, eller gissar de bara en gång till?

....Man har liksom suttit här och möglat sen i September då Acer först lovade att de skulle leverera den?

Håller med, man blir nästan gråtfärdig :/

För någon vecka sedan stod det 2015-10-25 och jag tänkte wow snart så 😃
Förra veckan ändrades det till 2015-10-20 och jag jublade 👏👏
Igår blev det 2015-11-27 och jag blev vansinnig 😡😈

Permalänk
Inet
Skrivet av Finurliig:

Inet har skjutit upp leverans till 2015-11-27 på hemsidan. Suck. Stön. Stånk. =(

Fråga till Inet: är detta nu äntligen ett bekräftat leveransdatum från Acer, eller gissar de bara en gång till?

....Man har liksom suttit här och möglat sen i September då Acer först lovade att de skulle leverera den?

Skrivet av Pathway:

Håller med, man blir nästan gråtfärdig :/

För någon vecka sedan stod det 2015-10-25 och jag tänkte wow snart så 😃
Förra veckan ändrades det till 2015-10-20 och jag jublade 👏👏
Igår blev det 2015-11-27 och jag blev vansinnig 😡😈

Det här blir lite komplicerat men så här ligger det till:

Första leveransen var beräknad att landa i dagarna men har blivit uppskjuten till 5/11. Vår nästa leverans har fått ett preliminärt datum 27/11.

Varför det står 27/11 på hemsidan är för att hela första leveransen har gått åt till förbeställningar. Så, har du/ni en order inneliggande hos oss så kommer ni förhoppningsvis få leverans i början på november. Lägger ni en order idag så kommer det preliminärt mot slutet på november.

Vi beställer dessa direkt från Acer så tyvärr inte så mycket vi kan göra än att invänta leverans..

Det här med månader är svårt.
Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Det här blir lite komplicerat men så här ligger det till:

Första leveransen var beräknad att landa i dagarna men har blivit uppskjuten till 5/11. Vår nästa leverans har fått ett preliminärt datum 27/11.

Varför det står 27/11 på hemsidan är för att hela första leveransen har gått åt till förbeställningar. Så, har du/ni en order inneliggande hos oss så kommer ni förhoppningsvis få leverans i början på oktober. Lägger ni en order idag så kommer det preliminärt mot slutet på oktober.

Vi beställer dessa direkt från Acer så tyvärr inte så mycket vi kan göra än att invänta leverans..

Ååh! Kanon, det låter bra
Jag har en innestående order sen en månad drygt 😀

Permalänk

@Inet: så om man till exempel har en bokning i butik .....

.... så får man en tidig julklapp den femte november? Vet inte om du kan kolla mot bokningsnummer på det sättet, men....

Visa signatur

CPU: I7 4790K@4,8 Ghz | MB: ASUS Maximus ranger VII |RAM: Adata 16GB 1600 Mhz |GPU: 2X ASUS GTX 980Ti STRIX DirectCUIII SLI |PSU: Corsair AX1200i | Kylare: Corsair H100i | SSD: Samsung SSD 840 EVO 256GB | Tangentbord: Corsair K95 RGB | Razer Orbweaver keypad | Mus: Logitech MX Master | Hörlurar: Sony MDR-1RBT | Monitor: Acer XB280HK G-sync 3840x2160, Acer Predator X34 3440x1440
Mitt galleri: "The Pixel collider V1.5"

Permalänk
Medlem

Hmm nu står det 2015-11-05
Har då inte alla i den leveransen "tingats" till förbeställningar?

Positivt i så fall 😀

Permalänk
Medlem

Gissa vad som är på väg? 😀

Permalänk
Medlem

Tjena.

Tittar själv på denna skärm, ni som har fått den vad är era erfarenheter av den ?

Mvh
Jonas Lillman

Permalänk
Medlem

Jag köpte en igår av Inet och hittils är jag väldigt nöjd.
G-sync funktionen är ju nice och mitt exemplar går hela vägen till 100Hz i överklockning.

bilden var lite för varm för min smak i början men det fixades snabbt.

+ Stor
+ Snyggare än ASUS pg348q
+ stabil fot

- Fruktansvärt dåligt meny system på skärmen
- Pris

Permalänk

Fick hem min idag.

Får upp den i 90hz, 95hz flimrar och 100hz går inte alls.

Så det blir tyvärr en retur.

Hoppas ni har mer tur!

Permalänk

Nu har jag en liten fråga ang denna skärm...

Vad är det för skillnad mellan X34A och X34bmiphz (senaste modellen verkar vara den ni har?)

Vet ni om alla fel som det pratats om sen denna skärm kom, har åtgärdats till de som levereras idag?

(mina frågor är riktade till Inet, men har andra här (fakta)svar så går det lika bra)

Permalänk
Inet
Skrivet av The mozZe:

Nu har jag en liten fråga ang denna skärm...

Vad är det för skillnad mellan X34A och X34bmiphz (senaste modellen verkar vara den ni har?)

Vet ni om alla fel som det pratats om sen denna skärm kom, har åtgärdats till de som levereras idag?

(mina frågor är riktade till Inet, men har andra här (fakta)svar så går det lika bra)

Senaste modellen går att "swivla", alltså vrida fram/tillbaka och höger/vänster. I övrigt ska det vara samma skärm!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Och vilken modell är den senaste?
Så för mig som ska ha den på väggfäste har det absolut ingen betydelse?

Permalänk

@The mozZe: Om du inte ska använda stativet så kan du köpa vanliga X34:an. X34a~ är bara annan fot.

Kommer en om typ 6 månader som ska vara garanterad 100 hz också, men dom når i princip 100 redan nu....... Iaf den jag har, funkade bara med 95 hz först, sen när jag testa igen 1 vecka senare med nya drivers och hade startat om datorn va de inga problem köra 100 hz.

Kört det nu 5 månader på 100 hz. Inte haft några problem alls med skärmen.

X34:an har ju gått ner i pris med nu från 13.000 till 11.500~ så jag hade köpt den! Den är helt underbar

Köpte min på julafton då electroworld hade rea på just julafton bara för 10.875 kronor, fick hem den 15 januari.

Va inne på 3 skärmar innan, men ultrawide är så jävla mycke bättre än köra 3 skärmar~

Visa signatur

nVidia Titan X (Pascal), Intel i9 9900K, 32 GB DDR4@3200 MHZ, Samsung 970 EVO 1TB, Asus Maximus Gene XI.

Acer Predator X34, Logitech G900, G513, G13, G933.
Creative GigaWorks S750 - 7.1 högtalare