Permalänk
Avstängd
Skrivet av fufuheo:

Fast 290X når inte samma frekvenser...

Nej, men 390X kostar generellt 1500kr mer än 290X just nu och för samma pris så är 290X bra mycket bättre än 390.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem
Skrivet av chipw00t:

Nej, men 390X kostar generellt 1500kr mer än 290X just nu och för samma pris så är 290X bra mycket bättre än 390.

Det är jag inte helt säker på... Det jag påpekade var att "290X på samma frekvenser preseterar bättre än 390" är ett ganska konstigt argument.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fufuheo:

Det är jag inte helt säker på... Det jag påpekade var att "290X på samma frekvenser preseterar bättre än 390" är ett ganska konstigt argument.

Spelar ingen roll om 390 klockar högre än 290X, om det är det du menar. Ett maximalt överklockat 390 presterar lite över ett stock 390X och ett lagom överklockat 290X presterar då bättre än ett maximalt överklockat 390 i och med att 290X och 390X i princip är samma kort.

Dessutom så går ju ett lagom överklockat 290X svalare och tystare än ett maximalt överklockat 390.

Nåja. Det är nog smaksak sist och slutligen. Skillnaderna mellan 290/290X och 390/390 är inte så enorma. Handlar om ~5 FPS i spel.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem
Skrivet av chipw00t:

Spelar ingen roll om 390 klockar högre än 290X, om det är det du menar. Ett maximalt överklockat 390 presterar lite över ett stock 390X och ett lagom överklockat 290X presterar då bättre än ett maximalt överklockat 390 i och med att 290X och 390X i princip är samma kort.

Bevisa det.

Skrivet av chipw00t:

Dessutom så går ju ett lagom överklockat 290X svalare och tystare än ett maximalt överklockat 390.

Nåja. Det är nog smaksak sist och slutligen. Skillnaderna mellan 290/290X och 390/390 är inte så enorma. Handlar om ~5 FPS i spel.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fufuheo:

Bevisa det.

Ok.

SweC's test av 390 Nitro överklockat till 1145/1700:

13413 grafikpoäng

Mitt 290X överklockat till 1120/1600:

13433 grafikpoäng.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av fufuheo:

Det är jag inte helt säker på... Det jag påpekade var att "290X på samma frekvenser preseterar bättre än 390" är ett ganska konstigt argument.

Vad är det som är konstigt med det?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Fast det där håller ju inte. Du jämför bara två kort.

Permalänk
Hedersmedlem

Med den skillnaden skulle inte jag bråka om vilket som var bäst/snabbast, då båda korten är jämnsnabba, iaf i detta "test". I de flesta tester på senare tid så ligger dessa båda kort väldigt nära så att det skulle vara något annat än priset som avgör finns inte.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Väldigt trevlig läsning! Inte varje dag man kan följa en tråd så här många sidor utan att de spårar ut nu för tiden när de handlar om "vilket är bäst"
Lär mig skit mycket om allt bakomliggande med grafikkort!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fufuheo:

Fast det där håller ju inte. Du jämför bara två kort.

Men... Jag bevisade ju nu min tes? 290X med lagom överklockning är snabbare än maximalt överklockat 390. Borde ju vara upp till dig att motbevisa mig nu.

Skrivet av Jalle64:

Med den skillnaden skulle inte jag bråka om vilket som var bäst/snabbast, då båda korten är jämnsnabba, iaf i detta "test". I de flesta tester på senare tid så ligger dessa båda kort väldigt nära så att det skulle vara något annat än priset som avgör finns inte.

Nej, skillnaderna är inte stora.

Kan köra på 1150 core och möjligen mer med mitt 290X och SweC kunde ju bara få upp 390 Nitro till 1145. Ville mest visa att 290X är snabbare lagom överklockat än vad 390 är maximalt överklockat.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Jalle64:

Med den skillnaden skulle inte jag bråka om vilket som var bäst/snabbast, då båda korten är jämnsnabba, iaf i detta "test". I de flesta tester på senare tid så ligger dessa båda kort väldigt nära så att det skulle vara något annat än priset som avgör finns inte.

Skrivet av chipw00t:

Men... Jag bevisade ju nu min tes? 290X med lagom överklockning är snabbare än maximalt överklockat 390. Borde ju vara upp till dig att motbevisa mig nu.

Nej, skillnaderna är inte stora.

Kan köra på 1150 core och möjligen mer med mitt 290X och SweC kunde ju bara få upp 390 Nitro till 1145. Ville mest visa att 290X är snabbare lagom överklockat än vad 390 är maximalt överklockat.

Slutpoängen är väl huruvida TS ska köpa ett 390 eller 290x.

Eftersom 290x är billigare så argumenterar jag för det kortet men i sina standardutförande är dom väldigt lika i prestanda, det står ju klart. 290x är ju det billigare kortet för tillfället så för mig är det valet enkelt, prestandaskillnaden är för liten helt enkelt.

Sen debatterades huruvida 8GB VRAM gör någon reell skillnad, där argumenterar jag också för 290x eftersom 390 är ett för klent kort för att dra nytta av 8GB. I alla fall inom överskådlig framtid.

Blandar man in överklockning i debatten så vinner ju 290x också.

Är man väldigt känslig angående strömförbrukning och värme så är väl 390 enda gången det kan vara värt sitt premium. Enligt min åsikt.

TS verkar å andra sidan ha övergett denna tråden för ganska längesen.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av chipw00t:

Men... Jag bevisade ju nu min tes? 290X med lagom överklockning är snabbare än maximalt överklockat 390. Borde ju vara upp till dig att motbevisa mig nu.

Nej, du bevisade bara att ditt 290X är snabbare än sweclockers 390. För att det ska få någon som helst relevans måste du ha med fler tester.
Min kompis brorsars kusins 390 klockar till 2Ghz. Du förstår problemet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Vad är det som är konstigt med det?

Eftersom att korten klockar olika.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fufuheo:

Nej, du bevisade bara att ditt 290X är snabbare än sweclockers 390. För att det ska få någon som helst relevans måste du ha med fler tester.
Min kompis brorsars kusins 390 klockar till 2Ghz. Du förstår problemet.

Dom är väldigt likadana i prestanda och det kan ju vara så att vissa 290X överklockar sämre/bättre och att vissa 390 överklockar sämre/bättre.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem
Skrivet av chipw00t:

Dom är väldigt likadana i prestanda och det kan ju vara så att vissa 290X överklockar sämre/bättre och att vissa 390 överklockar sämre/bättre.

Precis, därför måste du använda flera olika tester på flera olika kort och dra ett genomsnitt av den maximala frekvensen på 290X respektive 390 för att kunna bevisa något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fufuheo:

Precis, därför måste du använda flera olika tester på flera olika kort och dra ett genomsnitt av den maximala frekvensen på 290X respektive 390 för att kunna bevisa något.

Nu tycker iaf jag att du argumenterar på en pinsam nivå. Tror du swec testar 100 olika 390 innan dom för in den modellen i prestandaindex? Dom testar ett av varje modell..
Nu är alltså bevis framlagt att 290x överclockat är snabbare än 390 överklockat så lägg fram bevis på motsatsen eller inse att du förlorade argumentet.

Stämmer det alltid att 290x är snabbare? Nej. Stämmer det nog ofta för att kunna säga att så är fallet? Förmodligen.

Med din logik kan man inte säga att 980ti är snabbare än mitt 280x för man har inte testat alla som finns.

/M

Visa signatur

13700KF, RTX 3080ti, Arctic Freezer 360, 16GB b-die 3866-15-15-15, 1TB 970 Evo+28TB snurrdisk, Phanteks P400a, Samsung 34" Odyssey G5 C34G55T.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikaelmannen:

Nu tycker iaf jag att du argumenterar på en pinsam nivå. Tror du swec testar 100 olika 390 innan dom för in den modellen i prestandaindex? Dom testar ett av varje modell..

Fast där sker ju ingen variation mellan modellerna så där är det helt enkelt irrelevant. Alla presterar lika dant på standardfrekvenser, men om de dock skulle ha med överklockade resultat så kan man egentligen inte dra några slutsatser av dem eller för den delen jämföra med överklockningsmöjligheter med andra grafikkort om man inte läser många tester och kollar genomsnittlig överklock.

Skrivet av Mikaelmannen:

Nu är alltså bevis framlagt att 290x överclockat är snabbare än 390 överklockat så lägg fram bevis på motsatsen eller inse att du förlorade argumentet.

Det är ganska stor skillnad på hur mycket olika exemplar överklockar. För att kunna dra några slutsatser måste man testa hur högt ett antal (ja, 10+) slumpmässigt valda kort överklockar och sedan köra ett 290X och ett 390 på den genomsnittliga maxöverklocken och sedan jämföra benchmarks. Särskilt när det är så liten skillnad blir det väldigt konstingt att bara använda ett exempel. Typ som att bara fråga en person i en opinionsundersökning och sedan bli förvånad över hur mycket ett parti har vuxit. Riktigt usla bevis helt enkelt.

Skrivet av Mikaelmannen:

Stämmer det alltid att 290x är snabbare? Nej. Stämmer det nog ofta för att kunna säga att så är fallet? Förmodligen.

Jag har bara fått ett exempel hittils. Är det det du kallar för "ofta"?

Skrivet av Mikaelmannen:

Med din logik kan man inte säga att 980ti är snabbare än mitt 280x för man har inte testat alla som finns.

/M

Öhh, jo. Om man testar tillräckligt många av 280X och 980Ti så att man kan dra ett hyfsat säkert genomsnitt så kan man säga det.

Permalänk
Skrivet av robsen:

Du är väl medveten om att innan du ens kommer upp i 2/3 delar av VRAM användningen av dessa 8GB så kommer GPU:n vara för klen. Så det är waste med minne såvida du inte gillar att spela med 15 fps aka slideshow i hög upplösning. Nyare kort betyder inte alltid att det är bättre, ingen som har uppmärksammat amd:s rebrands på 2xx & 3xx serien?

Hur tänkte du där?

För det första är det inte rebrand, det är refresh, läs på om skillnaden om du inte vet den.

Sen så har VRAM och grafikprocessor ungefär lika stor korrelation som ditt vanliga RAM och din processor. Det används för att lagra data som processorn behöver snabb tillgång till under körning. Idag går fler och fler speltillverkare från att lägga trycket mot grafikprocessorn till att på effektiva sätta ladda in och fylla VRAM med rätt grejer. Så att ha mer VRAM är definitivt en framtidssäker satsning.

Precis som på CPU sidan så håller utvecklingen på GPU sidan på att plana ut. Prestandan ökar mindre och mindre för varje generation som kommer och man måste helt enkelt hitta andra sätt att effektivisera grafiken på, både på hårdvaru och mjukvaru sidan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop:
Chassi: Fractal Design Define R3 Vit || Moderkort: ASUS Z97-E || Processor: Intel Core i5 4690K @ 3.5GHz || RAM: Corsair 16GB @ 1600MHz || Grafikkort: MSI Radeon R9 390 8GB Gaming @ 1920x1080 || Hårddiskar(SATA): 6.25TB, 500GB internal SSD, 750GB internal @ 7200RPM, 1TB internal @ 7200RPM, 1TB external @ 5400RPM, 3TB external @ 7200 RPM || Kylning: Chassi 5 Stock, GPU Stock, CPU Stock || Nätaggregat: Chieftec Super Series 750W ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillzore:

Hur tänkte du där?

För det första är det inte rebrand, det är refresh, läs på om skillnaden om du inte vet den.

Sen så har VRAM och grafikprocessor har ungefär lika stor korrelation som ditt vanliga RAM och din processor. Det används för att lagra data som processorn behöver snabb tillgång till under körning. Idag går fler och fler speltillverkar från att lägga trycket mot grafikprocessorn till att på effektiva sätta ladda in och fylla VRAM med rätt grejer. Så att ha mer VRAM är definitivt en framtidssäker satsning.

Precis som på CPU sidan så håller utvecklingen på GPU sidan på att plana ut. Prestandan ökar mindre och mindre för varje generation som kommer och man måste helt enkelt hitta andra sätt att effektivisera grafiken på, både på hårdvaru och mjukvaru sidan.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, det stämmer det är en refresh inte en rebrand vilket jag rättade till. Vilket blev påpekat tidigare i tråden men utgår från att du inte har läst dem inläggen.

Precis som du säger har VRAM och GPU lika stor korrelation som CPU och RAM, det är ingen som har sagt motsatsen. Vad som har poängterats åter och åter i denna tråd är att GPU:n i 390:n inte kommer ha tillräckligt med kräm den dagen då vi kommer upp i 8GB VRAM användning. Eftersom du drog kopplingen mellan CPU och RAM så vill jag dra fram ett exempel som både styrker mitt och ditt påstående.

Föreställ dig ett scenario som utspelar sig 10 år tillbaka i tiden. Du har en Intel Pentium 4 och vill framtidssäkra din burk med 16GB ram. Vad du inte tänker på är att när dagen är kommen och dessa 16GB kommer till nytta så är din P4 vara för långsam för att bearbeta all information som ligger i ram, vilket betyder att flaskhalsen INTE är RAM utan det är CPU:n.

Samma gäller VRAM, det är poängen som många av oss i tråden försöker få fram. Så när dagen väl är kommen och 8GB blir nödvändigt så är det INTE VRAM som är flaskhalsen utan GPU:n.

You get it now?

Visa signatur

Motherboard: MSI Z170i Gaming Pro AC | CPU: Intel Core i5 6600K | CPU Cooler: Noctua NN-L9i | RAM: Corsair 8GB DDR4 2133Mhz Veng LPX RED | GPU: EVGA GTX 1060 SC 6GB | SSD: OCZ Trion 100 240GB | PSU: Integra SFX 450W | Case: Fractal Design Node 202

Screen: BenQ XL2420T 120HZ | Keyboard: Steelseries 6GV2 | Mouse: Steelseries Kana V2 | Headset: Kingston HyperX Cloud

Permalänk

Haha underbar tråd!!!

Jag hade nog valt 290x för att jag är en snål jävel!

Men sen presterar det ju bättre också

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Albinfiskare:

Haha underbar tråd!!!

Jag hade nog valt 290x för att jag är en snål jävel!

Men sen presterar det ju bättre också

Jag hade valt 290X på grund av att det presterar bättre.

Det roliga med mitt grafikkort är att det var ett 290 när jag köpte det. Kunde låsa upp det till 290X.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av fufuheo:

Eftersom att korten klockar olika.

Att klocka upp ett 290x i 1050 Mhz är knappast ett problem. Det kortet som säljs på Netonnet är dessutom klockat till 1010Mhz så skillnaden är rätt minimal, om man nu är rädd för att klocka så att säga.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Att klocka upp ett 290x i 1050 Mhz är knappast ett problem. Det kortet som säljs på Netonnet är dessutom klockat till 1010Mhz så skillnaden är rätt minimal, om man nu är rädd för att klocka så att säga.

Så du menar alltså att man ska jämföra ett 390 i stock med ett överklockat 290X? Rimligt.

Permalänk
Medlem

Vissa verkar inte förstå att 290 och 390 serien består av exakt samma GPU. Under samma frekvens så presterar dom lika där storleken eller timings på VRAM inte har någon inverkan, vilket det inte har i dom flesta spel idag.

290X är i samma frekvens snabbare än 390 på grund av att det har alla kluster i GPU'n aktiverade, precis som 390X.

Beroende på hur 390 klockar så kan jag dock tycka det är ett bättre val just på grund av att det har mer VRAM och eventuellt högre binning på chippen. Ska man dessutom köra Crossfire så är 390 serien ett otroligt bra val med 8GB VRAM som räcker till allt och lite till, och Crossfire skalar bättre än någonsin. Den enda nackdelen med 2, 3 eller 4 kort är kraven på nätagg, men det kan det vara värt.

Alla problem med multi-GPU lösningar kommer inom kort tid vara eliminerade tack vare nya API'er, och vi ser redan nu tendensen till hur mycket bättre det fungerar idag mot vad det gjort tidigare.

Visa signatur

[ AMD 7800X3D // EK-Block @ custom loop, 2x420mm ][ MSI B650 Tomahawk ][ 32GB G.Skill Z5 Neo @ DDR6000 CL28 1T ][ AMD 7900XTX @ custom loop ][ Corsair 750D // Corsair RM1000X ][ 2TB Samsung 990PRO M.2 SSD ][ Win10 PRO x64 ][ LG 34GN850 ]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 2good4you:

Vissa verkar inte förstå att 290 och 390 serien består av exakt samma GPU. Under samma frekvens så presterar dom lika där storleken eller timings på VRAM inte har någon inverkan, vilket det inte har i dom flesta spel idag.

290X är i samma frekvens snabbare än 390 på grund av att det har alla kluster i GPU'n aktiverade, precis som 390X.

Beroende på hur 390 klockar så kan jag dock tycka det är ett bättre val just på grund av att det har mer VRAM och eventuellt högre binning på chippen. Ska man dessutom köra Crossfire så är 390 serien ett otroligt bra val med 8GB VRAM som räcker till allt och lite till, och Crossfire skalar bättre än någonsin. Den enda nackdelen med 2, 3 eller 4 kort är kraven på nätagg, men det kan det vara värt.

Alla problem med multi-GPU lösningar kommer inom kort tid vara eliminerade tack vare nya API'er, och vi ser redan nu tendensen till hur mycket bättre det fungerar idag mot vad det gjort tidigare.

samma krets i grunden men fortfarande en "uppdatering" likt gamla hederliga 7970xt vs 7970xts där det senare klockade bättre vid liknande spänning och även minneskontrollen verkar vara uppdaterad då alla 3xx kort klarar minst 1600mhz vilket inte alla 2xx kort klarar.

refresh är en bra benämning då det inte är exakt samma kretsar utan endast likadana hårdvaru specs. sett till shaders rops. osv. men minnen och gpu klocka vid olika spänningar är ändrat

Visa signatur

AMD Ryzen 2700@4200 on AMD x370 with AMD Vega 64 ROG STRIX
Cpu kylare: Coolermaster Masterliquid 240
16Gb DDR4, Samsung Evo 850 512Gb
Konsol:Xbox One, New 3DS XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av astr84:

samma krets i grunden men fortfarande en "uppdatering" likt gamla hederliga 7970xt vs 7970xts där det senare klockade bättre vid liknande spänning och även minneskontrollen verkar vara uppdaterad då alla 3xx kort klarar minst 1600mhz vilket inte alla 2xx kort klarar.

refresh är en bra benämning då det inte är exakt samma kretsar utan endast likadana hårdvaru specs. sett till shaders rops. osv. men minnen och gpu klocka vid olika spänningar är ändrat

Därav begreppet binning som jag skrev

Visa signatur

[ AMD 7800X3D // EK-Block @ custom loop, 2x420mm ][ MSI B650 Tomahawk ][ 32GB G.Skill Z5 Neo @ DDR6000 CL28 1T ][ AMD 7900XTX @ custom loop ][ Corsair 750D // Corsair RM1000X ][ 2TB Samsung 990PRO M.2 SSD ][ Win10 PRO x64 ][ LG 34GN850 ]

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av fufuheo:

Så du menar alltså att man ska jämföra ett 390 i stock med ett överklockat 290X? Rimligt.

Nej. Har jag sagt det?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Till er som säger att 4GB VRAM är framtidssäkert: Rainbow Six: Siege har nyss fått en Ultra HD-patch, och använder man den drar spelet 5,6 GB VRAM.

Tror ni fortfarande att det bara är Dying Light, Shadow of Mordor och GTA V som gärna vill ha över 4GB? Tror ni fortfarande att inga spel under 2016 kommer att få Ultra HD-patchar?

Visa signatur

[AMD FX8350 BE @ 4GHz] - [Arctic Cooling Freezer 13] - [2 x 4096 MB 1600MHz Corsair] - [GA-970A-DSP3] - [Sapphire R9 390 Nitro 8GB] - [EVGA Supernova G2 750W] - [2TB Seagate Desktop + 3TB Toshiba + 2TB Samsung G3 Station + 480GB Toshiba SSD] - [BenQ MK 2442 23.6"] - [QPAD OM-75]

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av IshethZenunim:

Till er som säger att 4GB VRAM är framtidssäkert: Rainbow Six: Siege har nyss fått en Ultra HD-patch, och använder man den drar spelet 5,6 GB VRAM.

Tror ni fortfarande att det bara är Dying Light, Shadow of Mordor och GTA V som gärna vill ha över 4GB? Tror ni fortfarande att inga spel under 2016 kommer att få Ultra HD-patchar?

Det jag har sagt är att 4GB VRAM passar Hawaiis processorkraft bra. Att köra R6:Siege i UHD betyder att man måste ställa ner grafiken ganska kraftigt för att det ska flyta på.

Polarisera inte diskussionen. Självklart är det fint att ha mycket VRAM men det är inte köpargument i dagens läge om man kan få ett R9 290x för en billigare peng. Jag har iaf inte sagt något annat.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Skrivet av fyzzz61:

Finns en del annorlunda med 390(X), alla verkar komma med hynix ajr (vad jag har sett), har annorlunda timings och lite andra saker skiljer inuti biosen. Dem verkar också inte klocka lika långt som vissa 290(X) kort. Men man kan bios modifiera 290/290x och då har inte 390(X) en chans, http://www.3dmark.com/fs/6641212. Man kan troligen modifiera en 390(X) och då kan den kanske slå 290(X) igen.

Vad för biosmod pratar vi om?

Skickades från m.sweclockers.com