Permalänk
Medlem

Nån som har förbokat?
Man får visst beta nyckel då

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Nån som har förbokat?
Man får visst beta nyckel då

Har du Xbox One så är det en exklusiv beta i december.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Skrivet av mAster9:

Har du Xbox One så är det en exklusiv beta i december.

Nja tänkte till PC så klar.
men det står inget om nått exklusivt på deras hemsida, vad jag kunde se iaf.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Nja tänkte till PC så klar.
men det står inget om nått exklusivt på deras hemsida, vad jag kunde se iaf.

Bara tidsexklusivt, betan öppnar efter nyår till PS4 och PC.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

The Division har inte ens släppt och nu finns det snack om Ghost Recon Wildlands...

http://www.pcgamer.com/ghost-recon-wildlands-is-a-new-open-wo...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pushead85:

The Division har inte ens släppt och nu finns det snack om Ghost Recon Wildlands...

http://www.pcgamer.com/ghost-recon-wildlands-is-a-new-open-wo...

Vad har det med The Division att göra?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

@Kajlie: Det verkar som dom liknar varandra på många sätt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kajlie:

Vad har det med The Division att göra?

Skrivet av Pushead85:

@Kajlie: Det verkar som dom liknar varandra på många sätt...

Ser ut som The Division fast "wasteland" baserat ser intressant ut det också

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem

Någon som har koll ifall betan är igång till pc?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snauz:

Någon som har koll ifall betan är igång till pc?

Nop.
Dom har inte meddelat vilken datum betan kommer än.
Håll koll på deras twitter eller facebook.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kajlie:

Nop.
Dom har inte meddelat vilken datum betan kommer än.
Håll koll på deras twitter eller facebook.

Aight tack Kaj

Permalänk
Medlem

Vet inte vad man ska tycka om denna längre. Senaste gameplay ser så generiskt ut.

Permalänk
Medlem

Betan är mellan 29-31 januari, vilket de flesta förmodligen redan sett vid det här laget. Ska bli intressant att testa det över en LAN-helg.

Visa signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2
PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro M.2 NVMe 1TB
SSD2: Samsung 980 Pro M.2 NVMe 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon 27" IPS G-Sync Cooled by Noctua

Permalänk
Medlem

nVidia har skickat ut betanycklar.

Citat:

HÄMTA DIN KOD NU FÖR SLUTEN BETA-ÅTKOMST
NVIDIA® & Ubisoft® har gått samman för att ge bort betaåtkomstkoder för Tom Clancy’s The Division™! Under en begränsad tid kan du använda koden nedan och skriva in dig för åtkomst.

KOD: xxxxxx

Antalen är begränsade så agera snabbt. Du kommer att kunna förladda spelet den 26 januari 2016. Closed Beta (den slutna betan) börjar den 29 januari 2016 och slutar den 31 januari 2016.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Enligt mig så tappades intresset så fort man fick se faktiskt gameplay... Verkar vara ett grindigt fps utan några egentliga RPG element :-/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus 390z, intel i9 9900k @5GHz, RTX 3090, ddr4 32Gb @ 3200MHz, corsair AX860, samsung 840 evo 128Gb, samsung 850 evo 250Gb, BeQuiet dark base 900, custom loop (360+480 radiatorer)

Permalänk
Medlem
Skrivet av PV52:

Enligt mig så tappades intresset så fort man fick se faktiskt gameplay... Verkar vara ett grindigt fps utan några egentliga RPG element :-/

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tappade intresset så fort jag såg den lilla kartan och hörde svaret på AngryJoes fråga om det finns gillen, lol. Hade väntat mig en ny typ av "grandios-stads-MMO-shooter-med-spelar-factions" men det verkar bara vara ett litet coop spel för dig o ett par vänner.

Permalänk
Medlem

Var taggad på att köpa det tills jag såg senaste trailern. Sån jävla letdown

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | i5-4690k @ 4.4 | Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 16GB | Asus Z97-e | MSI GTX 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Jag tappade intresset så fort jag såg den lilla kartan och hörde svaret på AngryJoes fråga om det finns gillen, lol. Hade väntat mig en ny typ av "grandios-stads-MMO-shooter-med-spelar-factions" men det verkar bara vara ett litet coop spel för dig o ett par vänner.

Jo, de med, men gameplay var det som fick bägaren att rinna över fast de förstås, verkar ju som om de stora studiorna satsar mer tid, pengar och arbetskraft på hype och tomma löften, än att faktiskt göra tok grymma spel

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus 390z, intel i9 9900k @5GHz, RTX 3090, ddr4 32Gb @ 3200MHz, corsair AX860, samsung 840 evo 128Gb, samsung 850 evo 250Gb, BeQuiet dark base 900, custom loop (360+480 radiatorer)

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

nVidia har skickat ut betanycklar.

Jag fick en av dem också, men hade redan förbokat. Så jag testar det för att sen bestämma mig om det blir en avbokning eller om jag tror att jag kan ha nån behållning av spelet. Just nu pekar dock mycket på att Massive har gjort många felbeslut...

Ser betan som ett demo.

Visa signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2
PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro M.2 NVMe 1TB
SSD2: Samsung 980 Pro M.2 NVMe 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon 27" IPS G-Sync Cooled by Noctua

Permalänk
Medlem

Tycker allt ser jäkligt bra ut, för mig har jag ändrat mig till skillnad från er, från det sämre till det bättre. Jag längtar.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azureye:

Ser betan som ett demo.

"beta" är ju vad alla kallar ett demo numera ändå

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus 390z, intel i9 9900k @5GHz, RTX 3090, ddr4 32Gb @ 3200MHz, corsair AX860, samsung 840 evo 128Gb, samsung 850 evo 250Gb, BeQuiet dark base 900, custom loop (360+480 radiatorer)

Permalänk
Medlem
Citat:

Från JackFrags video.

NO PC FOOTAGE, only Xbox One (wasnt allowed to record PC footage.)
Played 15 minutes
The graphics look a lot better than the Xbox.
Doesn't look as good as old trailers (trash, clutter, ext.)
Complete HUD customization similiar to popular MMOs. HUD is modular
PC version has text chat and prox VOIP
Options - Everything you could need. Most devs are hardcore PC guys. Uncapped frame rate. Multi display support. Shadows/Fog/lens flair and so many more things.

Älskar att de verkligen gör det till ett PC spel. Bra jobbat Massive, speciellt med HUD customization. Man kan ändra på ALLT.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Permalänk
Medlem

Är det några här inne, som tänker spela det här? Isåfall så är jag intresserad över att kanske skapa ett team

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Är det några här inne, som tänker spela det här? Isåfall så är jag intresserad över att kanske skapa ett team

Jag hade tänkt lira det beroende på vad alla säger när de testat betan. Förmodligen får jag med mig några vänner också så då blir det nog roligare Får återgå till denna tråd när spelet är släppt ifall de är några fler som ska spela det!

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 3600 GPU: Asus Strix 1080 8GB Moderkort: MSI B450 Gaming Plus Max RAM: 32GB Corsair Vengeance 3600MHz LP Chassi: Phanteks Eclipse P400 Svart Fönster Kylare: be quiet! Pure Rock 2 HDD: 1TB Samsung 7200RPM SSD: Samsung Evo Basic 840 120GB, Samsung 850PRO 256GB x2

Permalänk
Medlem

Kolla snabbt innan den tas ner. PC GamePlay. http://www.dailymotion.com/video/x3o13rh

Det där med att det tar lång tid för fienderna att dö, (kan ha att göra med att han spelar solo och då dras väl healthpoolen på fienderna ner.) Längtar som fasiken nu. Ser riktigt bra ut!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Ser framemot fredagen och testa betan!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk

Ska bli väldigt intressant att testa BETAN, så får man se om det blir en förbokning sedan. Stämmer det att dom minskat kartan ??

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Ska bli väldigt intressant att testa BETAN, så får man se om det blir en förbokning sedan. Stämmer det att dom minskat kartan ??

Nja det har jag inte läst något om? Spelet utspelar sig dock inte i Brooklyn längre, som visades i gameplayvideon från E3, utan Manhattan istället. Men min gissning är att kartan kommer expandera en hel del med expansioner framöver.

Snart är det dags för betan, ska blir riktigt intressant
Betan drar igång på Torsdag för Xbox one och Fredag för PS4 och PC.

Ett enkelt sätt att garantera sin plats i betan, iaf för er som spelar på PS4, är att förboka spelet på PS-store och sedan avbryta förbokningen när betan är slut. Inga pengar dras före release.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

@KKay:

Tack för tipset!